Uitgerekend in juni 2017

Kirsten, ik begrijp heel goed dat je die bevestiging steeds opnieuw nodig hebt bij bloedverlies en de miskramen die je al hebt gehad. Fijn dan toch dat het mogelijk is! Succes en plezier bij de echo zometeen!!

Daphne, is dat even een mevaller!! Haha ben je gewoon al verder dan je denkt! :D veel succes en geniet van je zwangerschap!
 
Na bruin bloed verloren te zijn vanmorgen gebeld.. en ik mocht vanmorgen al langskomen! Alles was prima en heb het hartje zien kloppen!! ong. 5 a 6 weken zwanger.
Wel nog eng.. maar we gaan zien wat de tijd doet..! De natuur gaat zijn gang.

Ik lees al jullie verhalen, maar kan niet altijd reageren! Maar ik lees zeker mee...
 
Oei Anita, wat vervelend voor je... ik hoop dat het toch goed is. Heb je de verloskundige al gebeld? En mag je op controle of heeft dat nog geen zin? Sorry ik weet uit m'n hoofd niet hoe ver iedereen is.

Jazz, lijkt me fijn om het er over te kunnen hebben met iemand real life, die ook nog dr zwangerschappen hetzelfde heeft ervaart als jij nu. Komt vast goed, rustig aan en maak jezelf niet gek! Fijn dat je 4 dagen mag werken, geeft afleiding!

vind ik in ieder geval wel fijn, de dagen gaan zo lekker snel als je werkt! Ps: ik werk ook in de kinderopvang! Toevallig!
 
@Anita: oeh, sterkte meid...

Hier goed nieuws, net echo gehad en ukkepukkie doet het goed! De 4 dagen die ik achter liep zijn ingehaald gelukkig, dus zit precies op het termijn waar ik op behoor te zitten (7 wk + 3 dagen), dus dat is het beste nieuws wat ik kon krijgen!

Ik ga straks met een gerust hart slapen, hopelijk kan ik nu met wat meer gerustheid er tegen aan kijken. Donderdag weer naar de gyn, dus heb weer wat om naar uit te kijken ;-)
 
@isa ik had vandaag een afspraak gepland bij de verloskundige. Het vloeien begon vlak daarvoor. Op dit moment kunnen ze niet veel doen. Over 2 dagen weet ik waarschijnlijk meer. Tot die tijd moet ik rusten. Niet echt mijn ding maar goed alles voor de kleine uk.
 
Hallo dames, gefeliciteerd allemaal! Fijn om alle verhalen te lezen om te weten hoe t bij een ander gaat.



Kan k me aanmelden voor deze topic zodat k dit niet continue hoef op te zoeken. Of hoe doen jullie dat?



Groetjes@
 
Terug
Bovenaan