Uitgerekend in juni 2017

Haha lyn dank maar ik was er al even!

Wat een onwijs leuk idee nanda!! Hahaha ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

En Zitha echt lief om het op die manier te doen.

Ik heb elke keer weer andere ideeën over hoe we het gaan vertellen! Bij mijn ouders en broers/schoonzussen/nichtjes wil ik het vertellen door een fotoalbum te maken. Wij zijn namelijk in augustus met z'n alle een lang weekend naar bosrijk de Efteling geweest en ik heb alle foto's verzameld. Daar ben ik nu een boek van aan het maken en dan wil ik op de laatste pagina de echo zetten met erbij, de volgende keer ben ik er ook bij!! Leuk toch?

Hoe we het de ouders van m'n vriend vertellen zijn we nog niet uit, ik wilde eerst met sinterklaas een cadeautje geven maar dat duurt wel nog heeeel lang haha!

ben benieuwd naar hoe de rest het verteld??
 
Ladies!

Al even niks meer van me laten horen, maar blijf ik een enorme rollercoaster qua emoties zitten, dus weet soms even niet meer wat ik met mijzelf aan moet.

Vorige week dinsdag bij gyn geweest en toen was alles goed. Mocht 9 dagen later weer komen, wat komende donderdag zou zijn echter had ik afgelopen donderdagochtend ineens een bloeding met helder rood bloedverlies. Bij mij alle alarmbellen natuurlijk rinkelen, vanwege de 4 eerdere miskramen, dus ik diezelfde dag nog naar gyn. Gelukkig bleek alles goed te zijn en klopte het hartje nog steeds.

Die dag verder wel relaxt en vrijdag ook maar vanaf zaterdag kwamen de zenuwen weer of alles dan wel goed blijft gaan. Vanavond weer een echo bij een echo praktijk, verklaar me maar voor gek maar ik heb die bevestiging nodig en kan gewoon niet tot donderdag wachten.

Ondertussen zijn ook alle kwaaltjes volop begonnen. Ik had de hoop de dans te kunnen ontspringen qua misselijkheid omdat ik Prednison krijg als ondersteuning en dat remt de misselijkheid, helaas bij mij niet. Ook mijn vermoeidheid speelt enorm op, want niet heel fijn is.

Met al die onzekerheid en alle kwaaltjes ben ik mijzelf gek aan het maken. Ik weet niet meer wat ik denken, voelen en hopen moet. Het ene moment denk ik dat het mis is, dan denk ik juist weer dat alles goed is. Ik weet het niet meer... Gelukkig sterkt het mij te lezen dat jullie ook allemaal onzeker zijn over alles, ook over de kwaaltjes enzo. Kan dan bijna janken van blijdschap (hormonen?) omdat ik dan niet de enige ben.

Zo, dit lucht weer op! Duimen jullie weer met mij mee voor vanavond? Graag een kloppend hartje en een termijn wat niet verder is uitgelopen en dus max 4 dagen achter loopt ;-) Hope so....! xx
 
Lieve moeders in spé,

Vanmorgen gebeld met de verloskundige, kon vandaag al terecht voor een echo.

Net terug, daaruit bleek dat ik al 8 weken en 5 dagen zwanger ben. Uitgerekend op 24 mei .. (dus niet meer in juni). Supergaaf om te zien, hartje klopt al en t hoofdje is te zien.

Ik denk dat ik jullie dus ga verlaten :)
 
Daphne wat fijn! En wat een goed nieuws dat alles goed was!

Kirsten, ik ga duimen voor je dat vnvnd alles weer goed is!
 
Ik vind het een geweldige troost dat we elkaar des ondanks ons eigen onzekerheid bij elkaar moed in praten. En het positief bekijken. Als alles achter de rug is meiden lachen we hier vast en zeker zo hard om dat we allemaal van die bange meiden zijn geweest op een forum. Maar wat maakt het uit we slepen elkaar erdoor heen!
 
@Zitha: helemaal mee eens! Hoe fijn is het ook om het van je af te kunnen praten, zonder dat mensen denken: oh, heb je haar weer! Herkenbaarheid is zo fijn en dat ondanks dat we elkaar helemaal niet kennen!

@Jazz: dank je wel! Ik jump zo alvast in de auto, moet lekker door wat files heen gok ik en wil niet in de stress zitten dat ik het niet op tijd haal.

@Daphne: oh wat fijn voor je, gaaf hoor! Succes met je zwangerschap verder!
 
Ik heb het inmiddels aan Mn schoonzus verteld, ze zag aan me dat er iets was... ze zei: wat had je dan verwacht te voelen? Dus ik zei: nou gewoon het gevoel dat ik zwanger ben! Zij heeft alle3 haar zwangerschappen ook niet veel gevoeld, soms wat moe maar niks aan haar borsten, niet misselijk enz... dat geeft me toch weer een btje hoop. Ik over analyseer alles zo erg dat ik alles denk kleiner maak als jk wel iets voel en groter als ik niks voel...

heel fijn dit forum en ik hoop idd dat we ons allemaal rot lachen als iedereen die 12 weken voorbij is en t risico steeds kleiner wordt dat er iets misgaat! Ik moet nog 7 nachtjes slapen en ik tel ze echt af! Gelukkig vanaf morgen 4 drukke dagen op Mn werk (werk in de kinderopvang) en dan nog t weekend doorkomen!
 
Beste meiden

Ik heb vandaag een rotdag achter de rug met vloeien en een hoop testen. Ik moet nu 2 dagen echt heel rustig aan doen. Daarna nog eens kijken of het goed is of niet. Nu even volop onzekerheid. Ik ben bang dat het mis is.  Zodra ik meer weet laat ik weer van me horen.

Groetjes Anita
 
Terug
Bovenaan