Uitgerekend in juli 2017!

Haay ik ben 20 juli uitgerekend een weekje na mijn eigen verjaardag.  Gefeliciteerd iedereen .. spannend allemaal he

Gefeliciteerd allemaal!

Ik mag me ook bij jullie aansluiten :)

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik op 25 juli uitgerekend. Ik heb op 17 december mijn eerste echo.

Leuk trouwens om zo met elkaar te kunnen kletsen.

Welkom alle nieuwe mama's in spe!

Wat zijn er een hoop uitgerekend in Juli zeg! En Zonnebloem, wat ontzettend fijn dat het gelukt is, gefeliciteerd! Ik weet nog wel hoe weinig hoop je had voor deze maand. Dus dit is wel een hele grote verrassing! Moeten jullie ook heel regelmatig naar de wc? Mijn blaas woord echt afgekneld lijkt wel. Maar het is wel al iets minder dan vorige week. Verder begint mijn bh wat aan de kleine kant te worden. Hebben jullie dat ook? Ik krijg mijn eerste echo pas als ik 10 weken zwanger ben. Maar ik lees dat er ook een hoop al een echo krijgen als ze 7 weken zijn. Pffff nog 5 weken wachten....

Hoi all!

Normaal doe ik absoluut niet aan forums maar Mn zwangerschap is voor de eerste x en vind t interessant te zien hoe en wat jullie vinden/voelen.

Mij werd verteld door de dokter en verloskundige 8 week te zijn. Eerste echo gehad! Bleek het toch rond de 6 a 7 week te zijn. Dus waarschijnlijk rond 7 juli uitgerekend. Wauw zo'n eerste echo! Het hartje zien kloppen maar Ohw! Elke nacht moeten plassen (heel weinig)  slapen ? Heel licht alsof ik niet eens slaap. Enorm gevoelige borsten en ook al groter. Goed gevulde bh! Buik voelt enorm gespannen en soms heel moe. Maar met mijn werk kan ik daar niet aan toe geven. Hoe doen jullie dat? Verder wel super blij en vind t super spannend. 28 nov wederom echo en dan als het goed is wel acht week!! Dus lucky me het twee x te zien in 3 week tijd. Succes ladys

Hoi hoi,

Wat leuk en fijn om te lezen hoe iedereen deze prille zwangerschap ervaart! Best een spannende periode!

Momenteel barst ik van de energie, slaap erg wisselvallig (regelmatig lig ik uren te draaien in bed en val maar niet in slaap) en heb de ene dag wat meer symptomen dan de andere dag! Wel wat gerommel in mijn buik (gespannen en darmen zijn erg actief bezig), wat vaker naar het toilet om te plassen en soms wat kleine vlagen van misselijkheid.

benieuwd naar jullie symptomen en of dat ook per dag verschilt..

groetjess

Goedemorgen,

Iedereen gefeliciteerd

ik ben 42 jaar,

Mijn 1e zwangerschap en volgens mijn berekening 14 juli uitgerekend en 23e mijn 1e echo zo spannend!☺️

En met vlagen misselijk, last van maagzuur en een vol gevoel, vermoeidheid!

Wat leuk z'n forum!

Groetjes,

Joyce

16 december hebben wij de 8-weken echo en rond 27 juli ben ik uitgerekend.

Ik voel me prima, ben alleen wat trillerig (vooral 's ochtends) en heb meer trek in gezond eten (ben normaal gek op gevulde koeken, maar die boeien me nu niet. Mooi meegenomen ;-)). En verder lijkt het wel of mijn borsten steviger worden en zijn ze gevoelig.

Als ik me zo mag blijven voelen, dan hoor je mij niet klagen haha...

Terug
Bovenaan