Uitgerekend in juni 2017

Och Zitha, dat is niet leuk! Ik ben ook alweer op vanaf half 6 zoals iedere dag.. en ben iedere avond misselijk met maagzuur. En de laatste dagen steeds draaierig..

Maar je hebt echt rust nodig hoor. Anders maar ziekmelden. Je kindje heeft je nodig :)

Voel je een zeurende pijn of kramp? Kramp is niet goed maar menstruatieachtige pijn heb ik ook geregeld hoor.. Dan blijft t wat zeuren en komt af en toe terug. Hoop voor je dat je nog even kunt slapen..



@isa en fran, welkom en gefeliciteerd! Fran, waarom had jij een slechte nacht dan?

@jazz, ik ben normaal ook heel geduldig.. maar nu?! Echt niet! :) gelukkig mag ik morgen heen.
 
Om 5 uur wakker zijn hoort er blijkbaar echt bij haha. Zou ons lichaam zich aan het voorbereiden zijn op het wakker worden voor je kind straks als het midden in de nacht jou nodig heeft? Ik was ook al vannacht wakker en net natuurlijk weer wakker worden met een gevoel dat je je verslapen hebt terwijl dat niet zo is. Gelukkig niet. straks om 11.15 naar de verloskundige zo spannend.

 
@Anita, succes zo bij de verloskundige!! Spannend zeg!

@zitha, ik had ook menstruatieachtige pijntjes maar zolang het daarbij blijft en je niet vergaat van de pijn moest ik mij geen druk maken. Als t mis is schijnt t echt heel veel pijn te doen .. dus krampjes is oke :)

@frannn, welkom bij de club :) gefeliciteerd!!

Hier gelukkig nog niet veel slaapklachten. Ik kan wel lastig in slaapkomen, maar als ik slaap, slaap ik als een blok. Donderdag begin ik weer met werken (ben verpleegkundige) .. erg spannend hoe dat zal gaan aangezien ik echt een conditie van 0 heb gekregen en snel draaierig ben. Herkent iemand dit ook?

Verder zijn bijna al mijn klachten gewoon weg!!! (Help?) Probeer mij niet teveel zorgen te maken hierom .. al doe ik dat stiekem wel een beetje :(

Zo bellen naar de verloskundige .. zelfs dat vind ik al spannend :D

Liefs!!
 
@Anita, spannend! Succes zometeen.. laat gauw ff weten hoe t was!



@Daphne, ik ben al vanaf vrijdag draaierig, soms t idee dat ik zo onderuit ga. En ook zo moe terwijl ik amper wat doe. Ik ben ook verpleegkundige en heb normaal gesproken een redelijke conditie, nu ben ik na 2 trappen oplopen echt kapot!.

Ik zit echter wel met een ander dilemma, misschien heeft iemand advies... Ik ben net geswitcht van baan en moet deze week beginnen. Ik heb echter best veel klachten en ik heb t idee sat ik dat niet verborgen kan houden. Zal ik t direct vertellen? Risico is dat ik mn proeftijd niet doorkom dan, maar weet ook  iet of werken nu wel zo verstandig is.  Aan de andere kant, misschien voel ik me over een maand wel weer een stuk beter..
 
@lyn : ik lig 's nachts eigenlijk veel te piekeren over of het allemaal wel goed zit en gaat. Dat houdt me uren wakker.

Ik ben zelf ook verpleegkundige, heb alleen een week vakantie gehad en weet dus nog niet hoe ik reageer op het werken. Dat zal ik vandaag mee gaan maken. Verder wil ik het nog stil houden en pas rond de 12 weken vertellen. Tenzij ik mij lichamelijk slechter ga voelen, het lijkt mij dan voor jezelf en je kindje verstandig het aan te geven dan word er ook rekening mee gehouden!
 
@anita, hoe was het????

@daphne ze zeggen weleens dat je wisselende dagen hebt qua klachten.. dus zou heel goed kunnen dat ze morgen weer terug zijn!

@lyn, ja echt ik ben zo onzeker maar dat was ik toen ook me alle onderzoeken in het ziekenhuis en die waren uiteindelijk ook voorbeeldig! Wordt zo gek van mezelf, gisterenavond zat ik weer te janken op de bank, dan overvalt t gevoel van angst me ineens zo erg!

Voel me echt een enorme zeikerd... zou gewoon zo graag wat voelen ofzo.
 
nog Ffies Jazz en dan krijg je de echo en kan je meer genieten ipv zorgen maken omdat je weinig merkt! Gaat helemaal goedkomen!

Vandaag erg duizelig en zweet buien alsof ik een griep heb.. Heel vervelend!  Maarja zal er wel bij horen haha Vandaag over 2 weken een echo spannend hoor!

Trouwens hoe gaan jullie het de familie vertellen? En wanneer?

Ik heb een tshirt laten drukken waar op de rug staat "this is how a awesome daddy look likes" die mag hij aan doen en als m'n broers en zussen er zijn z'n trui uit doen en dan kijken als hij na het toilet loopt of iemand het door heeft haha ben erg benieuwd!
 
hoi hoi



wat een leuk idee Nanda!

wij hebben verzonnen dat we het na onze vakantie vertellen door middel de naasten familie uit te nodigen bij ons thuis.

ik heb dan inmiddels me eerste echo gehad en dan print ik die groot uit doe ik in een mooie lijst pak ik in met een tekst erbij. En de eer geef ik aan me opa en oma om hem uit te pakken waarom omdat me opa dan net 80 is geworden en vond het een mooi idee.  En hoe ik het bekend maak op sociaal media want dat hoort er ook bij ik heb een datum blok gekocht en daar zet ik een knuffel en uggs pantoffeltjes bij met een lieve tekst.



ik kan nu al niet wachten om dat te gaan doen. Ook benieuwd naar jullie ideeen!
 
Terug
Bovenaan