Uitgerekend in juni 2017

Ik heb trouwens mijn echo 17 November. Ik ben zo benieuwd. Ik ga trouwens ook meedoen met moeders voor moeders. :) Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal? Ik ben trouwens 28 jaar.
 
Ik had mij ool aangemeld voor moeders voor moeders bij mijn 1e zwangerschap, maar dat werd een miskraam. Zodra de 1e echo nu goed is meld ik mij ook weer aan.

Ik voel me trouwens de derde dag op rij niet zo best.. ik ben constant duizelig en kan amper een trap oplopen.. dan ben ik buiten adem en val ik bijna flauw.. Zelfs als ik stil zit draait t nog .

Weet niet zo goed wat ik er mee moet, hebben jullie dit ook?
 
Hoi allemaal



ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger tot nu toe heb ik niet ergens last van gehad soms wat steken in me buik en vermoeid.maar dat is tot nu toe goed vol te houden.

wij hebben onze eerste echo 28 november dan ben ik bijna 11 a 12 weken zwanger. Dit is zo gepland omdat wij over een kleine 2 weken bijna 4 weken op vakantie gaan.





succes allemaal :)
 
Dag dames!

Anne88 wat verschrikkelijk dat het helaas mis is gegaan! Maar.. You go girl je dan het!

Rox; nee je bent echt niet de enige met veel klachten! M'n onderbuik doet ongelooflijk veel pijn, m'n borsten moeten in een Bh anders doet t pijn,  brandendmaagzuur meestal als ik in bed lig, en zo emotioneel als een gek en dan rugpijn alsof ik al bukkend een marathon van 10km heb hardgelopen!

Maar had het er met m'n man over, voel je geen sympthomen dan ben je onzeker of het wel goed gaat.. En voel je (stiekem iets) te veel ja dan weet je iniedergeval dat er wat gebeurd in je lichaam ;) haha

X
 
Ik ben net zo stom geweest om nog n test te doen, was t streepje lichter dan van de week terwijl ik eergisteren nog zwanger 3+ had S'avonds... snap er niks van!

Iemand hier ervaring mee? Ik lees op internet dat het zo kan zijn dat je hcg zo hoog is dat die tests het niet meer goed kunnen testen... maakte ik me gisteren geen zorgen ben ik vandaag zo stom weer door zoiets in de stres te zitten.
 
@jazz no stress!! Ik had gisteren precies hetzelfde om 5 uur sochtends.. ik in paniek, janken.. helemaal bang dat t weer mis is.

Maar wat blijkt, na 6 weken moet je niet meer testen.. je hcg is dan veel te hoog waardoor de test op hol slaat. Hij meet vanaf 25 en na week 6 zit je al boven de 50000 ofzo.. hij kan dan een licht streepje geven of zelfs negatief. In de bijsluiter staat ook dat hijna 6 of 7 weken niet meer betrouwbaar is.

Steep is streep, je bent zwanger, niet meer testen!! Doe ik ook niet meer
 
@jazz denk dat je inderdaad niet meer moet testen.. ook al is dat denk heel moeilijk!

ik doe dat ook niet meer ik heb 3 testen gedaan en deze waren allemaal positief. Wel heb ik weinig klachten tot kwaaltjes maar daar maak ik me nog geen zorgen om.



ik probeer te genieten en tot 28 november maak ik me maar niet al te druk erover.

Komt allemaal wel goed Jazz :)
 
Dank je wel Zitha & Lynn ik ben wel weer een btje gerustgesteld! Ik ga t ook gewoon niet meer doen. Hier ook weinig symptomen hoor Zitha, S'avonds wat vollere borsten maar niet pijnlijk. 1 x wat zeurende buikpijn maar niet heel heftig. Maar geloof dat we daarvan moeten genieten want t zou over een week weleens anders kunnen zijn. Ik hoef gelukkig nog maar 9 dagen te wachten tot de echo. 90% kans dat alles goed gaat! Succes allemaal en fijn weekend! En toch wel fijn zo'n forum waar je je dingen kunt delen
 
Terug
Bovenaan