Uitgerekend in juni 2017

@Lyn ja ik mag morgen weer heen. Succes straks. Het komt vast allemaal wel goed. Maak je vooral niet teveel zorgen. Dan probeer ik dat ook niet te doen. ;) we kunnen niet meer dan afwachten.
 
@kirsten2017 heb jij het ook gehad? Hoelang? En is het uiteindelijk goed gekomen?

Ik had wel gelezen dat als je bruin bloed verliest, maar wel een hartje tussendoor hebt zien kloppen dat het  niet wijst op een miskraam. Kan natuurlijk altijd toch.. maar het stelt me enigzins gerust!
 
Hoi allemaal,



zitten hier dames bij uit het noorden? Provincie groningen, Drenthe en Friesland of daar vlakbij..



vinden jullie het leuk om in een Facebook groep te zitten met max 20 dames.. ik heb een Facebook groep aangemaakt omdat ik het leuk vind elkaar echt te leren kennen en eventueel leuke dates te kunnen plannen..



dus je bent welkom bij deze groep
 
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Link https://www.facebook.com/groups/183989055341346/</span></p>
 
Hoi Lia, sorry ik kom niet uit het noorden dus ga niet in je groepje

Nummer-2 gefeliciteerd!! En inderdaad van de meeste is het hun eerste zwangerschap, maar dat maakt niks uit. Iemand erbij met "ervaring" is altijd fijn!!

Lyn, hoe was de echo?? Ben heel benieuwd!

Kim 1983 hoe was jouw echo??

leuk de meeste hebben deze of volgende week hun eerste echo!! Ik ook!! Volgende week donderdag!! Spannend!
 
Hey dames..

Nou.. mijn verhaal neemt ineens een bizarre wending.. Het zag er op de echo toch een beetje anders uit dan we verwacht hadden...



Toen ik 8 weken geleden die miskraam had, was ik blijkbaar zwanger van een tweeling! Er zit dus nog 1! En ik ben nu dik 13 weken zwanger!!!!

Man we schrokken ons kapot op die echo, ineens al een compleet kind in beeld! En hartje gehoord

Zo bizar, ik kan het nog maar amper geloven. Voelt zo raar ook al die gevoelens en emoties van de afgelopen tijd..

Maar ik hoor dus niet meer bij jullie clubje :( ik ben uitgerekend in april



Kim, hoe ging t bij jou vanmiddag?
 
<p style="text-align: left;">Jeetje Lyn! Ik kan me voorstellen dat dat schrikken was! Ineens zit een dikke kwart van je zwangerschap erop.. Juni of April wat een verschil.. Wel heel fijn dat je nu duidelijkheid hebt lijkt me? Ineens de spannende eerste fase erop zitten?!</p>


Lia, ik kom ook niet uit het noorden. Het idee vind ik wel heel leuk! Maar kunnen Facebook vrienden dan niet zien dat je bij een groep zit en de reacties die je daarin plaatst? Voor mijn gevoel zou zown facebookgroep leuk zijn als alles goed mag gaan in de zwangerschap en dan met mensen die actief meeschrijven op het forum..

Isa bedankt! Wie weet kan ik inderdaad een mooie aanvulling zijn op die manier! Ik merk nu al dat er toch wel verschil zit in voor de eerste keer zwanger zijn of voor een tweede keer..
 
Terug
Bovenaan