Uitgerekend in juli 2017!

Ja ik ben ontzettend blij dat ik weer wat fitter ben! En heerlijk om langere tijd vrij te zijn! Laat juni maar komen :)

Wij hebben een top 3 gemaakt van meisjesnamen.. nu nog een definitieve keuze maken.

Hallo Dames,

Mijn naam is Michelle en ik ben nu 25 weken zwanger.
Graag kom ik in contact met dames die ook zwanger zijn.
Zijn er ook dames die in de omgeving krimpenerwaard wonen, onder gouda?

Hi allemaal,

Mijn naam is Danielle en ik ben 29 juli uitgerekend en dus 24 weken en 4 dagen zwanger. Het wordt ons eerste kindje en we weten al dat het een meisje wordt. Zo leuk:D

Gaat allemaal heel erg goed ;P heb echt nergens last van gelukkig.

Wij gaan een maand voor de bevalling verhuizen van amsterdam naar haarlem en in zou graag in contact komen met aanstaande mama's in haarlem. Ik heb nu een verloskundige in a'dam maar vanwege de verhuizing zullen we ook een verloskundige in haarlem moeten hebben en die wil ik al wel een paar keer ontmoet hebben. Heeft iemand tips voor een fijne verloskundigepraktijk in haarlem? wij wonen straks in haarlem zuid/west. En zelfde geld voor tips voor leuke kinderopvang in haarlem zuid/west.

Groetjes Danielle

Goedemorgen dames,

ik heb ook al een tijdje niet meer gereageerd. Om dit moment ben ik 25+5 dagen zwanger en 29 juli uitgerekend. De eerste weken had ik erg last van misselijkheid en hield ik niks binnen. Gelukkig is dat gestopt na week 15. Ik voel me nu goed en fit. Ik blijf werken tot week 34. En ga half juni met zwangerschapsverlof. Kijk er stiekem al naar uit. De babykamer is inmiddels al helemaal klaar. De kast al redelijk gevuld met allemaal mooie kleertjes. En vrees dat ik me niet in kan houden en dat het nog wel meer gaat worden. Herkenbaar? Naam zijn we inmiddels uit! Van de week maar eens beginnen met uitzoeken van een leuk geboortekaartje.. hebben jullie deze zomer nog vakantieplannen?

Dag Melanie,

dat is erg fijn dat je je nu beter voelt.

ik ben nu 27+4, en voel me ook nog steeds goed. Moet soms even wat meer rusten en het is anders dan bij de eerste, toen kon ik op ieder moment chillen of even lekker op bed. Maar nu met peuter van dik twee is dat niet mogelijk. Hij doet nog wel middag dutje dus dan pak ik dat moment op mijn vrije dagen om ook even gestrekt te gaan op bank of bed.

moeten jullie ook vaak s nachts naar toilet? Ik ben er minimaal 2 keer uit, dat is wel wat irritant.

Jongensnaam hebben we nog niet voor de volle 100% gekozen. Meisjesnaam alwel. Over paar weken is mijn opleiding helemaal klaar en zal ik me dan even richten op het geboorte kaartje, moet weer twee opties maken jongen/ meisje.

Wat betreft vakantie gaan we in mei nog 1 of 2 nachtjes weg en dan ook dagje dierentuin. In juni nog weekend weg met schoonfamilie, dan ben ik bijna 37 weken, ben erg benieuwd hoe ik me dan voel:). Wij gaan denk ik in september nog week op vakantie in Nederland, dan lekker met zijn vieren. Jij vakantie plannen Melanie. ?

Groetjes

ps ik ben ook aan het af tellen met de werkweken

Ik ga met 36 weken met verlof... zo laat mogelijk ivm dat ik zzper ben... alles aan jet regelen, ben pas verhuisd dus baby kamer word nog hard aangewerkt!

t gaat super snel !! Word ingeleid met 38 weken dus nog maar 11 weekjes!!!

Hoi!

ja de toiletbezoeken komen me erg bekend voor. Hier ook minimaal 2 keer eruit 's nachts. Ook lijkt het er op dat er binnen karate les gevolgd wordt als ik net in bed lig  en 's morgens vroeg.. blijft bijzonder om je kindje te voelen schoppen en bewegen. Maar de mindere nachten gaan me nu toch wel opbreken als ik op mijn vrije dagen niet af en toe even rust in de middag. Verder nog steeds fit. Ben wel gestopt met hardlopen maar ga volgende week beginnen met zwangerschapsgym/yoga.. erg benieuwd. In de zomer niet meer weg helaas. Mag toch niet meer vliegen en wil het risico ook niet nemen. Ook omdat ik me niet goed kan bedenken hoe ik me dan voel. Wel in mei nog paar nachtjes weg. Nog even met zn tweetjes.

Sporten jullie nog?

Hoi hoi,

dat sporten van mij is na geboorte van mijn zoontje niet meer echt opgepakt. Wel wandelde ik geregeld. Sinds aantal weken doe ik zwangerschapszwemmen, is ook heerlijk. Eerst wat oefeningen en dan nog even lekker gewichtsloos dobberen in het zwembad.

bij mooi weer probeer ik nog wel zoveel mogelijk een rondje te fietsen met mijn zoontje.

Terug
Bovenaan