Uitgerekend in januari

Hallo allemaal, 
Ik zou het fijn vinden om mijn ervaringen met jullie te delen! 
Ik ben 26 januari uitgerekend. We waren spontaan na 1x in verwachting. Heel snel en het was een beetje onhandig midden in een verhuizing. Inmiddels wonen we in het nieuwe huis en zijn we een beetje aans het idee gewend.
Wegens mijn chronische hoge bloeddruk, sta ik onder controle bij de gyn. Daardoor al 2 mooie echo's mogen meemaken. 10 juli staat de termijnecho gepland. Nu al zin in!
Jullie ook veel plezier met de termijnecho's, ik zag dat er meerdere gepland zijn deze week. 

Hallo allemaal!
Ik had problemen met inloggen en kom dus ook niet reageren. 
Gisteren terug gekomen van 2 weken vakantie. Had het helemaal niet naar mijn zin. Last van heimwee en werd helemaal gek van het snachts je aan te moeten kleden en naar het toiletgebouw te lopen. 
Morgen hebben wij de termijnecho. Ben zo benieuwd! 
Vanavond ook weer paardgereden, dat wordt wel al lastiger.
Hou jullie op de hoogte!

Hier ook een goede termijn echo. Zo grappig om het zien te bewegen! 
Daarna gelijk bloed geprikt voor nipt en nog een paar andere onderzoeken. Ivm mijn vader met diabetes en dat ik zelf overgewicht heb. 8 f#cking buisjes! Werd er niet goed van. Maar is gelukkig voor het goede doel. 
Uitgerekend op 19-01-2019. Mooiere datum kan niet ❤️

Inderdaad een mooie datum Poortje :) 
Heb hier en daar al wel gelezen dat anderen ook al een buikje beginnen te zien. Heeft iedereen dat al een beetje? Ik heb denk ik in 1 week tijd ineens een enorme buik gekregen. Ben er erg onzeker over, heb mezelf namelijk nogal laten gaan de laatste 1,5 week met m'n craving voor chocolade :( Dus heb het idee dat ik gewoon onwijs ben aangekomen ipv baby-buik. Daarom wel benieuwd of anderen ook echt al een buikje hebben. Nouja, ik zet in ieder geval maar weer even de rem op m'n snack buien :p 

Hier een mindere termijn echo. We hadden vrijdag al een korte echo gehad. Mijn vader is donderdag overleden en ik moest die dag ook komen voor mijn bloeddruk. Toen besloten ze eerder een korte echo te doen. Daar was wel iets op te zien, ook al leek het meer op een garnaal. Het bewoog en we zagen het hartje kloppen.
Vandaag dus termijn echo maar ze kreeg de baby niet in veel. Mijn baarmoeder ligt gekanteld en de baby bleef zich verstoppen. Wel het hartje gehoord dit keer. Maar verder weten we niets en moet ik over 2 weken terug

Oooooh Naatjuhh... heel veel sterkte gewenst. Gecondoleerd. Ik hoop dat jullie baby zich snel laat zien. Onze baby was zoveel aan het bewegen dat het ook lastig was om goed te meten. 

Buikje... soms denk ik wel wat te zien, maar soms ook niet.. ik heb van mijn eigen wel vetrolletjes haha!! Tot nu toe loop ik nog in mijn eigen broeken en met dit weer in jurkjes.... dan zeggen familie leden wel al wat te zien.. maar ik denk dat het meer mijn eigen vetbuikje is hihi... en ben nog steeds niet aangekomen. Volgende week weer op controle... wordt er naar de buik gekeken en gevoeld en bloeddruk gemeten en hartje geluisterd.. ik kijk er al weer zo naar uit. 

Terug
Bovenaan