Uitgerekend in juni 2017

Het is zo dubbel..

Als je niets voelt denk sh#t gaat het nog wel goed..

Heb je enorm veel klachten, doet het enorm veel pijn en vrees je alsnog dat het mis kan gaan..

Ik ben ook zo enorm onzeker wat dat betreft..  Echt k#t! Vergeet vaak gewoon om te genieten :( Heb gelukkig wel een hele lieve man die echt alles voor me wil doen en iedere avond een rugmassage voor het slapen gaan..  Maar dat neemt de onzekerheid niet weg..  Nog 16 nachtjes slapen voor mij dan mogen we weer een kijkje nemen! Spannend hoor!

 
Het is inderdaad dubbel maar zolang je geen bloed verlies hebt denk ik altijd maar dat het goed zit. Komt allemaal goed met ons :)
 
Vanavond had ik opeens bruin bloed verlies. Zat echt een streep in mijn ondergoed... :( Is het mis..?  ik heb geen idee.. maar ben er wel verdrietig onder. Iemand ervaring mee?

Heb a.s. donderdag een echo. Dan ben ik 6 weken zwanger
 
<p style="text-align: left;">Hey ik heb zelf diverse keren bloedverlies gehad zowel bruin als helder rood ze zeggen dat je baarmoedermond meer doorbloed is en gevoeliger dus mocht je seks gehad hebben kan het zijn dat je daarna bloedverlies hebt kan ook bij hoesten of niezen ik ben nu net de 12 weken voorbij maar alles ziet er goed uit dus het hoeft niet verkeerd te zijn hoop dat ik je wat gerust stel</p>
 
Echt he Nanda, het is zeker een onzeker iets maar tegen mij is ook gezegd dat zolang je geen hevige buikpijn en bloedverlies hebt je ervan uit moet gaan dat t goed gaat... en dat het in veel meer gevallen goed gaat dan slecht, laten we ons daar maar aan vast houden!
 
Vlak na de eerste positieve test had ik ook bloedverlies best veel donkerrood bloed. Vandaag is de cb test van 1-2weken naar 2-3weken gegaan. Dat voelt echt als een opluchting. Ik kon gewoon niet meer wachten tot de eerste afspraak aankomende maandag.  Misschien een beetje gek dat ik die zekerheid nog wilde hebben aangezien ik al niet meer in mijn broeken pas. In gewicht ben ik juist afgevallen maar in omvang al best gegroeid. Hebben meer mensen dat?

Die draaierigheid heb ik ook gehad 3 dagen lang. Dat is gewoon weer over gegaan.
 
Hoi allemaal meiden,

Al 2 weken lees ik alle berichtjes in deze groep. Wat fijn dat zoiets er is!

En nu dacht ik laat ik ook eens wat van mijzelf laten horen.

mijn naam is Marlieke en ik ben 25 jaar oud. Mijn vriend en ik hebben het geluk dat we zoals ik zelf heb uitgerekend ons kindje rond 9 juni mogen verwachten. 28 oktober de echo super spannend! Wat ben ik toch mega zenuwachtig. Hoop zo dat alles goed is. Ben altijd al een twijfelmuts maar nu helemaal.

Zijn er meer dames die last hebben van hun onderrug en bovenbenen? Ik kon op internet hierover niet zoveel vinden.

Trouwens het belangrijkste vergeet ik helemaal GEFELICITEERD allemaal!!
 
Terug
Bovenaan