27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)
(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)
Bevallen op 26 dec
7 jan. Abena H
(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)
Bevallen op 2 jan
11 jan. KirstenTT
(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)
Bevallen op 4 jan van Jaiden
9. Mots
10. Gebruiker10077600
13. NiRoFlo
13. Sassooo
14. Papaatje
17. Superjuffie
20. Wereldwondertje
(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)
24. melissa-manoes
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
24. Emsie
(In verwachting van haar ? kindje, jongen)
25. Tinatjuh
(In verwachting van haar tweede kindje)
26. xenaORthor
27. Naatjuhh
(In verwachting van haar derde kindje, meisje)
27. MamavaneenBeebie
@KirstenTT van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! Mooie naam ook! En wat fijn om te lezen dat het goed gaat, geniet er van meid!
@Emsie welkom bij de groep! Afgelopen twee weken had ons dochtertje kerstvakantie en heb ik echt zitten wachten op de bevalling, maar ik werd daar zo ongelukkig van dat ik nu weer gewoon mijn plan trek terwijl ik zondag ben uitgerekend. Vanochtend nog naar de vergadering geweest van mijn werk en zaterdagavond gaan we waarschijnlijk nog naar het pannekoekenhuis voor de verjaardag van onze eerste dochter. Overigens blijf ik wel een beetje in de buurt inderdaad, want nog zover moeten reizen zie ik ook niet zitten. Maar ga niet zitten wachten en doe vooral waar je je goed bij voelt!
@Superjuffie vervelend van de waterpokken, maar je doet er inderdaad niets aan helaas. Heeft ze er veel last van? Hoe oud was ze ook alweer? Onze dochter wordt de 15de 5 jaar en zegt al dat haar zusje echt niet dan geboren kan worden, tjah die dingen vallen nu eenmaal niet te timen.
Leuk om te lezen dat ze op fb zo actief zijn! Zijn daar al veel babytjes geboren?