Uitgerekend in januari

Nou nou wat een weekjes! Eerst de griep te pakken en daarna nog buikgriep ook. Ik heb nog een dag in het ziekenhuis gelegen omdat ik niks meer kon. Achja; nu hebben we toch echt alles gehad, dus laat die baby nu maar komen :) We hebben al een zoontje, hij is nu 1 jaar en 3 maanden. Hij snapt het geloof ik nog niet echt, maar als we vragen waar de baby is dan komt hij even over mijn buik aaien. Heel lief! 

Hoi allemaal,Allereerst alle newborn mama's: gefeliciteerd!!!Vanmiddag weer controle gehad. Nu bij de gyn die mijn bevalling gaat doen. Mijn eigen gyn vertrekt 2 dag na mn bevalling voor 7 maanden naar Australië, dus die is er niet bij. Baalde hijzelf ook van als een stekker. Maar hij heeft mij beloofd voor zn avonddienst nog even te komen kijken naar onze kanjer en om te zien hoe het met mij/ons gaat. Dit is volgens mij ook wel een prettige man. Hartslag van de beeb was iig weer heel regelmatig! Halleluja ?. Maakte me er geen zorgen over, maar het is toch fijn dat er geen onregelmatigheden meer te horen waren. Vanochtend ook bij de fysio geweest. Ik kan niet meer lang op mijn zij liggen. Mijn heupen gaan dan verschrikkelijk pijn doen. Maakt het slapen niet makkelijker helaas. Dit wijst helaas wel op een bekkenprobleem, maar dat moet na de bevalling zichzelf snel oplossen zei ze. Ook heeft ze mijn rug losgemaakt, wat echt wel een verlichting geeft gelukkig. Ben op mn werk helemaal klaar. Ga volgende week mn spullen ophalen en dan is het klaar. Afgesloten en verder. Dan hoef ik er na mn bevalling niet meer heen. Ik hoor vanzelf wel iets van mn collega's die er niets mee te maken hadden, of niet. Heb er geen zin meer in om me daar druk over te maken. Ze bekijken het maar.De gyn vertelde mij trouwens dat de kleine er echt nog niet aan lijkt te komen. Hij is nogsteeds niet helemaal ingedaald. Lekker blijven zitten tot de keizersnee ?.Succes allemaal met de laatste loodjes!Liefs, Maaike

Hier ook een echo gehad vandaag, baby is nu geschat op 4 kilo (36w+6d).alle afmetingen liepen weer 4-5 wk voor....Afspraak voor inleiding is gemaakt.... Zo spannend en echt nu! 

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)Bevallen op 26 dec7 jan. Abena H(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)Bevallen op 2 jan 9. Mots(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)10. Gebruiker10077600(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)11. KirstenTT(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)13. NiRoFlo(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)13. Sassooo(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)14. Papaatje(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)17. Superjuffie(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)20. Wereldwondertje(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)24. melissa-manoes(In verwachting van haar ? kindje, jongen)25. Tinatjuh(In verwachting van haar tweede kindje)26. xenaORthor(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)27. Naatjuhh(In verwachting van haar derde kindje, meisje)27. MamavaneenBeebie(In verwachting van haar tweede kindje, meisje) @Mots ik heb het even aangepast! Hoe is het inmiddels met je? Hopelijk is de pijn inmiddels een beetje weg getrokken? En hoe is het met de kleine meid, heeft ze inmiddels al van zich laten horen?@MamavaneenBeebie gelukkig voel je je weer beter en ben je nu helemaal klaar voor de komst van jullie tweede kindje! Maar is het niet extra zwaar dat jullie zoontje nog zo klein is? Onze dochter wordt volgende week 5 en ik ben blij dat ze vrij zelfstandig is en ik haar niet meer hoef te dragen nu.@Wereldwondertje fijn om te lezen dat je op alle gebieden weer een beetje rust hebt kunnen vinden! Overigens wel fijn dat je zo kan wennen aan een gyn, ik heb in het ziekenhuis elke controle weer andere assistantes, verloskundigen en gynaecologen. @xenaORthor spannend, alvast heel veel succes met de bevalling!@KirstenTT hoe is het inmiddels met jullie, jij zou afgelopen vrijdag toch de geplande keizersnee krijgen? 

