Uitgerekend in januari

Mots wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte de komende tijd en ik ga voor je duimen dat de mri gunstig uitpakt. Tegenwoordig is er gelukkig veel mogelijk, ook wanneer er uitzaaiingen zijn. Hopelijk kunnen ze er voor zorgen dat je vader nog een (lange) tijd in goede conditie verder kan. Nogmaals heel veel sterkte! 

@Mots: wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Veel sterkte komende tijd!
wat betreft vaccinatie. Zoek op site van RIVM op kinkhoest vaccinatie zwangerschap en je vindt daar alle info. Het zit vanaf loop van 2019 in vaccinatie programma dus nu helaas nog zelf regelen en zelf betalen. Kan beste tussen week 28 en 32 van zwangerschap. 

Heel veel sterkte, Mots!
Bedankt voor alle reacties op de kinkhoest inenting vraag! Volgende keer ga ik het ook maar bespreken bij de verloskundige en recept aanvragen bij de huisarts. Toevallig hebben mijn zus en zwager dit jaar kinkhoest gehad, dan komt die mogelijkheid wel dichterbij. Vind t alleen jammer dat het alleen mogelijk is in dktp variant, aangezien ik in 2015 nog de dtp inenting heb gehad...

@ Mots; de kinkhoestvaccinatie is alleen verkrijgbaar in combinatie met difterie, tetanus en polio. Dus idd met de dtp die je vorig jaar al gehad hebt. Helaas is er geen vaccin wat alleen voor kinkhoest is, blijkbaar (staat ook op de site van rivm, had ik nog nagekeken). Dus ik ga even navragen of dat iets uitmaakt, al kan ik me niet voorstellen dat je dan een overdosis krijgt ofzo ;-).

Bijnaam Sab 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 3 Januari meisje 
Abena H 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 7 Januari meisje
Mots 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 9 Janurai meisje
SienaOB 1tse (20 weken echo gehad, alles is goed) 9 Januari meisje
Gebruiker10077600 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 10 Januari jongen
KirstenTT 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 11 Januari jongen
Gebruiker10077394 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 12 Januari jongen
NiRoFlo 2de (20 weken gehad, alles is goed) 13 Januari meisje
Sassooo 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 13 Januari meisje
Papaatje 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 14 Januari jongen
KakiWink 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 15 Januari
Firsttimemomtebe 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 16 Januari jongen
xMILA 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 16 Januari jongen
MCCK 2de (20 weken echo 7 sept) 16 Januari meisje
NancyTh 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Rozenblaadje 1ste (20 weken gehad, alles is goed) 16 Januari meisje
Superjuffie 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari meisje
Lotjeoudersvannu 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 17 Januari jongen
Wereldwondertje 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 20 Janurai jongen
20Januari2019 1ste (20 weken echo 31 aug) 21 Januari jongen
Schaappiej (20 weken echo 31 aug) 23 Januari
melissa-manoes 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 24 Januari jongen
Tinatjuh 2de (20 weken echo 13 sept) 25 Januari 
Joycejehaas 2de (20 weken echo gehad, alles is goed) 25 Januari jongen
xenaORthor 1ste (20 weken echo gehad, alles is goed) 26 Januari jongen
Naatjuhh 3de (20 weken echo gehad, alles is goed) 27 Januari meisje

@Sassooo ik heb je weer toegevoegd!
@Wereldwondertje hoe is het nu met jou? Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude!
@Mots heel erg veel sterkte, hopelijk krijgen jullie na de mri toch nog enigsinds een beetje beter nieuws en kan je vader nog heel lang leven en van zijn kleindochter genieten!
Wat betreft de kinkhoestvaccinatie verbaas ik me hier over sommige reacties... Dat sommige zich slecht voelen, omdat ze van niks weten of dat ze met heel veel vragen zitten. Maar dit is toch volkomen logisch, want zolang wordt de vaccinatie hier nog niet gegeven en ik vraag me dan ook af of jullie niet al te horen hebben gekregen dat jullie hier sowieso een gesprek over krijgen tijdens de controle rond de 25 weken met de verloskundige??? Tot nu toe is iedereen in dit forum erg positief terwijl ik juist ook al veel negatieve reacties heb gehoord, juist omdat het hier nog niet zolang wordt gegeven. Nu komt mijn schoonzusje uit België en daar is het al een aantal jaren heel normaal. Zelf heb ik als klein meisje ook kinkhoest gehad en onze babytjes worden toch in de winter geboren, dus ja, ik ga me ook in laten enten.
Weten jullie eigenlijk al allemaal wat jullie met de voeding gaan doen?  

Terug
Bovenaan