Uitgerekend in januari

Ik was 1 van de laatste in het lijstje maar ik ben gisteren ingeleid en na een lange zware dag is onze dochter Jacey Lara geboren.
Haar suikerspiegel was niet goed dus helaas liggen we apart maar hoop straks weer bij haar te mogen n

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)
(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)
Bevallen op 26 dec
7 jan. Abena H
(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)
Bevallen op 2 jan
11 jan. KirstenTT
(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)
Bevallen op 4 jan van Jaiden
27 jan. Naatjuhh
(In verwachting van haar derde kindje, meisje)
Bevallen op 10 jan van Jacey Lara

9. Mots
10. Gebruiker10077600
13. NiRoFlo
13. Sassooo
14. Papaatje
17. Superjuffie
20. Wereldwondertje
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
24. melissa-manoes
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
24. Emsie
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
25. Tinatjuh
(In verwachting van haar tweede kindje)
26. xenaORthor
27. MamavaneenBeebie

@Naatjuhh van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!! Hopelijk is haar suikerspeigel snel hersteld zodat jullie weer herenigd kunnen worden!

Ik ben ook actiever op fb. Gaat toch wat makkelijker heb ik het idee. Zie je ook mooie foto’s van de babytjes die geboren zijn?
ik ben vandaag 39,5 en had gisteren echt zoiets van hup in de veren je kan wel gaan zitten wachten maar dan komt ze heus niet sneller. Dus vandaag ga ik maar weer even poetsen en lunchen en shoppen. 
Morgen een verjaardag! En maandag als ik nog rondloop op kraamvisite bij mijn vriendinnetje van de borstvoedingscursus.
oooow wat wil ik graag dat ze gaat komen. 
Voor iedereen die ook nog mag bevallen succes we kunnen het!
En voor alle mama’s gefeliciteerd met jullie wondertjes??

Gefeliciteerd met de geboorte van alle kleintjes! Geniet van deze bijzondere tijd!
En welkom aan de nieuwe mama's in spe!
Vandaag 38 weken, dus het aftellen gaat nog even door. Ben wel heel benieuwd wanneer onze puk zich zal aandienen. Gisteren de proefdrukken van de geboortekaartjes binnen gekregen. Vandaag verwacht ik nog wat spulletjes, dus dan wordt t steeds echter. Vanavond het bed maar eens omhoog zetten en dan ben ik er zachtjes aan wel klaar voor. Al vind ik het niet erg als t nog even blijft zitten hoor. Ik geniet nu ook volop van mijn verlof, zeker als dochterlief naar de opvang is?
Succes nog allemaal! 

@NiRoFlo dank je:) ik ben in verwachting van de eerste. 
Je hebt helemaal gelijk wat betreft gewoon je ding blijven doen. Iedereen adviseert om nu goed mn rust te pakken en dat doe ik ook wel, zeker met mn bekkeninstabiliteit..maar hele dagen thuis zitten wordt je ook gek van. Je wordt dan steeds ongeduldiger. 
Ik ga morgen dus gewoon lekker naar Breda :) onze auto wordt vandaag bezorgd, dus die moeten we natuurlijk wel even goed uittesten. Heerlijk dat ik vanaf nu niet meer met het OV moet. Hier in Den Haag zijn ze zó asociaal dat ze niet eens opstaan voor een hoogzwangere vrouw. Iedereen blijft je stoïcijns aankijken. Merken jullie dat ook? Gisteren was de enige die aanstalten maakte om op te staan een oud vrouwtje van minstens 85jaar. Ik heb haar lekker laten zitten, maar vond het wel echt te belachelijk voor woorden. 

Voor de gene die net mama zijn geworden: hoe doen jullie dat met kraamvisite? Ik zie daar best wel tegenop, omdat ik echt niet wil dat hij van arm naar arm gaat. Maar het lijkt me best lastig om telkens nee te moeten zeggen. Zeker tegen oma's en andere familie.. 