Hai allemaal,Van harte gefeliciteerd met de geboortes!! ❤❤Sorry voor het niet zo actief zijn, in de facebookgroep wordt veel gepost..?Afgelopen vrijdag was het voor ons dan zover. De donderdag ervoor was ik erg zenuwachtig en een soort van gevoel hebben van ik ga ik op vakantie, heb ik alles. Heel gek.. Vrijdag ochtend; maf gevoel in de auto.. iedereen onderweg naar werk of hun ding gaan doen maar hallo.. wij zouden onze zoon gaan ontmoeten.. de wereld gaat door..In het ziekenhuis zouden we rond half 11 naar de ok gaan. We werden om 10 uur al gehaald. Het ging in eens snel. Op de voorbereidingskamer hield ik het niet meer van de zenuwen.. "had ik echt wel de juiste keuze gemaakt, is onze kleine baby er wel klaar voor" vreselijk als je daar ligt te wachten.. Eenmaal in de operatiekamer moesten we wachten op 1 arts. Heb 20min op de ok tafel gezeten voordat ik de ruggenprik pas kreeg. Voor mij werkte dit goed want ik kwam gelukkig tot rust. Toen de verdoving gezet was ging alles heel snel. Daar wasty dan onze kleine Jaiden ?? jeetje zeg wat was dit een prachtig moment, het eerste huiltje horen "hij doet het" papa en mama in tranen..? Jaiden is om 11:15 ter wereld gekomen met een gewicht van 3080gr en 50cm lang. Verder ging alles goed erna. We mochten zondag weer naar huis en ik loop erbij alsof er niks gebeurd is. Ik heb alleen super veel last van mijn fibromyalgie. Jaiden doet het ook goed. Het is een klein mannetje, was best wat afgevallen. We moesten hem een beetje bijvoeden maar dat gaat gelukkig goed nu en hoeven we dat ook niet meer te doen.  Echt genieten dit! Ik wist niet dat ik zoveel liefde in me kon hebben. Ik hoop dat jullie heel snel dit zelfde gevoel mogen ervaren..  ❤ 

Hoi dames, 
Leuk om alle verhalen hier te lezen. Ik sluit me graag aan. 
Zelf ben ik 38 weken zwanger nu en zijn we echt aan het aftellen naar het moment dat we onze kleine man in onze armen kunnen sluiten. 
Ik heb al een week last van een heftige menstruatiepijn en hele onregelmatige weeën. Stiekem hoop ik telkens dat het doorzet, maar nog niks helaas. M'n man en ik vinden het echt enorm spannend, op een leuke manier. Alsof je op vakantie gaat, de tas is al gepakt..Je weet alleen nog niet precies wanneer. Dat is een verrassing.
Voor de gene die nog niet zijn bevallen, succes iedereen met de laatste loodjes!
Houden jullie veel rekening met waar je heen gaat? Ik wilde dit weekend (dan ben ik 39weken) naar mn broertje in Breda, dat is voor mij een uurtje rijden. Maar vroeg me later af of dat eigenlijk wel zo verstandig is. Als het opeens wel doorzet en je moet nog een uur terug rijden voor de VK bij je is, is dat niet fijn. Of kan dat prima? 

Hoi allemaal,
Idd ons fb groepje is heel actief, dus daarom ben ik ook moet zo actief in deze groep. 
Hier inmiddels 39 weken. Spannend! Mijn dochter heeft uitgerekend nu de waterpokken. Dat is niet zo handig getimed... Maarja doen we niets aan. 
Ik plan nog gewoon mn dingetjes. Ik zou dus ook gewoon naar Breda gaan. Maar dat is voor iedereen anders. Als je weeën beginnen heb je (meestal haha) nog makkelijk dat uur om thuis te komen. Doen waar je je goed bij voelt. Als je er onrustig van wordt, blijf je toch lekker thuis? 

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)
(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)
Bevallen op 26 dec
7 jan. Abena H
(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)
Bevallen op 2 jan
11 jan. KirstenTT
(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)
Bevallen op 4 jan van Jaiden

9. Mots
10. Gebruiker10077600
13. NiRoFlo
13. Sassooo
14. Papaatje
17. Superjuffie
20. Wereldwondertje
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
24. melissa-manoes
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
24. Emsie
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
25. Tinatjuh
(In verwachting van haar tweede kindje)
26. xenaORthor
27. Naatjuhh
(In verwachting van haar derde kindje, meisje)
27. MamavaneenBeebie

@KirstenTT van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! Mooie naam ook! En wat fijn om te lezen dat het goed gaat, geniet er van meid!
@Emsie welkom bij de groep! Afgelopen twee weken had ons dochtertje kerstvakantie en heb ik echt zitten wachten op de bevalling, maar ik werd daar zo ongelukkig van dat ik nu weer gewoon mijn plan trek terwijl ik zondag ben uitgerekend. Vanochtend nog naar de vergadering geweest van mijn werk en zaterdagavond gaan we waarschijnlijk nog naar het pannekoekenhuis voor de verjaardag van onze eerste dochter. Overigens blijf ik wel een beetje in de buurt inderdaad, want nog zover moeten reizen zie ik ook niet zitten. Maar ga niet zitten wachten en doe vooral waar je je goed bij voelt!
@Superjuffie vervelend van de waterpokken, maar je doet er inderdaad niets aan helaas. Heeft ze er veel last van? Hoe oud was ze ook alweer? Onze dochter wordt de 15de 5 jaar en zegt al dat haar zusje echt niet dan geboren kan worden, tjah die dingen vallen nu eenmaal niet te timen.
Leuk om te lezen dat ze op fb zo actief zijn! Zijn daar al veel babytjes geboren?

Terug
Bovenaan