Uitgerekend in juni 2017

Stijgende hcg is positief, spannend hoor! Ik kan niet meer testen of ie nog stijgt aangezien 3+ al de max is... pff moet echt proberen mezelf niet gek te maken!  En vanmiddag al, inmiddels nog maar n paar uurtjes wachten, jeej! Laat je weten hoe t was Nanda?

lyn,

nou had ik maar de helft van die nuchterheid die Mn vriend heeft! Ik kan t gewoon nog steeds niet zo heel erg geloven, na 6 testen
 
@jazz

ik heb ook echt alleen pijnlijke borsten verder niet!

Soms wil je bijna gewoon misselijk zijn om er zeker van te zijn dat er wat gebeurt in je lichaam vind je niet?!
 
@loezel28

nou echt ja, Haha hoop haast misselijk te worden! Terwijl anderen zeggen, wees blij! Dat wachten op die echo is gewoon killing! Mijn borsten zijn ook in de avond gevoeliger dan overdag? Hebben meer mensen dat? Wanneer mag jij voor een echo loezel28?
 
Ja jazz dat heb ik ook, en vind het zonder Bh al helemaal niet fijn doet nog meer pijn! Ben al opzoek na een goede ondersteunende Bh zonder beugels voor het chillen op de bank hihi

En als ik op m'n rechter zij lig heb ik veel pijn in m'n onderbuik lastig dus

Nog paar uurtjes en ik ma naar het zh ben al echt aan het aftellen!  Nog  maar kleine 4 uur..  Spannenndddd de zenuwen razen door m'n lichaam!
 
@nanda

en dan in de ochtend doen ze niet zoveel pijn en twijfel ik of Mn borsten weer normaal zijn dus dat er iets niet klopt, pff dodelijk vermoeiend tot t weer halverwege de dag is dan voel ik ze weer! En zo maak je jezelf compleet gestoord, moet t maar gewoon naast me neerleggen als t misgaat heb jk er toch geen invloed op! Succes straks in t ziekenhuis!
 
Jazz, ik heb precies tzelfde met mn borsten.. avond en nacht echt pijn, ochtend en overdag prima. Denk ook steeds weer; komt t wel goed? we moeten maar positief denken :)

Nanda succes straks!
 
Ja, ik voel verder ook geen hevige pijn of bloed ofzo dus moeten maar positief blijven! Mn nichtje net gesproken en daar kwamen de kwalen ook echt pas met 7/8 weken dus misschien moeten we nog even genieten!
 
Yeeeeee heb ons vlekje gezien! Omdat ik pas 4+3 ben is het nog pril en is er nog weinig te zien maar ze kon duidelijk zien dat ik zwanger ben en hebben even mogen spieken na ons vlekkie (L)

super leuk omdat ik aan de medicatie zit word ik waarschijnlijk zowel als de verloskundige en gynaecoloog in de gaten gehouden voor de zekerheid dus meer echo’s voor mij hihi mag nu 31 okt. Echo bij de verloskundige en 15 nov. Weer bij de gynaecoloog! Super bij en helemaal verliefd

Ben best heel nuchter tuurlijk het is nog zo pril en zo klein (sesamzaadje) maar gaat het alsnog mis, dan had het waarschijnlijk zo moeten zijn.. Dan is het ukkie niet sterk genoeg! En... Je weet iniedergeval dat het wel lukt!!

hoe moeilijk het ook is...........
 
Terug
Bovenaan