Uitgerekend in juli 2017!

Hoi..

Ik ben vorige week begonnen met Zwangerschapsyoga! Een heerlijk rustmomentje en fijn om ook dmv oefeningen in contact te komen met de kleine meid! Echt ontzettend bijzonder, om daar even bewust mee bezig te zijn!

Ik probeer ook door te werken tot 36wkn! Daarna heerlijk 26 weken vrij!

Ik ben rond  eind juli uitgerekend en dus 28 weken zwanger nu. Zijn er dames in omgeving venlo die ook rond deze tijd uitgerekend is?

Hoi hoi,

het is weer stil op dit onderwerp.

hebben de eerste dames al verlof??

Ik moet nog twee weken werken:D, genieten!! En dan alles lekker van zolder halen om het weer te wassen etc. Helemaal zin in!!

De tijd gaat nu snel, moet nog veel doen. Jullie al een geboorte kaartje uitgezocht?? Daar mag ik me ook nog in verdiepen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje.

Hoe voelen jullie je?? Ik heb afgelopen week twee klote dagen gehad. 1 dag erge bandenpijn en 1 dag ontzettend last van mijn rug of bekken en kon amper lopen. Ben bang dat ik nu even een stapje terug moet doen. Als ik vrij ben ga ik s middags even op bed liggen.

Groetjes Esther

Dag,

Het is inderdaad lekker stil op dit forum...

Ik moet nog vier weekjes werken (werk door tot 36 wkn).. maar kijk echt uit naar mijn verlof! Ik ben normaal erg druk, maar merk dat ik ook wat gas terug moet nemen..

Ik heb ook twee vervelende dagen gehad. Wat druk in de bovenbuik, misselijk etc.. vandaag een reguliere afspraak gehad bij de VK. Alles ziet er goed uit! Alleen moet wat klachten in de gaten houden en flink blijven drinken de aankomende dagen (vooral met die hitte) en rustig aandoen (benen omhoog).

ik wil binnenkort gaan beginnen aan het helemaal gereedmaken van de babykamer! Erg veel zin in! De geboortekaartjes zijn inmiddels ontworpen!  Super leuk!

Groetjess

Hallo allemaal,

Ik ben 32 weken zwanger en het gaat wel goed, ik voel alleen dat het zwaarder wordt. De ene dag ben ik futloos.. zo moe en de andere dag gaat het goed.

De tijd gaat snel en de zenuwen beginnen een beetje..

Hopelijk gaat het met iedereen hier ook goed ?

Ja indd herken het wel per dag verschil in energie level. Lag vanavond al voor half 8. Heb mijn zoontje op bed gebracht en dacht ik ga zelf ook plat. Baby ligt momenteel erg hoog en zo op einde van dag en na het eten voelt bankhangen wat minder prettig. Manlief moest tot laat werken dus lekker relaxen op bed. Wel met als gevolg dat ik nu weer even wakker ben:)

lekker genieten van het mooie weer en waar mogelijk voetjes omhoog!!

De weken vliegen voorbij. Ik moet nog 3 weken werken, maar merk ook dat het zwaarder wordt.

Afgelopen dagen de kleine weer weinig gevoeld. Straks toch maar de verloskundige bellen of ze kan luisteren en het liefst een verwijzing voor een ctg. Hoe is dat bij jullie? Ik voel wel wat bewegingen, maar heel zacht en mijn placenta ligt er niet voor.

Succes met de warmte de komende dagen ;-).

Goedemorgen Sanne,

mijn baby is nog volop aan het bewegen, ik vind de bewegingen behoorlijk onprettig. Heb soms het idee dat de bips van de ene naar de andere kant gaat wat erg onprettig voelt aangezien de ruimte niet meer heel veel is.

Het is altijd goed om verloskundige even te bellen als je onzeker bent!! Daar zijn ze voor.

ik heb vanmiddag weer controle.

hebben jullie ook een zwangerschapscursus gedaan of mee bezig??

Samen met een vriendin doe ik de opfriscursus, dit zijn drie bijeenkomsten waarvan 1 geweest is. Bij mijn eerste wel cursus gehad waar ik veel aan heb gehad. Zeker toen de weeen overgingen in een storm heb ik het idee dat ik door de oefeningen mijn concentratie kon behouden om goed te blijven ademen. Nu met deze cursus ben ik echt even bezig met de zwangerschap. Heel benieuwd hoe deze bevalling gaat. Vorige was van begin tot baby in 5 uur gedaan, tijd om na te denken had ik toen niet

Terug
Bovenaan