Uitgerekend in januari

@wereldwondertje, oh wat fijn dat het allemaal zo geregeld kan worden en zo een verrassingsecho is helemaal geweldig natuurlijk.
Ik doe idd te veel, maar er moest ook veel gebeuren. Het huis van mijn vader moest leeg en terig naar originele staat. We kregen niet veel medewerking van de woningbouw.
En mijn zus en broertje verwachten dan toch dat ik ook mijn gedeelte doe. Dus ik weet dat ik te veel heb gedaan. Dus vanaf nu maar rusten. Mijn kids zijn op kamp dus het is wel te stil in huis, maar daar kom ik ook wel doorheen

@Mots: mij is verteld door huisarts en verloskundige dat het al kan. Daarnaast gewoon pijn in buik door groter wordende baarmoeder en darmen. 

Ohhhh wat baal ik! Ik kon zoooo genieten van een wit bolletje met pittige chorizoworst en mayonaise.... blijkt dat dit helemaal niet mag tijdens zwangerschap! Tenzij ik t even bak ofzo maar daar heb ik natuurlijk gewoon helemaal geen zin in, haha!
Heb elke keer gewoon zoooo zin in iets maar niet wetend wat, en nu had ik dus iets en mag t niet ?
Iemand nog lekkere eettips?

Liefs, I ?

Hoi allemaal!
wat leuk om te zien dat jullie allemaal in dezelfde maand uitgerekend zijn! En wat zijn we met veel!!! 
Na 3 jaar ploeteren door pcos ben ik nu 38 en ruim 13 weken zwanger van ons eerste kindje. Op 19 januari ben ik uitgerekend. Zo spannend allemaal! 
Gelukkig tot nu toe nauwelijks last gehad van kwaaltjes. Alleen regelmatig zooooo moe, vooral met de hitte van de afgelopen tijd. Maar verder niets te klagen, gelukkig!
Leuk om jullie ervaringen te lezen. Succes allemaal! Xx

Hallo allemaal  Afgelopen vrijdag is op de 12w echo bevestigd dat we op 26jan uitgerekend zijn... Ons eerste kind, met medische indicatie omdat ik geen schildklier heb en antidepressiva slik

Gisteren een prachtige termijn echo gehad! Ben zelfs weer voor uitgezet en de baby lag precies op schema. Was weer lekker aan het dansen en deed zelfs de handjes voor de ogen toen er een foto van het hoofdje genomen werd (leuk een kind dat niet op de foto wil als mama fotografe is). Ik was voor het eerst in 2 weken weer echt blij.
Maar vandaag spelen de hormonen wel heel erg op hoor. Mijn 2 kinderen zijn op kamp. Maar vandaag is wel de 13e verjaardag van mijn jongste. Plus de eerste verjaardag zonder mijn vader. Dus er zijn in 1 ochtend al veel traantjes gevallen.
Hebben jullie daar ook veel last van, van de hormonen of ben ik gewoon een jankebalk :D

Nou Naatjuhh, je bent echt niet de enige waar de hormonen soms opspelen hoor!
Gisteren was ik nog erg verdrietig over het feit dat ik zo moe ben steeds en ik het idee had dat mijn man dat niet begrijpt. Onzin hoor, zat gewoon tussen mijn oren...
Al word ik er wel eens gek van dat mijn energiepeil zo laag is. Maar het weer zal er ook weinig goeds aan doen denk ik.

Terug
Bovenaan