Uitgerekend in juni 2017

Hopelijk krijgen we allemaal binnenkort goed nieuws! Kan mezelf zooooo gek maken omdat ik me totaal niet zwanger voel!
 
Hey Anne,

Jeetje heftig.. ik weet hoe je je voelt... ik kreeg met 6 weken bloedingen maar mijn zwangerschapssymptomen werden wel meer. Ik heb 6 dagen bloed verloren en aan het eind van de 6e dag kreeg ik buikpijn en ben ik ons eerste kindje verloren.

In die dagen ervoor toen ik bloedde heb ik ook veel gelezen en het kan gewoon nog elke kant op. Sommige vrouwen verliezen hun hele zwangerschap bloed en krijgen een gezond kindje. Geen zwangerschap is gelijk. Je kunt gewoon niks anders doen dan afwachten.. gelukkig mag je morgen al heen, ik ga voor je duimen! Sterkte!!!
 
Wat een ontzettend lieve reactie Lyn, dankjewel. Wat vervelend dat het bij jou niet goed is gegaan... hoe gaat het nu met je?

Ik verwacht morgen geen goed nieuws. Heb weer een kleine bloeding gehad en veel buikpijn. Heb vandaag 2 zwangerschapstesten gedaan en het +je is veel minder duidelijk en de clearblue test geeft 1-2 weken aan dus dat is veel minder. Hoop nu vooral dat er niets ontstoken is en het er snel uitgaat zodat ik het af kan sluiten.

Nogmaals bedankt :)
 
@anne

Met mij gaat het nu op zich best goed, ik ben vrijwel direct na de miskraam weer zwanger geworden. De weken ertussenin waren wel echt vreselijk. Ik mag dinsdagmiddag voor een echo en ben nog steeds erg bang dat t niet goed is/gaat

Je zegt dat je vandaag testen hebt gedaan die minder hcg aangeven.. nu kan dat ook komen doordat je hebt getest met minder geconcentreerde urine (of heb je het met ochtendurine gedaan?) Je kunt helemaal in t begin zelfs negatief overdag testen en in de ochtend positief..

Lastig heh om positief te blijven terwijl je zo bang bent dat t mis is.. en buikpijn en bloed is niet goed, maarja niet ieder lichaam is t zelfde. Ik blijf voor je hopen. Hoe laat mag je heen?
 
Hi allemaal,
ik ben nieuw hier en snap nog niet zo goed hoe het werkt, ik ben uitgerekend op 6 juni 2017 en ben afgelopen dinsdag voor een eerste echo geweest , omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. het was nog zo klein dat er nouwelijks wat te zien is behalve een vlekje maar wel een kloppend hartje gezien.

echter maak ik me wel zorgen, dit doordat ik hier lees dat jullie nauwelijks tot geen last of symptomen hebben. ik ben echt doodziek.
heel de dag misselijk, opgezetten buik (ik lijk wel 5 maanden zwanger bij wijze van spreken) heb blaasjes in mijn keel van het maagzuur en mijn onderrug voelt alsof er 10 olifanten overheen gelopen zijn.

(sorry ik moest echt even mijn klachten kwijt, de mensen waaraan ik het vertel kijken me raar aan of zeggen ajoh hoort erbij, ik kan alleen maar huilen en op bed liggen. voel me super eenzaam en het idee dat ik een raar persoon ben omdat niemand dit heeft)

@jazz  wees blij dat je je zo goed voelt! kan je er extra van genieten.

liefs,
Rox
 
@lyn;

Wat bijzonder dat je zo snel weer zwanger bent geworden, ik kan me voorstellen dat dit nu nog spannender is. Wat duurt de tijd dan ook lang he... ik ga voor je duimen 18 oktober!

De testen waren nu ook in de ochtend dus ik verwacht echt geen positief nieuws. Hoop op zo min mogelijk negatief nieuws.

@Rox;

Gefeliciteerd, een kloppend hartje klinkt sowieso goed! Wat kut dat je zo veel pijn hebt, de hele dag huilen en op bed liggen lijkt me ook geen gemiddelde van hoe het gaat, maar er zijn dan ook zo veel verschillende manieren van zwanger zijn.

Hopelijk helpt er over schrijven op een forum je en vind je lotgenoten. Heel veel sterkte en hopelijk trekt de pijn weg zodat je volop kan genieten van het wondertje in je buik!
 
Gefeliciteerd allemaal!

Leuk om mee te lezen en ervaringen te delen. Dit is mijn eerste zwangerschap na 9 maanden proberen twee weken geleden een postieve test. Best gek dat je opeens  zwanger bent.. mijn lichaam heeft me in het begin best voor de gek gehouden, soms dacht ik echt nu ben ik zwanger maar nee haha

ik ben nu 6 weken, vermoedelijke uitgerekende datum 7 juni. Op vrijdag 28 juni eerste afspraak

mijn buik begint nu al langzaam te komen.. hoop niet dat het te snel gaat want wil nog even wachten met tegen iedereen zeggen. Waneer kopen jullie zwangerschaps kleding?

Groetjes, Melanie

 
@ rox wat vervelend dat je je zo beroerd voelt al schijnt dat inderdaad ook echt wel vaker voor te komen. Het ene uiterste of t andere uiterste... ik lig nu toevallig misselijk met n zeurende pijn linksonder in Mn buik op bed? Meer mensen daar last van gehad? Die misselijkheid weet ik wel,maar die zeurende pijn linksonder? Ik weet dat jk waarschijnlijk niet mag klagen en er is me al verteld dat het over n week heel anders kan zijn, hopelijk worden jouw symptomen iets minder heftig Rox zodat je ook toch wel een btje kunt genieten! Al kan jk denk pas genieten na Mn eerste echo als jk t hartje heb zien kloppen.
 
Terug
Bovenaan