Hey allemaal,
Onze chocomel zit nog hoog en droog. Hij wil Maar niet helemaal indalen, dus mijn ribben gillen het inmiddels uit. De gyn daarentegen vindt dat overigens niet heel erg, dan hoeft hij niet zo aan hem te trekken ?.
Gisteren mijn laatste spullen opgehaald op mn werk. Ben daar nu helemaal klaar mee. Kreeg achteraf een berichtje van de collega die altijd naast mij zat. Heel lief. Dat ze het onwijs lullig vindt en belachelijk hoe ze met mij zijn omgegaan en mij hebben behandeld. Ik had een berichtje gestuurd, dat ik ook gelijk mijn kerstpakket wilde meenemen. Want daar heb je ook tijdens je verlof recht op. Vorig jaar kregen we een bon van de Costes van 50 euro om kleding te kopen voor onszelf. Heel leuk. Nu: niets. Ja ik mocht een flesje wijn meenemen die we als bedrijf van een leverancier voor alle medewerkers voor de kerst hadden gekregen. Deze stonden er namelijk al voor mijn verlof. Nou, deze heb ik dus vriendelijk afgewezen. Wij drinken geen wijn, niemand niet, dus nee die hoef ik niet. Zoek het uit. Dit gaat in het dossier voor de rechtsbijstand ?. Want ik weet dat ze wel een kerstcadeau hebben gekregen.
Verder afgelopen woensdag mijn allerlaatste controle bij de gyn gehad. Deze keer bij een gyn in opleiding. Heb nog even mogen spieken, want ipv ze de doptone pakte om het hartje te luisteren, pakte ze de echo. Tja zegt ze, kan net zo goed deze pakken als ie er toch staat ?. Blijkt dit ook de gyn in opleiding te zijn die bij mijn bevalling aanwezig zal zijn. Echt leuk, want het is een spontane gezellige meid. Ze stelde me ook erg gerust. Ze vroeg waar ik tegenop zie. Dus ik zei de ruggenprik. Toe zei ze: dat komt wel goed. En anders kom ik gewoon even langs als je die krijgt. Superlief.
Hebben nu toch een klein kamertje ingericht, want we zullen het er toch even mee moeten doen, want die vergunning en dan de uitbouw duurt nog wel ff...
Op FB zijn er nu inmiddels 7 bevallen. Tijd tikt door. Hier nog maar 5 dagen. Ben echt wel nerveus aan het worden.
Succes voor met de laatste loodjes allemaal!
Liefs, Maaike 

Leuk om te lezen dat er al wat babys geboren zijn! Hopelijk volgt die van ons snel. Ben het wachten wel zat, het wordt ook steeds zwaarder om voor ons zoontje te zorgen. Hij moet nog veel getild worden maar heeft gelukkig veel geduld en is meestal heel lief. 
@emsie: ik ga nu niet meer met ov, maar ik vroeg mensen gewoon of ik op hun plek mocht zitten. Niemand die dan nee durft te zeggen! ;) 
En wat kraamvisite betreft; jij bent de baas. Bij ons nam de kraamverzorgster het voortouw, de baby bleef in de wieg of bij ons die eerste week. Een babytje is dan nog zo klein en moet ook bijkomen van de bevalling. En dat moet lekker slapend of bij mama/papa. Later heb ik het ook wat van de visite laten afhangen hoor. Kwamen er mensen aan wie ik de baby liever niet gaf, dan deed ik hem lekker bij me in een draagdoek. Konden ze ook niet voorstellen hem even van me over te nemen, want hij lag zo lekker warm bij mij. :) En iedereen begrijpt wel dat je je baby niet van arm op arm wilt laten gaan. 

Goede middag,
vanmorgen ben ik ingeleid ivm zwangerschapssuiker.
De bevalling is heel snel gegaan mijn vliezen zijn om 09:15 vanmorgen gebroken en om 13:11 was onze zoon alésandro al geboren.
Met ons gaat het goed en als de suiker van de kleine man.goed is mogen we morgen lekker naar huis.
Alle anderen veel succes en de anderen gefeliciteerd. 

Terug
Bovenaan