Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
- Sanne Ik heb afgelopen keer ook hardlopen afgezegd. Werd er echt zo misselijk van. Straks effe kijken of wil. Vandaag toch niet echt lekker hardloop weer haha.
- Jess Ik heb cadeautjes samengesteld en laten uitpakken!
Ik ben nu vooral aan het bedenken hoe ik de rest vertel. Na de echo vertellen we het sowieso mijn ouders en dan gaande weg wat dichtbij goede vrienden en pas na oud en nieuw de rest.
Denk dat 1 vriendin voor de echo krijgt te horen aangezien het op gaat vallen dat paardrijden niet meer lukt..
Hoi allemaal, iedereen natuurlijk gefeliciteerd. Wat ontzetten leuk!
Mijn uitgerekende datum is 11 juli 2017. Voor mij is het de 2e, maar mijn zoon is al 11 dus ik ben er nog beduusd van dat er nu een 2e komt. In december krijg ik mijn 1e echo en controle.
Groetjes, Nicole
Sinds gisteren zijn mijn symptomen wat afgenomen. Nu kan dit natuurlijk, alleen toch houdt het me een beetje bezig! Ik zit nu in de zesde week en heb 12 december de eerste intake + echo bij de vk.
Mijn borsten zijn nog wel wat gespannen (blauwe aderen te zien) en wat meer afscheiding. Herkent iemand dit?
vorige week had ik echt rommelende darmen, menstruatie-achtige buikpijn en een lage rugpijn.
Ik ben ook 11 juli uitgerekend. In december mijn eerste echo. Wilde dit keer geen vroege echo. Vorige keer zwanger van een tweeling en bleek vanaf de tweede echo fout te zijn. Wil me nu niet hechten
Ik ben 16 juli uitgerekend, heb 2dec de eerste echo. Nog niet eerder zwanger geweest, vind het heel spannend.
Bij mij zijn de symptonen ook afgenomen, mijn borsten waren eerst heel gevoelig en nu niet meer. Ben (nog) niet misselijk geweest. Alleen mijn darmen rommelen de hele dag.
Heb de beheerdster van de FB pagina uitgerekend in juli een prive bericht gestuurd