Uitgerekend in juli 2017!

Ik voel het in mij onderbuik af en toe zonnebloem. Merendeel voel ik niks, en dat maakt mij ook wel bang! Er zijn veel vervelende verhalen te lezen idd! Ik heb zelf een miskraam gehad tussen  ons beide zoontjes in met 6 weken! Ik denk altijd wel als het fout gaat is het vruchtje niet goed geweest.. nu ben ik daar nog wel nuchter in, en zou ik het erg jammer vinden. maar als we straks een paar weken verder zijn zou ik het wel erg vinden! Maar het is wel zo dat je er verder zelf niks aan kunt doen, dus moeten we maar geduld hebben en kijken wat ons lichaam en wormpjes gaan doen, en ik hoop voor iedereen dat alles goed mag gaan!

@Zonnebloem90 Vandaag was ik bij de ha en heb gisteren een predictor test gedaan die aangaf 2-3 weken. Dus ik ben zeer waarschijnlijk deze laatste ronde zwanger geraakt

- Gebruiker. Dat wordt dan zeker nog een uitdaging!! Wanneer mag je naar de verloskundige?

- Lieke  fijn dat het iig nu helder is! Kan mij voorstellen dat je twijfelde.

- Sanne nog steeds zwanger? Aangezien je gisteren of vandaag "officieel" NOD had. Ga er wel van uit :)

Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik ben 22juli uitgerekend dus nu ook nog erg pril!!

Net de verloskundige aan de telefoon gehad en over 3 weken me eerste afspraak en echo!! Super spannend!! Kan niet wachten!!

Succes allemaal en geniet ervan!!

hallo dames

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik zal me even voorstellen;

Ik ben vandaag 6 weken zwanger van ons 1e kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 12 juli uitgerekend. ik ben 21 jaar en mijn vriend 27 jaar. ik was vrij snel zwanger. ik was 3 maanden gestopt met de pil. de 1e maand niet echt actief bezig geweest, omdat ik eerst ongesteld wilden worden. 2e maand met ovulatietesten begonnen van de kruidvat. hieruit kwam niet mijn piek dag, dus verder ook niet actief bezig geweest. de 3e maand begonnen met ovulatietesten van de clearblue. hier kwam wel mijn piekdag. de eerste maand geen echte symptomen gehad die ik kon koppelen aan dat ik zwanger zou zijn. Voor het 1 maand verder was een early test gedaan en deze was negatief... hierna er verder niet meer over nagedacht of het misschien niet toch raak zou zijn. na 1 maand overdag toch nog voor de zekerheid een test gedaan en deze was positief.

Over 2 weken mogen we voor de 1e keer naar de verloskundige gaan en krijgen we de eerste echo, spannend...

Af en toe heb ik last van zwangerschapskwaaltjes, zoals; buikpijn, pijnlijke borsten, steekjes links onder in de buik, opgeblazen gevoel en dikkere buik. ik merk wel al dat mijn buik dikker wordt. ik heb 2 fotos van mijn buik vergeleken van 4 en 6 weken. hierin zie je al een beetje een komend bolletje.

Ben benieuwd hoe dit allemal bij jullie is??

Groetjess xx

Heey Meiden,

gefelicteerd allemaal. Ik ben Tamara en 6 +3 zwanger. Ik heb mezelf sinds vorige week aangesloten bij mama s juli 2017 is een geheimengroep (andere FB vrienden zien niks). We zijn al met 35 moeders to be. Als het ook leuk vindt kan ik je uitnodigen stuur mij een FB privé bericht Tamara Meijer en dan voeg ik je toe

groetjes en genietse

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Goedemorgen Tamara</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik zou heel graag lid willen worden van de Facebook pagina, alleen nu wil ik jou opzoeken maar er zijn heel veel namen hetzelfde als jij, dus ik weet nu niet zo goed welke ik moet hebben,</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">kun je mij anders opzoeken op Facebook?</span>

Melissa Vreeburg Van T slot

je kan me pagina herkennen aan het hondje als omslagfoto☺️

alvast bedankt

groetjes Melissa

Gefeliciteerd voor de aanstaande moeders!

Ik ben zelf 11 juli uitgerekend en verwacht mijn eerste kindje. Dit is wel mijn tweede zwangerschap, maar helaas is de eerste bij 11 weken gestopt. Hierdoor ben ik wel erg zenuwachtig en hoop dat alles nu wel goed komt.

29 november ga ik naar de Vk dus spannenddd!! :) Ik ben zelf trouwens 24 en me vriend 29

Terug
Bovenaan