Uitgerekend in juli 2017!

Hoi allemaal!

Ook ik ben uitgerekend in juli. Afgelopen maandag een positieve test gehad en volgens de berekeningen zou ik 24 juli zijn uitgerekend. Het is voor mij de eerste keer, dus heel erg spannend!  Mag op 13 december langs bij de verloskundige. Begin van de week best last van m'n onderbuik gehad maar dat is nu alweer minder geworden. Merk wel dat ik snel moe ben. Leuk zo'n forum, ben benieuwd naar de ervaringen van iedereen!

Wanneer gaan jullie het aan iedereen vertellen? Mijn vriend en ik zaten aan de kerst te denken, ik ben dan 10 weken en de hele familie is dan bij elkaar. Of zou 10 weken dan nog wat vroeg zijn? En hoe willen jullie het gaan vertellen?

ben benieuwd naar jullie ideeën hier over.

- Jess     Jaa goed onthouden!! Van alle rondes had ik deze het minst verwacht. Hoe raar kan het lopen ;)

- Judith  Wow geluksvogel dat je al iets mocht zien!!! Lijkt mij geweldig

- Stefenzo    Nou ik weet het nog niet.. In ieder geval na de echo hebben wij afgesproken. Dan ben ik 8 weken. Dan kijken we verder. Met kerst lijkt ons wel leuk maar ik rij ook paard dus dan moet ik tot kerst nog beetje onder het rijden uitkomen en dat gaat een vriendin echt opvallen. Dus daarvoor vind ik het wel leuker als mijn ouders het weten.. Goede vrienden rond de kerst en vage vrienden hoop ik tot na oud en nieuw te vertellen. Dan ben ik ruim 12 weken ;)

Weten jullie al hoe je het gaat vertellen?

Mijn symptomen zijn niet echt heel veel.
- JC86  Heb ik met slapen. Af en toe blok in slaap en dan weer actieve darmen zodat ik echt niet kan slapen.

Heb beetje zere tepels die ik wel voel als ik rust. Als ik drukke dag heb gehad moet ik in de avond echt wel effe bijkomen.
Ben wat opvliegend hahaha.. en laat echt heeeeel veel scheten. Echt charmant...

Nog 3 weken tot de echo. Wij mogen 8 december!
1 december komt moeders voor moeders langs. Gaan jullie dit ook doen?

Hoi dames,

Vanochtend had ik een positieve test. Kan het niet geloven. Als het goed is, ben ik rond 28 juli 2017 uitgerekend.

Ik ben Deborah en ben 30 jaar, woon samen met mijn partner.

Ik hoop wat ervaringen met elkaar te delen. :)

@Renske ik heb je een pb gestuurd op fb :)

Gr. Deborah

Hi!

Ik ben ook rond 21 juli uitgerekend. Wij hebben al een zoontje van 5 1/2 maar helaas bleef een tweede zwangerschap uit en na 2 jaar geprobeerd te hebben zijn we een jaar geleden begonnen met IUI. Eerste poging eind november was meteen raak. Konden ons geluk niet op. Met 7 weken echo gehad en het hartje klopte. Moeders voor Moeders meteen gebeld en zo tot half december ging t goed, dacht ik. Voelde me niet lekker de laatste weken en helaas bleek met de echo bij de vk dat net na de 7 weken echo het niet meer leefde. Op 1-1-2016 miskraam gehad. Nu 4 IUI pogingen en een jaar verder ben ik weer zwanger. Het blijft onwerkelijk en geloof het pas als ik 30-11 de 7 weken echo in het zh heb gehad. Maar ik voel me super en hoop zo dat ons gezin in juli een kindje mag verwelkomen!

Hoi Dames..

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben nu ong 6,5 weken zwanger van ons 5 de kindje .

Wanneer ik uitgerekend ben weet ik nog niet dat zal de echo 28 november moeten uitwijzen

He meiden.

Gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag me aansluiten. Ik zou nu ongeveer 7 weken zijn volgens mij!

23-11 de intake en 16-12 de eerste echo. Spannend!

we hebben al een zoontje van 16.5 maand :)  hij is van 2-7-15 dus ik hoop niet dat ze tegelijk hun verjaardag zullen vieren ;)

kwaaltjes genoeg hier helaas! Erg misselijk de hele dag door, als k eet is t wel minder maar eten staat me zoooooo tegen!

gelukkig valt de vermoeidheid mee dit x. Als ik vrij ben slaap ik wel mee met m'n zoontje tussen de middag... en op werkdagen slaap ik standaard voor negen uur haha!

Leuk om jullie ervaringen te lezen!

ik

Terug
Bovenaan