Uitgerekend in juni 2017

@anna & @jazz wat fijn dat jullie gereageerd hebben voel mij al een stuk beter nu ik met "iemand" kan praten.

@jazz hoe is het met je pijn linksonder nu? Ik heb ook trekkerig gevoel links onder gehad hoor misschien wat oprek steken?



Liefs.

P.s. kunnen we niet een fb groep maken dat we met elkaar in contact kunnen blijven lijkt me zo leuk hihi



 
Hoi hoi,

Het blijkt inderdaad een miskraam te zijn. Gelukkig is alles schoon en heb ik het al vroeg verloren zonder dat ik het in de gaten had. Ik ben nu vooral opgelucht dat ik niet op een vruchtje oid moet wachten of iets moet opwekken.

We gaan er met goede moed weer tegenaan en hopen de volgende keer weer op een positieve echo :) Heel veel succes en plezier allemaal de komende tijd!
 
Hey anne,

Zat al te wachten op je bericht.. zwaar klote voor jullie! Wel 'fijn' dat het op een natuurlijke manier is gegaan en je niet t op moet wekken of een curettage moet.. Maar hoe dan ook is t gewoon kut!

Wat ook wel fijn is, is dat je baarmoeder al leeg is. Je kunt dus weer verder.. En je weet dat je zwanger kunt worden.

Ik had de week na mijn mk alweer een eisprong dus alles is mogelijk. Ik ga voor je duimen dat je gauw weer een klein mensje in je buik mag hebben.. heel veel sterkte :-*
 
<p style="text-align: center;">Super lief van jullie Lyn en Anita! En inderdaad, ik kan zo weer een eisprong krijgen dus heb al tegen de verloskundige gezegd dat ik haar vast snel weer zie ;) dankjewel!</p>
 
@ Roxanne, heb nog steeds beetje zeurende pijn in Mn buik maar heb vandaag een vriendin van n vriendin gesproken die is verloskundige en die zegt dat het heel normaal is dat je last kunt krijgen van je buik, er gebeurd nu eenmaal veel in je lichaam en je baarmoeder schijnt een grote spier te zijn dus ben wel weer wat gerustgesteld.                                 @anna, wat verdrietig! Gelukkig had je jezelf er wel al een btje op voorbereid en gelukkig is t van nature al losgelaten maar t blijft wel heel jammer en verdrietig! Sterkte ermee en hopelijk is t weer snel raak!
 
<p style="text-align: left;">Dankjewel Jazz, lief van je. Fijn dat je wat gerust bent gesteld, veel plezier de komende tijd!</p>
 
Hoi meiden,

ik zal mij voorstellen, ik ben Kim en heb op 26 september ontdekt dat we ons eerste kindje krijgen! Super spannend allemaal maar waren zo blij dat we het onze families al wel hebben verteld. Als het goed is ben ik rond 5 juni uitgerekend. Ik voel me tot nu toe niet heel misselijk, wel minder eetlust. En gevoelige bosten, en af en toe een krampachtige pijn bij mijn baarmoeder maar schijnt er wel bij te horen.. 28 oktober onze eerste echo! Heel veel zin in! Toch voel ik ook zenuwen, gaat er Nijs mis met de zwangerschap.. en daarnaast gaan wij nog naar ons nieuwbouwhuis verhuizen als ik rond de 30 weken zwanger ben, ook dat vind ik spannend. Omdat dit mijn eerste zwangerschap is en vriendinnen van mij nog geen kinderen hebben volg ik dit topic graag, soms kan het fijn zijn om wat te delen denk ik ☺️. Succes allemaal bij de eerste echo's!
 
Terug
Bovenaan