Uitgerekend in juli 2017!

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben mariëlle, 25 jaar en voor het eerst zwanger (verwachte uitgerekende datum 16 juli )en ik wou bij deze ook graag even mijn verhaal delen :)

Afgelopen maandag voor het eerst positief getest, ik kon het niet geloven aangezien ik op de dag van mijn verwachte ongesteldheid gewoon bloed ben verloren voor 4 tot 5 dagen.. ik ervaarde het niet als een normale ongesteldheid die ik normaal heb en ik bleef ook last van enorm zere borsten houden die normaal tijdens de ongesteldheid weer normaal aanvoelen. Tijdens deze 'ongesteldheid' wel een paar stolseltjes verloren.

Dinsdag heb ik contact opgenomen met de verloskundige en die gaf aan dat ik wel rekening moet houden met evt een verkeerde innesteling maar het verbaasde haar ook weer dat ik juist na de 'ongesteldheid' positief testte. Afgesproken dat ik aankomende maandag weer een test moet doen en als deze nog steeds dik positief is zijn er betere kansen en de afspraak voor een vroege echo staat nu in ieder geval gepland voor 30november, dan zou ik 7weken en 4 dagen zwanger zijn :)

Ik vindt het allemaal heel spannend en onwerkelijk maar voel me met de symptomen: zere borsten, winderigheid, krampjes/steken in de onderbuik en enormeeee honger best zwanger! hihi

Mariëlle, wel even spannend. Hopelijk is het de innesteling geweest. Hou ons op de hoogte!

Ik ben nu net 4 weken en mijn borsten zijn wel al steviger en 's avonds is mijn buik iets opgezwollen. Ik maak me wel een beetje zorgen over die steekjes in mijn onderbuik. Ik hoop zo dat het normaal is. Ze zijn er niet altijd, maar het zijn hele licht steekjes.

Wij moeten nog 4 weken op de echo wachten. De verloskundige zei na de miskraam dat ik bij een volgende zwangerschap een vroege echo kan krijgen, maar ik ben bang dat er dan niks te zien is en het op een teleurstelling uitloopt.

Wij hebben het nog niet tegen familie gezegd, maar mijn oma zag aan me dat ik zwanger was. Uiteraard ontkend en gezegd dat ik hoopte op een vooruitziende blik ;-). Wij willen het met kerst vertellen.

Zal ik doen :) vindt het zeker spannend.. heb afgelopen week erg veel oud bloedverlies en heel af en toe een beetje rood bloed.. erg onzeker wordt ik ervan maar heb dan ook de ziekte endometriose die dit misschien veroorzaakt ofzo.. maar ja zal afwachten..

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over die steekjes Sanne, alles daar beneden gaat natuurlijk groeien.. ik ervaar zelf ook veel steekjes.

Als bij ons alles goed blijft gaan wil ik het ook rond kerst vertellen..

Hoihoi.

Ik ben volgens mijn eigen planning 17 juli uitgerekend. Heb soms last van een misselijkheidsvlaag en dagelijks rugpijn, vooral  tijdens werken. Werk als vpk en onregelmatig dus loop ook  veel, komt niet altijd ten goede.

Iemand tips voor de rugpijn, die soms echt verschrikkelijk is?

Groetjes

Dames gefeliciteerd allemaal!

Ik doe eigenlijk nooit iets op een forum maar merk nu dat ik het er de hele dag over wil hebben. Had me nog zo voorgenomen om niet "zo'n zwangere" te zijn. Mja enthousiasme.

Ik weet sinds gister dat ik 4 weken zwanger ben, zal dan uitgerekend zijn op 27/7/2017. Mooi getal!

Maar sjonge jonge wat rete spannend allemaal. Kan het nog steeds niet geloven! Ben (gelukkig) totaal niet bezig met dat het ook mis kan gaan. Maar af en toe is het zo onwerkelijk dat het daar ook aan kan liggen. Verder vanochtend voor t eerst misselijk! Wel moe & hoofdpijn van de week. En m'n buik!! Alsof ik al 4 mnd ben hahah, zo opgezet. Meerdere vrouwen daar last van?

Sanne ik werk ook in de zorg. Ik houd m'n hart vast!

Denk vooral goed warm houden en toch meer zittend doen (rapp, handelingen ed). Zal goed wennen zijn ;)

Vanochtend een positieve test!! Volgens berekeningen 28 juli 2017 uitgerekend! Dolgelukkig!

Ik had een heel plan in me hoofd hoe ik me vriend zou verrassen maar toen de CB zwanger aangaf heb ik hem heel hard geroepen. Tranen van geluk.

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd! Ik ben op 22 juli uitgerekend zegt verschillende sites. Ik weet het bijna een week en kan het nog bijna niet geloven. Ik was net 3 maanden met de pil gestopt en had er op gerekend dat het wel even zou duren, erg blij! Op 9 dec mag ik naar verloskundige en eerste echo pas op 21 december (duurt lang en wat is het spannend) Ik heb sinds 1,5 week eigenlijk elke dag krampjes en heb het soms zo koud dat ik moet klappertanden. Ook is mijn buik zo erg opgezet dat ik geen broek meer aan kan :-S ik lees dat het er allemaal bijhoort maar heel fijn om dit allemaal te lezen. Het is mijn eerste. Zwangerschap dus heb geen idee!

Terug
Bovenaan