Uitgerekend in juli 2017!

Bij mij begint het buikje wel te komen, al komt dat ook wel omdat ik de laatste 2 weken weer trek in eten krijg... heb heel de dag honger en als ik niet eet word ik misselijk.

<p style="text-align: left;">Hoi,</p>
<p style="text-align: left;">Volgens mij heb ik me een aantal weken gelden geprobeerd toe te laten voegen op de besloten Facebook groep maar volgens mij ben ik nog steeds niet geaccepteerd, kan dat?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes,</p>
<p style="text-align: left;">Kirsten</p>

Kirsten als dit ook je echte naam is, dan sta je er inderdaad nog niet bij. Je hebt gezocht op "juni, juli, aug 2017 mama's"? Probeer het nog eens.

Vanmiddag liepen we bij de Babypark (ik vond dat mijn vriend daar ook eens moest kijken ;-)) en toen belde de verloskundige met een hele mooie uitslag van de combinatietest. Wat was ik opgelucht. Nu kan ik eindelijk genieten van mijn zwangerschap. Gelijk maar een beetje aan de shop gegaan;-) al heb ik me door mijn vriend aardig in weten te houden.

Hoi,

ik ben nu bijna 15 weken en ben 12 juli uitgerekend. Ben erg benieuwd, ons eerste kindje wordt het. Over 2 weken weet ik het geslacht ook erg benieuwd naar

Hoi,

ik ben nu bijna 15 weken en ben 12 juli uitgerekend. Ben erg benieuwd, ons eerste kindje wordt het. Over 2 weken weet ik het geslacht ook erg benieuwd naar

Hee meiden,

Ik hoop dat ik hier mag mee schrijven.

7 juli 2017 ben ik uitgerekend. Nu dus 15 weken zwanger van ons eerste kindje. Hierdoor is alles nog wel een beetje onwerkelijk. Dus heel leuk om jullie ervaringen te lezen.

Sinds 2 weken eindelijk weer wat meer energie en iets minder last van misselijkheid en hierdoor ook meer eetlust.

Nu alleen het idee dat mijn buik aan het groeien is waardoor er minder in mijn buik past dus nu na 2 happen al vol. Maar verder mag ik niet klagen en voel ik me best fit :)

Lees dat er ook een Facebook groep is. Kan deze alleen niet vinden.

Terug
Bovenaan