Uitgerekend in juni 2017

Ik word zo onzeker van weinig kwaaltjes. Die had ik vanaf t begin al niet dus kan niet zeggen dat ze afnemen... maar dat maak ik mezelf soms wijs! De ene dag geloof ik erin en t andere moment zoooo onzeker!
 
Ik word er ook onzeker van hoor Jazz alleen heeft het denk geen zin om zo discussie steeds met mijzelf aan te gaan.. maar ik ben ook heel benieuwd als ik me eerste echo gehad hebt hoe ik het dan zal vinden want dan heb je er echt een beeld bij en dan weet je ook hopelijk dat alles goed zal zijn.

maar ik moet best lang nog wachten op de echo 28 november ga ik voor het eerst dan ben ik al ruim 11 weken zwanger volgens mij dus dan valt er ook echt iets te zien.
 
<p style="text-align: center;">Ja ik mag gelukkig al over 8 dagen. 28 nov klinkt nog zover weg! Toen ik niks voelde was t niet goed, toen ik een btje krampen had was t ook niet goed, hehe. Gelukkig lees ik heel veel op internet dat geen symptomen bij heel veel vrouwen voorkomen... ik heb heel af en toe een klein dingetje dat ik denk: dat is anders... vannacht moest ik naar de wc en was toen ineens misselijk! Maar dan wordt ik wakker en lijken me borsten weer minder vol, voel ik me kiplekker en dank denk je weer... ik hou me toch maar vast aan geen bloedverlies is goed! Ben blij als t weekend er weer op zit, mag ik weer lekker aan t werk en hopelijk vliegt de week dan voorbij
 
<p style="text-align: left;">Leuk te lezen dat iedereen het nog een beetje ongeloofwaardig vind dat je zwanger bent. Dat heb ik dus ook. Maar echt onzeker gelukkig niet, heb toch een soort van gevoel dat het goed is. Bovendien als het niet goed gaat kun je er toch niets aan doen en was het vruchtje gewoon niet goed. Dat klinkt misschien heel rationeel maar ik denk dat door zo te denken je veel meer rust hebt en dat is ook weer het beste voor je zwangerschap. Al zou ik wel heel verdrietig zijn als het mis gaat.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ook benieuwd hoe ik me voel en denk na de eerste echo, dat maakt het pas echt echt haha</p>
<p style="text-align: left;">qua symptomen kan ik ook mee praten. Pijnlijke borsten, af en toe krampjes en ik zit echt heel snel vol maar heb wel steeds een honger gevoel. Maar kan dan dus niet eten.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
<p style="text-align: center;">Dat is ook zo,dat als t misgaat je er niks aan kunt doen... wat dat betreft ben ik ook wel reeel maar dan zou ik liever nu al weten dat t niet goed is. Je lichaam (en ikzelf) houdt me soms zo voor de gek! Zucht... ik kan vooral niet tegen dat wachten steeds,... minder geduld dan ik dacht haha</p>
 
Hi allemaal,

Ten eerste GEFELICITEERD iedereen!! Super fijn dat je hier je ervaringen en gevoel kunt delen met vrouwen die in dezelfde periode uitgerekend zijn en dus nu allemaal hetzelfde mee maken. Ik heb een hele slechte nacht waarin ik al jullie berichten inmiddels heb gelezen.

Ik ben nu 4 weken en 4dagen in verwachting en heb donderdag al een eerste echo gehad omdat ik dacht dat ik al zeker 8weken zwanger was (laatste menstruatie was begin aug.) tijdens de echo bleek dit dus niet zo te zijn. Op de echo was wel een vruchtzakje te zien, maar verder nog niet zo veel. Daarbij ook een intake gehad met de vk. De 27e heb ik weer een echo en hoop dan ook meer te zien.

Tot nu ervaar ik bijna/geen kwaaltjes op wat lichte krampjes in m'n onderbuik na. En oh ja, sinds gisteren toch wel gevoelige borsten! Ik vind het allemaal super spannend en blijf hopen dat het goed blijft gaan met het ukkepukkie in mijn buik. Zie dat de angst en spanning herkenbaar is bij meerdere van jullie. Het is ook zo'n spannende periode!

Ik blijf alles lekker mee lezen en hoop zo ervaringen met jullie te kunnen delen en steun te hebben aan elkaar :)

Liefs, Fran
 
Hoi hoi,

wat een drama nacht was dit het begon met me misselijk zijn en steeds naar de wc lopen. En daarnaast viel ik om half 5 in slaap eindelijk na veel draaien. Dacht ik eindelijk toen ik wakker werd het zal best laat nu zijn met wakker worden..

nee natuurlijk niet is het 6 uur :( ik kan wel janken. Ik werd wakker van een menstruatie achtige pijn in me buik wat met vlagen komt herkent iemand dit? Zit nu maar liefste voor de zoveelste keer met een kopje thee beneden ik ben de tel kwijt..



lieve groetjes
 
Terug
Bovenaan