Uitgerekend in juli 2017!

Hoi Dames ,

graag lees en praat ik met jullie mee!

Ik ben op 21 juli 2017 uitgerekend! Eerste kindje dus onwijs spannend.

helaas heb ik al veel pech gehad en al dik 2 weken op en neer ziek, van de week bleek lage bloeddruk en 2,5 kilo afgevallen(en dat terwijl ik al zo weinig van mezelf weeg).       Voel me helaas niet super maar we zetten door voor dit mooie wonder!

Sorry Marjolein, ik kan je niet toevoegen. Probeer het nog eens; juni juli aug 2017 mama's.

Als het goed is kom je dan bij de juiste pagina. Ik ben niet de beheerder.

Samantha vervelend dat je je zo ziek voelt. Je zal je erg slap voelen. Sterkte!

Hoi iedereen!

Eerste keer voor mij op een forum! Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Wij zijn uitgerekend op 15 juli 2017. Ben a.s. zaterdag 15 weken en dan hebben we ook een geslachts bepaling! Ben zo benieuwd.

Zijn er nog meerdere dames die last hebben van rugklachten en lies pijn na opstaan vd bank of auto ect?

Ik stond tijdje geleden aangemeld voor de pagina op facebook maar nu is hij onvindbaar? En krijg alleen de duitse pagina. Vreemd?... ik typ toch echt in de zoekbalk juni juli aug 2017 mama's.

Mag ik btw verven met krijtverf?

Veel succes met de zwangerschap iedereen :)

groetjes uit limburg!

Hoi hoi,

je mag gewoon verven, goed ventileren is belangrijk. Ik heb het 14 dagen geleden nog opgezocht al zijn er ook sites waarop ze zeggen niet verven.

denk dat je je eigen gevoel moet volgen. Ik denk dan ik drink de verf niet op.

Heyy girls hhh hallo ben nieuw haha

Ik ben uitgerekend 28 juli

1. Heb afkeer op spinazie en brokoli 1 hap en is sochtends eruit brrr

2. Heb raare buik ja bij is die redelijk hard ma altijd ma mss komt het omdak mss een tweeling hebt denken de dokters in ziekenhuis lol

Terug
Bovenaan