Uitgerekend in juni 2017

@kenikela, gefeliciteerd! Spannend hè. 2 weken? Ik denk dat je bedoeld 4 weken. De eerste 2 krijg je cadeau :)

En heel begrijpelijk dat je al wat hebt gekocht! Ik had zelf al sokjes gekocht en een badsetje, maar dit deed ik toen ik 5 weken zwanger was. Helaas werd dat een miskraam. Toen ik opnieuw zwanger werd heb ik rompertjes gekocht.. ook zodat het wat echter wordt. Ik vind het nog steeds ongelooflijk!

@jazz, ik doe al wekenlang minimaal 2 testen per week :') Bij mij is t ook omdat ik testte of mijn hcg minder werd na de miskraam en nu weer meer. Maar nu test ik nog steeds omdat ik volgende week pas naar de verloskundige kan. Ben nog steeds bang dat t streepje weer zwakker wordt. Die eerste weken tot aan de eerste echo kruipen echt voorbij. Wel super dat t toch op n natuurlijke manier is gegaan bij jullie. Ik heb trouwens wel veel symptomen, maar wel de ene dag meer dan de andere
 
@Lyn Ik bedoelde inderdaad 4 weken. De CB test gaf 1-2 weken aan vandaar.. Maar jij ook gefeliciteerd! En het is inderdaad spannend en zo onwerkelijk. Nu kan ik me er meer mee bezig houden haha..

@Jazz Ik heb ook weinig symptomen het enige wat ik heb is dat mijn eetlust is vergroot.
 
>ik geloof dat ik blij mag zijn met weinig symptomen, maar toch je zoekt bevestiging ofzo he Haha. Ja heel bijzonder, al is me wel altijd verteld dat ik gewoon op de natuurlijke manier zwanger kon worden, in principe was alles goed in Mn lichaam alleen door wisselende cyclus en dus niet altijd n rijpe eicel was de kans stuk kleiner vandaar dat ik t nu zo ongeloofwaardig vindt. Mag 24 okt voor n echo, nog 2 weekjes geduld!

wanneer mag jij?



@kenikela

wie weet komen die symptomen een week later wel dubbel zo erg Haha en dromen we weer van weinig symptomen
 
@jazz

Ik mag aanstaande dinsdag 18 okt om 15.45 uur. Pff ik tel de minuten, kan echt niet wachten!!

Ik heb endometriose dus bij ons is zwanger worden en blijven ook niet vanzelfsprekend. Het is gewoon echt een wonder, zo bijzonder
 
Zeker een wonder! Wat fijn voor jullie! Ja spannend he zo'n eerste echo.. zoekt ook graag bevestiging bij andere ervaringsdeskundige Haha Maarja bij Mn vriendinnen kan dat niet want wil het echt nog wel voor onszelf houden! :) en die mannen staan er zo nuchter in, althans die van mij wel Haha. Nog een weekje wachten! Ik 6 dagen langer!!! Haha vnvnd weer getest, slaat echt nergens op maar vindt de uitslag elke keer weer leuk! :)
 
Hahah jazz ja hier ook de eerste test haf aan zwanger 1-2 en vandaag 3-4 dus hcg is gestegen hihi morgen na de gynaecoloog, omdat ik aan medicatie zit maar ben benieuwd of we ook een kijkje kunnen nemen is nog wel heel vroeg 4+3 maar als het goed is moet er een vruchtzakje te zien zijn.. Nu hopen dat we ook een kijkje mogen nemen.. Spannend hoor ben best beetje zenuwachtig, en jet is pas morgen middag 3 uur.. Nog 16 uurtjes wachten hihihi
 
Inderdaad jazz, mannen zijn veel nuchterder. Die van mij ook.. snapt het nut niet van al die testen steeds opnieuw :') en kan met gemak geduld opbrengen om te wachten tot de echo.

Maar das ook niet zo gek, wij voelen natuurlijk al van alles in ons lichaam en onze hormonen slaan op hol.

Spannend Nanda dat je vanmiddag heen mag, ik hoop voor je dat ze ook even een echo maken ook al zou je nog niet veel zien. Je kunt volgens mij al best wel zien dat je zwanger bent dan.
 
Terug
Bovenaan