hallo dames
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik zal me even voorstellen;
Ik ben vandaag 6 weken zwanger van ons 1e kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 12 juli uitgerekend. ik ben 21 jaar en mijn vriend 27 jaar. ik was vrij snel zwanger. ik was 3 maanden gestopt met de pil. de 1e maand niet echt actief bezig geweest, omdat ik eerst ongesteld wilden worden. 2e maand met ovulatietesten begonnen van de kruidvat. hieruit kwam niet mijn piek dag, dus verder ook niet actief bezig geweest. de 3e maand begonnen met ovulatietesten van de clearblue. hier kwam wel mijn piekdag. de eerste maand geen echte symptomen gehad die ik kon koppelen aan dat ik zwanger zou zijn. Voor het 1 maand verder was een early test gedaan en deze was negatief... hierna er verder niet meer over nagedacht of het misschien niet toch raak zou zijn. na 1 maand overdag toch nog voor de zekerheid een test gedaan en deze was positief.
Over 2 weken mogen we voor de 1e keer naar de verloskundige gaan en krijgen we de eerste echo, spannend...
Af en toe heb ik last van zwangerschapskwaaltjes, zoals; buikpijn, pijnlijke borsten, steekjes links onder in de buik, opgeblazen gevoel en dikkere buik. ik merk wel al dat mijn buik dikker wordt. ik heb 2 fotos van mijn buik vergeleken van 4 en 6 weken. hierin zie je al een beetje een komend bolletje.
Ben benieuwd hoe dit allemal bij jullie is??
Groetjess xx