Uitgerekend in juli 2017!

Hoi hoi

het is hier behoorlijk rustig, zit iedereen op fb??

ik zit niet op de fb pagina.

al dames 20 weken echo gehad?? Wij hebben het over 2 weken. Jeetje moet zeggen dat de tijd erg snel gaat.

Groeien de buiken al goed??

Wij hebben over twee weken de 20 wkn echo!

wel vorige week een pretecho laten maken... en... het is een meisje!

Verder begint mijn buik ook aardig te groeien! Echt bijzonder.

groetjess

Hai iedereen,

Wij hebben morgen de 20 weken echo, erg spannend allemaal..

Voel me opzich wel prima, krijg al een behoorlijk bolle buik!

Werken valt me alleen wel zwaar.. ik werk in de horeca en moet nog 2 weken van 40 uur draaien.. gelukkig ga ik in maart naar een 24 uur contract :) kan niet wachten! Volgende week hebben we ook nog een verhuizing in het vooruitzicht dus het is allemaal wat veel deze maand...

Moest even mijn ei kwijt....

Groetjes irene

Irene, hoe was echo? Ga je na je zwangerschap 24 uur werken? Lijkt me zeker zwaar in de horeca werken als je zwanger bent. Nog even volhouden.

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Voelen jullie jullie uk al? Ik ben vandaag 18 weken en kan niet wachten totdat ik wat voel... Buik groeit wel goed en afgelopen week het hartje nog laten luisteren. Volgens de verloskundige was onze uk druk aan het bewegen. Volgende week dinsdag de 20(19)-wekenecho. Ook weer spannend.

Spannend allemaal hoor!

Ik ben nu 18+2 wkn zwanger. Over twee wkn de 20wkn echo! Ben erg benieuwd.

we weten al dat het een meisje is en blijkbaar lekker druk aan het bewegen! Soms heb ik het idee dat ik haar even voel! Heel bijzonder, maar dat zal de aankomende periode alleen maar sterker worden.

verder heb ik mijn energie weer terug en sinds 1.5wkn ook echt spuugvrij! Heerlijk gevoel, niet meer 24/7 misselijk zijn.

Terug
Bovenaan