Uitgerekend in juni 2017

Allemaal gefeliciteerd!!!

wij hadden al 16 sept een positieve test, maar we hebben zojuist de eerste echo gehad en zij vertelde ons dat we pas in onze 7de week zaten, 2 weken vroeger dan we zelf hadden uitgerekend :p dit kan komen doordat de innesteling langer heeft geduurt.

MAAAAR het hartje klopt en hij/zij is nu 7 mm groot. Uitgerekend op 1 juni ^^.

omdat we dachten dat we verder waren weten ook al veel mensen het, scheelt weer me mond houden :)

verder voel ik me gelukkig goed op me rugpijn na dan :p

Goede zwangerschap allemaal!
 
Goede middag dames
Hier zaterdag 2x positief gestest! Super blij! Vandaag bij de huisarts geweest en omdat ik aan medicatie zit waarbij het niet bekend is met zwangerschap moeten we woensdag a.s. Al na de gynaecoloog! Spannend hoor!
Hebben er trouwens meer dames heel erg zeurende stekendepijn in de onderbuik?
 
@nanda, Yup dat was bij mij het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was. Je baarmoeder groeit en dat voel je :) gefeliciteerd!

@Quirine, ik wist helemaal niet dat zoiets kon. Heeft de innesteling dan 2 weken geduurd?
 
Hallo! Eindelijk mag ik na twee miskramen weer een beetje hoop hebben na een positieve test vanmorgen!! Spannend, hoop dat ons eerste kindje nu echt gaat komen :)!! Ik ga lekker mee lezen en reageren op dit forum!
 
Ik mag overmorgen na de gynaecoloog en ben echt net overtijd! ben benieuwd of het alleen kletsen is of dat we ook gaan kijken of er al iets zichtbaar is! De echo bij de verloskundige is al wel ingepland voor 31okt dan ben ik 8 weken..  Spannend hoor!

Loezel28 wat fijn dat je weer een positieve test in de handen hebt gehad na die narigheid!
 
Gefeliciteerd allemaal



Ja isa we hebben al wat spullen uitgezocht. We hebben ze nog niet gekocht want dat durf ik nog niet. Misschien een beetje bijgeloof. Alsof het dan mis zou gaan. Volgende maand is onze nieuwe woning klaar. Dat lijkt ons een mooie manier om het te vertellen. Gewoon de ingerichte kinderkamer laten zien. Nu eerst maandag maar afwachten.

Ik heb er vertrouwen in.

Groetjes Anita
 
Hoi dames, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Emmy en ben 28 jaar en 2 weken zwanger van mijn eerste baby.

Ik heb afgelopen zaterdag een etos test gedaan die met een pennenstreep positief was. Ik dacht zo van ben ik nou zwanger of niet. Dat omdat het maar een klein smal pennenstreepje was. Gisteren heb ik een CB test gedaan en daarop stond dat ik 1-2 weken zwanger ben.

Ik ben echt zo blij. Het is allemaal nog zo onwerkelijk dat er een kindje in je groeit. Hopelijk gaat het goed. Ik lees al die enge verhalen online en dan mag je blij wezen dat je het geluk heb dat het goed gaat. Maar ik probeer het van me af te zetten. Nu lekker genieten! Ik heb me gister online aangemeld bij de verloskundige. Nu maar wachten todat ze me opbellen voor een afspraak.

Ik ben trouwens uitgerekend op 29 Juni.

Hebben jullie trouwens al babyspullen in huis? Toen ik besloot om zwanger te raken 4 maanden geleden heb ik een kinderwagen besteld uit het buitenland. Ik wilde hem zo graag hebben. Het is een kinderwagen met gouden poten en met bruin katoen en bruin leer.
 
Hoi ik ben ook begin Juni waarschijnlijk uitgerekend, heb over 2 weken de eerste termijnecho, kan niet wachten! Wordt er zo onzeker van, pfff! ik voel namelijk niet heel veel, dus voel me helemaal niet zwanger… had het ook totaal niet verwacht aangezien ik een traject aan t starten zou in t ziekenhuis… het was dus n ware verrassing toen ik zaterdag ineens een positieve test in handen had! Haha een uur later meteen weer getest en volgende ochtend weer! S’avonds weer Haha en maandagochtend een clearblue indicator test gedaan en ook die gaf zwanger 3+ aan! Het zal dus echt wel zo zijn dan....meer vrouwen zo onzeker??
 
Terug
Bovenaan