Uitgerekend in juli 2017!

Happymommy, wat fijn dat de combinatietest goed was. Was je ook zo zenuwachtig? Met 1 miskraam ben ik steeds weer bang om geen kloppend hartje te zien, laat staan als je er nog een hebt gehad. Gelukkig gaat het nu goed.

Gisterochtend de nekplooimeting gehad en die was gelukkig goed. Nu is het wachten op de echte uitslag. Voor de kerst al bloed geprikt en hopelijk krijg ik snel een telefoontje van de verloskundige met goed bericht.

Wij vonden het zo bizar hoe snel die kleine uk groeit. Wat een verschil met 2 1/2 week. Echt ongelofelijk. Nu geduld opbrengen om 8 weken te wachten tot de volgende echo.

Willen jullie weten wat het wordt?

Hallo dames,

Ik ben 19 juli uitgerekend en vandaag 13 weken.

Iedereen natuurlijk gefeliciteerd!

Dit is ons eerste kindje en vinden het heel spannend.

Heb alleen veel last van maagzuur,zere rug en snel moe.

Volgende week weer een echo!

Kan niet wachten het is al heel beweeglijk op de vorige echo was met zijn/haar beentjes en armen aan het zwaaien hihi zo lief!

Groetjes

Hee Sanne1979,

heeel spannend vonden we het! Het enige dat me wat geruststelde, was dat ik me heel slecht voelde (misselijk, moe en nergens zin in). Bij mijn twee miskramen had ik steeds een gevoel van 'hier klopt iets niet'. Letterlijk ook bleek later. (Bij mijn tweede miskraam hebben we bij de eerste echo overigens wel een hartje gezien, maar ook hierbij bleef mijn gevoel zeggen dat het niet goed zat..). Fijn dat jullie ook goede echo's hebben gehad, hopelijk is het bloed ook goed!

Nu willen we het nog niet weten. Gevoelskwestie, want waarschijnlijk gaat tegen de 30 weken mijn verstand de overhand krijgen en vinden we het toch wel praktisch

Hallo!

Ik ben 1 juli uitgerekend dus nu al weer bijna 16 weken onderweg. Ik heb alleen een beetje minder energie, last van maagzuur en ben vaak duizelig (lage bloeddruk?). Ben wel blij dat je nu eindelijk iets begint te zien zeg!

Owh en het is mijn/ons eerste kleintje :)

Rianne, hier nog een met weinig energie. Vandaag de verloskundige gevraag of ik weer mag gaan hardlopen (op advies van acupuncturist 12 weken gestopt), alhoewel ik er nu nog niet de energie voor heb.

Helaas is de uitslag nog niet binnen van de combinatietest. Ik probeer maar te denken: geen bericht, goed bericht. Het bloedonderzoek moeten ze al lang hebben en ik hoop dat ze anders de verloskundige wel hadden gebeld als het niet goed was.

Hebben jullie de uitslagen al binnen?

Zojuist de kraamzorg geregeld. Kan er weer wat van het lijstje worden afgestreept ;-).

Dat geregel.. Heel leuk, maar soms ben ik ook zo bang iets te vergeten! Aangezien ik alles vergeet... Zijn er mama's die een zichtbaar buikje krijgen of al iets voelen? Bij mijn vorige zwangerschap duurde dat ong 23 weken, maar ik heb het idee dat het deze keer niet zo lang duurt (die buik dan).

Terug
Bovenaan