Uitgerekend in juli 2017!

@ladymaria

wat leuk! Ik ben ook als het goed is op 28 juli uitgerekend. :)

Hebben jullie ook het gevoel dat je buik vol met lucht zit? Ik heb ook de hele tijd honger!

Gr. Deborah

Kak. Plaats die niet het hele bericht.

Samengevat: heb niet veel symptomen. Als ik in bed lig voel ik wel aanwezigheid. En veel scheetjes tussendoor. Tepels zijn wat gevoelig maar verder niks.

Bij mij vallen de symptomen wel mee. 'S Ochtends na het aankleden wat trilleriger, maar verder niet misselijk. Af en toe wat steekjes dan in mijn onderbuik. Mag niet klagen, al zou ik soms wel wat meer willen voelen zodat ik me zwanger voel.

Aftellen naar de 1e echo. Hopelijk heeft iedereen een goede echo. Blijft toch een spannend moment, zeker na een 1e zwangerschap waarbij de 1e echo niet goed was. Dit keer moet ie gewoon goed zijn ;-).

@deborah2017 wat leuk.. gefeliciteerd!!
Iedereen gefeliciteerd!
Gister was ik heel misselijk vandaar dat ik ook de test heb gedaan.
nu heb ik alleen last van wat maagzuur terwijl ik nog niks heb genomen. Me buik rommelt wel heel erg. Ik ga maandag een afspraak maken met de verloskundige.

Ik kan niet wachten om het tegen mijn ouders te vertellen. Ik ga ze na de eerste echo verrassen. Hopelijk hoef ik niet lang te wachten.

Hoe is het met jullie symptomen? Ik heb inmiddels een week lang wat zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Gisteren gevoetbald en erna was het wat meer aanwezig, dus twijfel of het verstandig is om te blijven voetballen. Verder heb ik gelukkig nog nergens last van!

Gwen, daar zijn de meningen verschillend over. Op advies van de acupuncturist ben ik gestopt met hardlopen wat ik 3x per deed. In ieder geval tot 10 weken. Daarna zie ik wel weer of het nog lukt. Ik geef mijn lijf nu vooral rust om goed in te nestelen.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel dubbel voelt.

Hoi en welkom alle nieuwe moeders in spé!

Ik droom heel heftig de laatste tijd. Gisteren droomde ik dat ik een zoon had gekregen die al tegen mij kon praten. Het was een hele makkelijke bevalling maar mijn borstvoeding kwam niet op gang. (heel gek, want bij mijn andere 2 Kids moest ik echt glazen weggooien zoveel). Mijn baby liet ik in bed liggen want ik moest boodschappen doen. Belachelijke grote supermarkt. En ik voelde mij erg opgejaagd omdat mijn zoon in bed lag onbewaakt. Waar mijn man was in dit verhaal.... Vanacht droomde ik dat ik wat bruin bloed verloor. Ik was erg blij dat dit een droom was.

Gisteren de vk een appje gestuurd. Of de termijnecho vervroegd kan worden van 27 naar 21 December. 22 December ben ik namelijk 10 weken. En dan kunnen we het eindelijk vertellen aan familie. Maar we willen wel eerst weten of het allemaal goed zit natuurlijk.

Hoe hebben jullie het aan jullie partner verteld?

Terug
Bovenaan