Uitgerekend in juni 2017

Hoi Allemaal!

Ik zou graag met jullie meeschrijven! Het is nog een beetje onwerkelijk maar 2 positieve testen verder mag ik toch voorzichtig gaan wennen aan het feit dat ik weer zwanger ben.

Ik geloof dat het voor de meesten om een eerste zwangerschap gaat? Ik ben al trotse mama van een zoontje van een jaar.

Ik vermoed dat ik uitgerekend ben rond 23 juni.. maar dat moet de verloskundige nog bevestigen.. die ga ik vandaag bellen voor een afspraak.

Verder lees ik zorgen rondom symptomen.. Tot nu toe kan ik zeggen dat deze weken niet lijken op de eerste weken bij de zwangerschap van mijn zoontje.. Bij mijn zoontje eigenlijk alleen maar veel honger in het begin.. Nu veel trekkend gevoel in mijn buik, heel moe en de hele dag licht misselijk. Ik houdt me maar weer vast aan het feit dat geen menstruatie nog de beste indicatie is.

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik meegelezen met een forum maar zou het nu leuk vinden om mee te gaan schrijven. Hopelijk ook accoord wat jullie betreft :)

Allemaal iig heel erg gefeliciteerd en dat we er vooral maar van mogen genieten!



 
Hoi en welkom baby-nummer-2, leuk dat je mee gaat schrijven! Gefeliciteerd met je zwangerschap

@ kirsten, wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad! En nog fijner dat je weer goed op schema ligt

@ -, pff bloedverlies is eng, ik weet er alles van :( Het maakt je zo onzeker. Mooi dat je direct kon komen en wel super dat je al een hartje hebt gezien.

@anita.. sterkte meid, rustig aan en hopelijk morgen goed nieuws. Morgen mag je weer heen toch?

Pff ik heb echt een vreselijke nacht achter de rug, geen oog dicht gedaan.. Ik denk spanningen voor vandaag. Vanmiddag echo, ben zo bang dat t weer niet goed is :(
 
Succes vanmiddag Lyn!

bij mij slaat de paniek steeds toe, Mn borsten minder? Plas ik nou ook al minder? HELP!!!
 
Ik heb dat ook steeds overdag jazz. In de avond en nacht zijn mijn symptomen erger en iedere keer overdag minder..

Gelukkig weet ik over 3,5 uur meer. Jij mag vrijdag toch?
 
Dankjewel Lyn!

Jij heel veel succes vanmiddag!
<p style="text-align: left;">Jazz wat vervelend! Herken me in Lynn.. Ze komen en gaan.. Geniet er even van dat je je goed voelt! De bevestiging dat het goed is komt vast snel weer!</p>
<p style="text-align: right;"></p>
 
Ik mag maandag Lyn! Nog 6 nachtjes Haha ben ni wel weer rustig maar kan net n uur weer anders zijn! Ik voel over t algemeen gewoon niets
 
Terug
Bovenaan