Uitgerekend in juli 2017!

Eey allemaal,

Wat leuk dat jullie allemaal ook in juli gaan bevallen ik ben 20juli uitgerekend, zomer baby! Heerlijk..

Over 2 weken ongeveer heb ik mijn 20 weken echo het is best spannend.

Met de baby gaat het goed en mijn buik groeit mooi en ik voel de baby al een tijdje bewegen supper gevoel is dat en wij genieten er enorm van.Alleen krijg ik het heel snel warm tijdens het slapen.. ik heb dan bijna niks aan en alsnog wordt ik bezweet wakker dit had ik nooit ! Vroeger was ik een koelkast haha!

Sara

Hoi hoi,

hier gaat alles ook goed. Ik zit ook weer lekker in mijn energie en dat is wel heel fijn. Inmiddels is wel een grote box met rennies aangeschaft. Soep eten is niet echt succes en soms s avonds nog last van het eten. Maar met een rennie is het zo verdwenen.

gisteren nog leuke kleding voor mezelf gekocht bij de babyplanet. En van de week nog baby pakjes. Bij onze zoon had ik toen ook een jongens en een meisjes outfit. Ik was het nog niet van plan om te kopen maar kwam bij de wibra voor sokken en zag de newborn collectie hangen, dat was net z8. Ik dacht hier moet ik wat van hebben. Hoop stiekem dat het een meisje wordt want heb zo'n leuk jurkje

Sara, wat fijn dat je de kleine al voelt. Ik ben de 22e uitgerekend, maar ik voel helaas nog niks.

Lytsmantsje, bij mij wordt het maagzuur ook erger. Standaard heb ik een doosje rennies in mijn tas. Gaat wel weer over.

Ik vind die zwangerschapskleding echt verschrikkelijk. Niet de broeken, maar meer wat je erop draagt. Vaak met van die gekke printjes erop. Komende week ga ik naar de 9-maandenbeurs en hoop daar wat normale kleding te kopen.

Gisteren van mijn vriendin 2 kratten met speelgoed en allerlei kleding, dekentjes etc meegekregen. Beetje bij beetje komen er steeds meer spullen bij.

Zijn jullie al met het kamertje bezig of willen jullie ook eerst de echo afwachten?

Hoi Sanne,

ik snap wat je bedoeld met de shirts. Ik ben van de jurkjes en draag nooit broeken dus heb dat probleem niet:).

ik weet nu beter met de tweede wat ik moet voelen aangezien die eerste bewegingen heel zacht zijn. Achteraf dacht ik Oow dan heb ik het toen ook gevoeld.

Mijn zoontje gaat naar ander kamertje, babykamer hoeft niks veranderd te worden. Voor ons blijft het een verrassing wat er komt, was vorige keer ook erg speciaal. Met 20 weken echo wel fijn te weten of alles goed is om dat moment

Ons huis staat in de verkoop al enige maanden dus heb nog de hoop dat het voor de zomer verkocht wordt:D

Ja ik voel de baby heelgoed zelfs en schopt paar keer per dag hard ook nog, echt leuk is dat als je het straks  voelt.

Ik heb ook af en toe last van maagzuur, echt lastig is dat. Daardoor eet ik heel de dag dan ook slecht. Wat wel goed tegen helpt is yoghert en komkommer eten !

Baby kamertje is bij ons al klaar en de kinderwagen compleet met alles erbij, haha wij hebben er zoveel zin in onze eerste baby !

Sara

Hey ladies,

vanochtend de 20 weken echo gehad, alles is goedkeurd. Baby had net groeispurt gehad zei de Mv. Het gemiddelde van grote kwam nu bijna een week verder dan ik ben. Maar baby's groeien in spurten en niet geleidelijk. Baby was ook beetje dwars, lag met zijn/haar gezicht naar mijn rug. Sinds ik thuis ben wordt er weer volop bewogen.

En nu wachten tot over 20 weken voordat we weten wat het is.

Ha dames,

ik zie anders best leuke shirtjes voor ons. Prenatal heeft ook leuke kleding te koop. Ik mag verder helemaal niet klagen, enige kwaal wat ik had is vermoeidheid en dat trekt nu wel weg. Als ik net gegeten heb dan drukt mijn maag naar voren toe. Net alsof je heel vol zit, terwijl ik gewoon normaal gegeten heb...

Onze dochter beweegt goed en voel haar sinds 2 a 3 weken. Ze wordt sterker denk ik en voel haar vaker nu. Soms veranderd de druk ook, van kleine schopjes naar een groot vlak, alsof ze zich even omdraait.

Gr,

Wen

Hoi allemaal,

ik ben zelf uitgerekend op 26 juli van mn eerste, vind het leuk om jullie verhalen te lezen en herken me ook ik veel!

leuk dat we het zo kunnen delen met elkaar

wie van jullie blijft er ook nog zo moe tijdens de zwangerschap?

Over twee weken de 20 weken echo toch altijd een beetje spannend

liefs

Terug
Bovenaan