Uitgerekend in juni 2017

Wat een achtbaan aan gedachten en emoties Kirsten! Maar gelukkig nu weer goed nieuws. Ik snap heel goed dat je na al die miskramen nu graag wat zekerheid (voor zover dat kan) wilt krijgen. Geen enkele controle lijkt me op dit moment overbodig. En nu gauw uitrusten jij ;)!
 
Poeh Kirsten wat een goed nieuws! Ik ben blij voor je dat alles goed gaat en dat je het hartje hebt zien kloppen!! Je hebt er goed aan gedaan dat je actie hebt ondernomen. Dit neemt de spanning weg die, naar mijn idee, ook meespeelt in hoe het verloop gaat.  Goed rusten houden en genieten!

Welkom nanda, esmiralda en madelief! Van harte gefeliciteerd!! Ik vind het alleen maar leuk dat we met meer meiden schrijven!
 
Zeker een achterbaan EllV, om gek van te worden. Maar goed, nu rusten en positief denken.

Ja, Isa gb, zeker goed nieuws! Ben er ook heel blij mee. De gedachte aan het hele weekend in onzekerheid moeten zitten, trok ik echt niet. En inderdaad, stress werkt vast niet goed dus gelukkig hoeft dat nu even niet.

Ondertussen heb ik nog wel steeds licht bloedverlies, maar ik probeer me heel rustig te houden. Al merk ik dat een hele dag stil liggen en niks doen nou ook weer niet echt mijn ding is. Het is voor een goed doel gelukkig en het streven om over 33 weken en 5 dagen een gezond mensje op deze aardbol te mogen zetten!

Alle nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom! Geniet van deze tijd!
 
Hoi meiden,

Beetje onsmakelijk misschien maar t maakt me toch onzeker!

Ik heb sinds 2 dagen echt enorm veel afscheiding. Dit is echt geel! Inlegkruisje dragen is soms niet genoeg.

Tijd terug heb ik dit ook gehad en ben getest op een aantal dingen maar toen was er niks uit gekomen. Hopelijk is t hormonaal...

Heeft iemand hier ook last van?

 
Hallo allemaal,

Vorige week had ik eindelijk die positieve test in handen na een jaar oefenen. We zijn 5 juni uitgerekend. Nu heb ik wat bloedverlies. Nog een weekje en dan mag ik voor een echo. Dan heb ik pas zekerheid. De hormonen gieren in elk geval wel door mijn lijf want ik houd het niet eens droog bij het lezen van jullie reacties.

Groetjes Anita
 
Goedemorgen meiden



voor de nieuwe dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Gister middag kwamen mijn ouders op de koffie. Het begon zo te kriebelen om het te vertellen. Ik weet hoe graag hun opa en oma willen worden dus kon het niet voor mij houden. We hebben besloten om het te vertellen met cadeautjes. Mocht het fout gaan, dan vertel je het ook.

Dat de koffie ingeschonken was, gaf ik mijn vader een pakje en mijn moeder. M'n vader kreeg een slab met jullie worden opa en oma en m'n moeder kreeg een lijstje met de tekst: je kan me nog niet horen. Je kan me nog niet zien. Maar als ik in juni wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Met daaronder een plaatje van Nijntje.

op het moment dat m'n vader de slab zag begon hij te huilen en mn moeder ook. Wat een fantastische en mooie reactie. Dit vergeet je nooit meer. Verder moet het nog dalen bij ze en het voelt ook voor hun nog onwerkelijk.

Mn schoonouders vertellen we het ook deze week en dan op naar de echo de 26e. Daarna gaan we het aan verdere familie en vrienden vertellen. En dan mag ook mijn moeder los.

zijn jullie al aan het rond kijken naar al die leuke baby spullen en aan het oriënteren? En vanaf wanneer gaan jullie echt dingen regelen etc?

Fijne dag meiden!
 
Hoi allemaal,

Wauw wat zijn er veel dames bij gekomen!! Gefeliciteerd allemaal

Ik ben net terug van een weekje naar zee met mijn man, dat was heerlijk en de afleiding was erg welkom. Vlak voor we vertrokken deed ik een test en die was ineens weer lichter. Weer dik in de stress dus. Op vakantie weer getest en die was wel heel duidelijk positief. (Voor wie t niet had meegekregen, ik heb met 7 weken een miskraam gehad met veel bloedverlies. Daarna heb ik veel testen gedaan die pas na 4 weken wat lichter werden en daarna donkerder. Ik ben dus weer zwanger en heb ook dus doorlopend symptomen vanaf die eerste zwangerschap. 18 okt mag ik heen voor 1e echo)

@kim1983, toevallig ja dat we om dezelfde tijd moeten! En ik kom ook nog toevallig uit 1983 haha. Spannend heh, gelukkig duurt t nu nog maar n week!

@kirsten, wat een heftige dagen heb jij achter de rug.. na 1 miskraam ben ik al zo onzeker en bang dat t misgaat. Ik ben iedere keer dat ik naar wc ga bang voor bloed. Wel fijn dat ze je serieus nemen en je dan ook langs kunt komen voor een echo. Fijn dat t nu goed gaat, ik duim voor je dat je kindje nog lekker lang in je buik mag zitten!

@Daphne van Staa, ik heb ook af en toe dagen dat ik enorm veel afscheiding heb. Mijn verloskundige zegt dat dit heel normaal is en gewoon een symptoom van je zwangerschap is.



Verder ben ik echt elke dag misselijk.. gelukkig niet vaak overgeven. Als mn maag te leeg of te vol is heb ik er last van. Bij mij helpt het om kleine beetjes en vooral ook heel rustig te eten.

En het vervelendste vind ik nog steeds de pijn in mn borsten en tepels, ik word er wakker van snachts!  Hoop niet dat ze veel groter worden, heb al van mezelf erg grote borsten namelijk..

Maar heb t er allemaal voor over :) Hoop volgende week een knipperend hartje te zien!
 
Welkom Anita, en gefeliciteerd!! tja die hormonen!!! haha

Aaaahh chantal wat een prachtige reacties!! geweldig lijkt me dat!

En Jaaaa ik kijk bijna alleen nog maar naar baby spulletjes! heb ook al verschillende lijstjes doorgenomen die op internet staan. de zogenaamde "uitzetlijstjes" daar staan dingen op die je echt nodig hebt en dingen die je eventueel aan kan schaffen. ik denk dan HUH??? kun je dingen laten liggen? hahaha

maar ik heb me tot nu toe ingehouden!! we hadden een aantal maanden gelden wel al een box gekocht via marktplaats, omdat ik die zo mooi vond en hem wit wilde schilderen. Het is zo`n ronde bopita box! zo leuk dat ie anders is dan de meeste boxen!

Verder hebben we het kamertje, dat de babykamer wordt, leeg gehaald. deze wordt morgen gestuct en het laminaat hebben we ook al gekocht haha,

En jullie?? al iets gedaan of gekocht?

ps: dit stuk had ik al onder m`n eerste bericht maar soms plaatst ie de helft niet bij mij.. iemand enig idee hoe dat komt? (via mn telefoon)
 
Terug
Bovenaan