Uitgerekend in januari

Fijn alle mooie echo's!
Rustig aan Naatjuh. Laat iedereen maar kletsen. T is jouw rouwproces en het tempo bepaal je zelf. Het is nog maar 2 weken! Das super kort. 
Hier lekker in Frankrijk. Eerst veel twijfel of we konden/moesten gaan ivm mijn vader maar uiteindelijk na overleg met de arts toch gegaan. Die vond het kunnen. Pa is nu al aantal weken aardig stabiel, dus het is verantwoord. En mn vader wilde ook dat we gewoon gingen, vond hij goed voor ons. En om eerlijk te zijn is het ook wel even heel lekker om eruit te zijn... Videobellen wel elke dag met mn vader. 
Misselijkheid begint ook op te knappen. Eindelijk!! Niet meer zoveel spugen. Vooral overdag gaat goed. S avonds is nog wel eens toestand, maar al veel beter dan het was. 
Nipt hebben wij niet gedaan, maar de rest succes met de uitslag. Lijkt me spannend idd! 
Als we terugkomen van vakantie hebben we echo voor t geslacht. Ben heel benieuwd. We doen deze extra echo ook weer voor mn vader. Zodat hij weet wat het wordt. Anders had ik gewacht tot 20 weken echo, maar nu wilde ik (en hij ook) zo snel mogelijk weten. 
Heel verhaal zo weer! Ik ga lekker ontbijten. 

Geniet van je vakantie superjuffie! En naatjuh, rustig aan. Niemand kan voor jou bepalen hoe snel je rouwt, bovendien 2 weken kom op. Super kort nog hoor! Trek je er maar niks van aan ?
Wij hebben vandaag voor het eerst het hartje gehoord, wow wat gek. En mooi. En ik ben blij dat het klopte want ik maakte me toch best zorgen over die vreselijke steken. Wat volgens mijn vk bandenpijn is. Dus toch. Vandaag 15+1, voel beeb nog niet. Wil het zo graag, maar helaas. 
We halen morgen onze babykamer op! Hij is geverfd dus we zijn er klaar voor. Eindelijk! 

Hoi allemaal, 
Morgen de geslachtsecho, bij 14+1 week. Ik vind het spannend! Niet zo zeer of het een jongetje of een meisje is, maar meer of het wel betrouwbaar is met 14 weken, haha! Ik lees/hoor zulke verschillende dingen. Deze echoscopist is een zéér ervaren in een grote en hele bekende praktijk hier dus die zou het wel moeten kunnen inschatten wanneer het kan, neem ik aan.
Ik heb aan het einde van de dag last van mijn lage onderrug, herkennen jullie dit? Als ik bezig ben dan gaat het wel, maar zodra ik ga zitten/liggen doet t echt zeer om overeind te komen! Het is vooral als ik iets meer dan normaal heb gedaan op een dag, bijv. het huis gestofzuigd. Ik sta dan aan het eind van de avond echt op alsof ik al 40 weken in verwachting ben.. ik ben bang dat het komt doordat ik niet echt fit ben en daardoor toch wat slappe rug/buikspieren heb. Ik sportte niet voor m’n zwangerschap. Ben niet echt te zwaar hoor, maar ook niet heel fit. Ik ben nu tevens zo’n 3 kg aangekomen, volgens mij is dat best wat in de eerste 14 weken, wat vinden jullie?
Ik ga in ieder geval maar weer het sporten oppakken, ik denk dat ik me dan weer wat lekkerder in m’n vel ga voelen ☺️

Heey meiden,
Ook ik meld me aan :)
Ik ben op dit moment 13 weken zwanger en 24 januari uitgeteld.
We hebben een goeie termijn echo gehad en ik heb afgelopen donderdag 12 juli bloed laten prikken voor de NIPT en dat is naar het VU gegaan. Las dat sommigen de uitslag al met 5 dagen binnen hadden, maar ik heb helaas nog niets gehoord dus ik hoop komende week!

Ooohhh die hormonen!! Ik moet even iets kwijt...Ik dacht dat het allemaal wel meeviel...maar ik kende mezelf net eventjes niet meer terug in de supermarkt hier om de hoek...? Ik stond even een praatje te maken met onze buurman en draaide me daarna om. Bij het omdraaien raakte ik per ongeluk een mevrouw (eind vijftig, gok ik) zachtjes met mijn nog bijna lege boodschappentas. Ik verontschuldigde me netjes, waarop zij meende te moeten zeggen dat dikke mensen altijd zo lomp zijn...wat was ik kwaad! Ik was in staat om haar aan te vliegen. Zo ken ik mezelf echt niet! Ik blijf normaal heel rustig, maar deze keer verhief ik mijn stem om haar duidelijk te maken dat ik zwanger ben en dat zij niet het recht heeft om te oordelen over mensen met een maatje meer. Of dat nu door een zwangerschap komt, of niet. De stoom kwam uit mijn oren...ik begon bijna te hyperventileren, zo boos was ik...bijna een oergevoel! Eenmaal thuis barstte ik in huilen uit. En mijn vriend maar lachen...
Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt? Dat je je verbaast over je eigen reactie?

Hai allemaal!! Van de week bij de verloskundige het hartje gehoord, wat gaaf zeg! ❤
Bloedonderzoek was goed, wel een verlaagd Vit.D wat vreemd is want ik slik dit al bij en zit echt genoeg buiten. Maargoed. We gaan gewoon verder met meer bij slikken. Waarschijnlijk komt het door de fibro dat ik het te weinig op neem. Maar over een tijdje nog een keer prikken en dan kijken of het uitgemaakt heeft.
We hebben ook de uitslag van de Nipt binnen is deze was ook goed ^_^ helemaal gelukkig!

@lotjeoudersvannu; lage rugpijn is vrij normaal. Ik heb er helaas ook veel last van en sporte door lichamelijk klachten ook niet voordat we zwanger waren.  Ik ga wel om de 2 weken naar de fysio om alles los te masseren want het zit bij mij gewoon weer goed vast allemaal.
Verder las ik bandenpijn, het ligt per persoon anders, ik had bij week 6 al pijntjes en gister heb ik er de hele dag er mee gelopen, echt om sago van te worden..? collega van me is 24 weken en die krijgt er nu pas een beetje last van.. ik reageer er miss ook heftig op omdat mijn lichaam gewoon wat gevoelliger is en geen extra pijntjes wil accepteren.. we hebben het ermee te doen ?

Net wakker geworden met koppijn..?
Maar! Straks wel een pretecho voor het geslacht! Ben benieuwd!! ?? daarna mijn schoonouders en morgen mijn ouders verrassen ermee (tenzij die kleine het niet laat zien..?) 

Fijn weekend allemaal!! ?

Terug
Bovenaan