Uitgerekend in juli 2017!

Gefeliciteerd! Joy besef je het al een beetje? 2 1/2 jaar bezig. Heftig zeg.

Gebruiker, raar dat je de 30e geen echo krijgt terwijl er niks te zien was. Dan ben je 2 1/2 week verder. Dan wil je toch weten hoe het ontwikkeld? Van mijn verloskundige mag ik iedere week langskomen als ik dat zou willen.

Spannend Zonnebloem. Ik kijk deze week nog aan en dan bel ik maandag voor een afspraak (of vrijdag als ik het niet langer volhou hahaha.... dan weet ik zeker dat ik niet ongesteld ben geworden) en dan in de week van de 12e. De acupuncturist gaf aan dat er over 3 weken wel een echo gemaakt kan worden, maar ik wil geen teleurstelling. En hij adviseerde mij ook om even niet te sporten en me rustig te houden tot aan de eerste echo.

Lieke, misschien zit je gewoon al op de 9 weken! Dan heb je de kritieke weken al bijna gehad.

Hoi Allemaal!

Gefeliciteerd voor iedereen:) Ik heb vorige week positief getest (5 keer herhaald;-)) Rond 10 juli heb ik berekend.

Pas 5 dec naar verloskundige en merk helemaal niks dus voelt heel onwerkelijk.

Het lijkt me fijn met jullie te kletsen.

Renske, ik heb jou al een pb via Facebook gestuurd!

Groetjes,

Tess

Dag,

SUPER gefeliciteerd allemaal! spannend!

Ik ben zojuist uit het vliegtuig gestapt (lang weekendje Spanje) en meteen een test gedaan omdat ik al een vermoeden had.. En jawel! ZWANGER!! Helemaal blij, enthousiast en spannend tegelijkertijd! Uitgerekende datum is (volgens mijn berekening) 22 juli 2017!

Groetjes!

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd !

Ik ben 18 juli uitgerekend en moet 30 nov naar de verloskundige, ben dan 7 weken zwanger. Helaas heel spannend allemaal, omdat ik in juni en sept een miskraam heb gehad.

Succes allemaal met jullie zwangerschap en geniet ervan!

liefs Sharon

Gefeliciteerd allemaal!!!

Spannend en hopelijk gaat alles goed!

wat voelen jullie allemaal? Ik vooral druk in de baarmoeder en gevoelige tepels. Maar meer in de avond als ik rustig aan doe. Tijdens werk merk ik niet veel.

Lees veel verhalen over miskraam. Zal blij zijn als die gevaren periode voorbij zijn.

Sanne ik vind het zelf ook wel een beetje vreemd! en idd spannend of het daar wel allemaal goed gaat en zich normaal ontwikkeld. ze zei we weten nu iig dat het op de juiste plek zit, maar zou idd ook graag willen zien dat er een vruchtje groeit en dat het hartje klopt!

Ik zou het zowieso graag voor de kerst weten, dat wordt zo lastig om het dan nog stil te houden! normaal houd ik graag van een biertje en sigaret dus ik ben al zo bang dat ik eerder door de mand ga vallen.. en dan  zou ik wel heel graag de bevestiging willen dat het tot dan goed gaat! maar ja geduld hebben dus maar! ik moet me eerst door een familieweekend wurmen van mijn moeders kant 30 pers. dat volgend weekend is haha..

Fijne avond allemaal

Terug
Bovenaan