Uitgerekend in januari

Goedemorgen!
Wij hebben besloten om geen nipt oid te doen. Wat de uitslag ook zal zijn, we breken de zwangerschap toch niet af. We hebben de afgelopen jaren veel te veel meegemaakt. Een verhoogde kans zou ons alleen maar ongerust maken, wat vaak onnodig ongerust is. Ik kan dat er echt niet bij hebben.
Verder bij de Verloskundige was alles goed. Lekker weer het hartje mogen horen. Kind groeit ook echt snel. Baarmoeder zit al halverwege mijn navel ?. Ik voel het zelf ook. Heel bijzonder. De verlos heeft me wel echt geadviseerd om het rustig aan te doen op het werk, gezien ik bijna iedere dag thuiskom met bandenpijn.
De vermoeidheid neemt hier helaas nog niet af. Gisteren alwéér in slaap gevallen tijdens de film die we echt wilden zien. Zo jammer...
Maar goed. Nu lekker genieten van het weekend.
Liefs, Maaike

Hey dames!
ik ben nu 14,5 weekjes zwanger en heb echt soms t gevoel dat ik de baby kan voelen. 
Ik heb dit nagevraagd aan de verloskundige, en ze zei dat dat niet mogelijk was zo vroeg. 
Alsnog heb ik een paar dagen het gevoel dat ik mijn baby voel. 
Zijn er mensen hier die ook denken dat ze de baby voelen?? Of is dat echt onmogelijk zo vroeg?

liefsssss

@xMila, in de fb groep zeggen er ook aardig wat dat ze de baby al voelen. Ik voel nog niks, vandaag 15+3. Kan niet wachten tot ik wel wat voel! Enige wat ik voel zijn pijnlijke steken haha. 
Wij hebben vandaag de meubels in de babykamer in elkaar gezet en geplaatst. Gelijk zo anders en zo mooi! En eindelijk ruimte om alles wat ik al gekregen heb op te ruimen. Ben zo trots als een pauw haha. 

Vandaag de uitslag gekregen van de nipt. Alles is goed, we zijn zo ontzettend blij? nu een afspraak maken voor een pretecho voordat we op vakantie gaan. Is toch leuker shoppen denk ik? 

Ik dacht het eerst te voelen, maar twijfelde. Nu ben ik 14.3 weken weet het zeker dat ik het voel @xMila. Wij hebben gister de geslachtsecho gehad en krijgen een meisje zo blij! Die vrouw zei dat het bij een2e wel degelijk kan. M'n placenta zit nu ook achter. Bij mijn eerste dochter zat de placenta voor en voelde ik haar met 18.6. Ik voel geen schopjes of ellebogen maar wel de beweging. Je weet het zelf echt wel. 

@kirstentt gelukkig dat de rugpijn normaal is! Ik was al bang heeel vroeg te zijn, het is ook alleen op het einde van de dag na veel gedaan te hebben. 
Wij krijgen een jongetje! Het maakt me zo niks uit.. maar wat een feest om het te weten, geen idee waarom haha! 

Oh trouwens, ik ben nu 14,3 dagen en tijdens de geslachtsecho heb ik de baby echt gevoeld. De echoscopist drukte wat op mijn buik met het apparaatje, omdat de baby er moeilijk voor lag. Op het scherm zag je de baby steeds springen, hij zette zich steeds af tegen mijn rug. Los van dat dit een fantastisch gezicht was kon ik dat echt voelen, juist omdat hij er wat druk opzette en de ruimte verkleinde. Ik dacht nog dat dit tussen mijn oren zou zitten, maar de echoscopist zei dat dat zeker zo kon zijn.
Jammergenoeg voel ik hem zo verder nog niet, maar dat komt wel☺️

Hallo allemaal,
Ik heb wat problemen gehad met de app. Kon me weer niet aanmelden! Wel alle berichtjes meegelezen! 
Leuk om te lezen dat iedereen het anders doen mbt het geslacht. Voor degene het al weten gefeliciteerd!! Wij mogen 31 juli weer langs mijn zus. Ben erg benieuwd!
Gisteren stond mijn zus spontaan voor de deur. Had een visite gehad bij iemand in mijn wijk. Gelijk weer even naar het hartje geluisterd. Zo mooi om te horen! Hij/zij had te hik, erg grappig om te horen ?❤️
Verder heb ik het hele weekend al last van brandend maagzuur! Iemand anders hier ook last van? Ik ben er zo achter gekomen dat ik zwanger ben, alleen zegt iedereen in mijn omgeving: nu al?!?! En je moet nog zo lang. Echt niet leuk om te horen omdat ik er gewoon niks aan kan doen.. 
Wel in de sale hele leuke zwangerschapskleding kunnen kopen en stiekem ook al wat rompertjes! 

Terug
Bovenaan