Uitgerekend in juli 2017!

Hoi allemaal..

Inmiddels de 20 wkn echo gehad en alles wat ze konden zien, zag er goed uit! Ze was erg beweeglijk en lag helemaal op schema.

Verder nog steeds last van het spugen. Gelukkig niet meer zoveel als eerst (hoogtepunt was 15x per dag) maar nu gelukkig maar 1x, vaak 's avonds! En mijn buik trekt en drukt enorm, dus is volop aan het groeien.

Hoe gaat het verder met jullie dames?

Groetjes

JC86 fijn dat de echo goed was. Wel vervelend dat je nog steeds misselijk bent.

Ik ben nu 21 weken zwanger heb gelukkig geen last van misselijkheid, maar merk wel dat ik sneller last krijg van mijn onderrug. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik van 3x sporten naar 0x ben gegaan sinds ik zwanger ben. Helaas is er in ons dorp geen zwangerschapsgym/-yoga. Dus proberen om vaker een rondje te gaan lopen.

Hoe gaat het met de rest hier? Hopelijk gaat het met iedereen goed.

Hallo allemaal!

ik ben Laura en 23+4 zwanger van ons eerste wonder (een meisje!).

ik heb helaas HG, dus nog steeds misselijk en aan de zetpillen. Los van de HG verloopt de zwangerschap goed. M'n buik groeit goed, de kleine dus ook neem ik aan.

Sinds gister merk ik dat m'n borsten ook goed werken, ik had vlekjes op m'n t-shirt. Vond het genant maar tegelijkertijd ook een mooi iets. M'n lijf werkt dus helemaal prima.

Vanavond starten mijn man en ik met een cursus hypnobirthing. Meer dames die zoiets gaan doen of gedaan hebben?

Leuk om hier onze ervaringen te delen!!

groetjes,

Laura

ps. 6-7-2017 uitgerekend :)

Laura, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Gelukkig dar het verder wel goed gaat.

Bij ons in het dorp is er helaas niks voor zwangeren. Moet me er nog verder in gaan verdiepen.

Ben benieuwd wat je van hypnobirthing vond.

Hoi hoi, het is rustig qua berichten.

ik vroeg me af zijn er al dames met het verlof bezig?? Is het werk nog wat te doen? Ga je met 36 weken stoppen of met 34 weken??

ik zelf moet nog 9 weken werken. Ik voel me tot nu toe erg goed. Merk wel dat na halve ochtend huishouden ivm open huizen dag ik s middags even in de relaxstand moet.

En hoe staat het met de babykamer? En de namen??

Hoi hoi..

Het is inderdaad erg rustig op het forum! Ik ben nu 24,5wkn zwanger en voel me sinds twee weken gelukkig wat fitter! Lang misselijk geweest! 10-15x spugen per dag was geen uitzondering!

Maar momenteel geniet ik volop van alle bewegingen in mijn buik! Ons meisje is ontzettend druk en beweeglijk! Leuk om steeds haar te voelen!

Ik ga proberen om tot 36 wkn door te werken. Ik stop dan rond 20 juni (uitgerekend 21-7). Na het zwangerschapsverlof neem ik mijn vakantie en overuren op! Mijn eerste werkdag is dan pas weer 8-1-18:) ben dan echt een half jaar vrij!!! Ik kan niet wachten.

groetjess

Fijn dat je eindelijk wat fitter bent. Lijkt me erg zwaar als je zo vaak moet spugen.

En wat een heerlijk vooruitzicht om zo lang thuis te blijven met de kleine. Ik begin eind oktober weer en begin juni vrij.

heb dan wel weer vakantie in november:D.

wij hebben inmiddels de meisjes naam maar over de jongensnaam is nog discussie.

Terug
Bovenaan