Uitgerekend in juni 2017

Heb even niks meer van mij laten horen, dus hier maar weer eens een update! In het weekend en maandag heb ik heel erg rustig aan gedaan en vooral op de bank of een stoel gezeten en weinig bewogen. Heeft geholpen, want inmiddels is de bloeding gestopt.

Djnsdag mocht ik mij weer bij de gyn melden. Werd weer hartelijk ontvangen en de echo werd gemaakt. Ook hier een kloppend hartje te zien en nu een afmeting die hoort bij 6 weken. Loopt nu dus 4 dagen achter ten op zichte van hoe ver ik nu ben. Hopelijk wordt dit niet meer, maar een week verschil mag er tussen zitten dus probeer mij er maar niet druk om te maken.

Moet volgende week donderdag weer terug komen, dan is er weer wat meer verschil te zien met nu. Tik dan bijna de 8 weken aan, dus ben benieuwd! Vooralsnog ziet alles er dus goed uit en de gyn zei zelfs al voorzichtig dat het er naar lijkt dat dit een goede zwangerschap gaat worden! Geen garantie uiteraard, maar het geeft mij uiteraard wel een goed gevoel! Zou het dan na 4 miskramen, deze 5de keer goed gaan? Ik kan niet anders hopen en dromen...
 
Hallo allemaal,

wat fijn dat een forum als dit bestaat en ik zo kan lezen hoe het met andere vrouwen gaat die net als ik (begin) juni uitgerekend zijn.

Het is voor mij momenteel even een groot vraagteken of dat ook echt gaat gebeuren. Ik ben nu 6 en halve week en heb last van pijnlijke borsten, buikpijn en bloedverlies. Sinds gisteren is daar misselijkheid bijgekomen.

Gisteren ochtend verloor ik ongeveer een eetlepel helder bloed. Dit stopte en is zowel gisteren als vandaag wat bruine afscheiding geworden. Ik heb de verloskundige gebeld, ze zei dat het goed was dat het bloeden was gestopt en dat dit kan komen doordat de baarmoederwand gevoelig is. De buikpijn vond ze niet zo'n goed teken. Mijn echo is een week naar voren gehaald naar aanstaande vrijdag.

Zojuist heb ik weer ongeveer een eetlepel helder bloed verloren. Dit is meteen weer gestopt. Ik maak mezelf gek met het googelen over miskramen ed. maar het enige wat ik nu kan doen is afwachten. Pfff.

Liefs, Anne
 
Gefeliciteerd!!

Ook ik ben uitgerekend in juni.. dit is mijn eerste zwangerschap dus vind alles onwijs spannend.

Van morgen ben ik even langs de huisarts gegaan om alles te bespreken en ik heb vanmiddag contact gehad met de verloskundige. Ik heb dinsdag 18 oktober de intake gesprek en morgen moet ik een afspraak maken bij de echo centrum voor ongeveer 10 november dan ben ik 10 weken zwanger, nu ben ik 5 weken en 3 dagen. Ik vind dit alles super spannend en kan niet wachten tot dat ik m'n kleine jongen of meid kan zin op de echo
 
Beste,



vandaag ontdekt dat ik zwanger ben.  Aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant ook bang. Vorige zwangerschap was fout gegaan doordat de verloskundige tijdens de eerste echo van alles had geraakt. Ze moest en zou perse inwendige echo doen daar was ik het niet helemaal mee eens. Dit deed ook ontzettend veel pijn. Nu natuurlijk ontdekt dat ik opnieuw zwanger ben en toch ben ik bang om te bellen voor een afspraak.. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken?
 
Wat fijn allebei Nanda en Kirsten! Beide positief, en garanties heb je nooit!

Maar laten we allemaal van t positieve uitgaan!
 
@roweentje het is ook mijn eerste, spannend he! Ik mag 24 okt voor n echo maar elke dag wachten is me n dag te lang! Last van veel symptomen?
 
@nanda

Gefeliciteerd met t goede nieuws, super dat je al meteen mocht kijken op de echo!

@kirsten super voor jullie, gewoon vast blijven houden aan t positieve!!
 
Terug
Bovenaan