Uitgerekend in juni 2017

Goedemorgen dames

Ik mag me aansluiten bij jullie wat ik erg fijn vind! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en heb 9 november 5 echo...dan zou ik 7 weken moeten zijn :)

29 juni ben ik dan uitgerekend ik verwacht dat ze mijn kindje weer met 38 weken halen. Dit is mijn 3e kindje en 4e zwangerschap voor de jongste heb ik een miskraam gehad maar dat was ook door een'foutje' in het ziekenhuis dus ik ga me nu niet druk maken!

Mijn naam is Annemarie en ik ben 35 jaar mijn oudste dochter is 9 en de jongste 1.5 dit wordt onze laatste spruit :)

Ik ga jullie verhalen proberen terug te lezen fijne zwangerschap dames!

 
Ze kunnen het alleen zien als ze de naam intikken.. maar niet de berichten deze groep gaat straks op geheim en dan kan niemand het nog zien.. je kunt hem ook gelijk op geheim zetten maar dan kan je alleen vrienden toevoegen
 
@Lyn : wat een bizarre wending! Lijkt me dat je echt even helemaal van je stuk bent gebracht. Daarentegen ook fijn dat je die spannende 12weken door bent. Hier zal je nog wel even aan moeten wennen. Maar oh, wat fijn!
 
Waaauw lyn! Toch een super goed nieuws! 13 weken al! Dus de grootste gevarenzone voorbij!! Top wat goed!!

Anita jij mag vandaag een echo toch? Spannend hoop dat alles goed is met jullie kleine uk!

Hier minder last van pijntjes overdag.. Wel erg moe en savonds komen de pijntjes wel wat meer maar het zakt wel af! Zo dubbel blij omdat t minder pijn doet, maar bij pijntjes heb wel wel iniedergeval het gevoel dat er wat gebeurd..  Stiekem best bang dat het mis gaat, ben pas 5+3..  Grr die onzekerheid maakt me echt gek! En ik moet nog wachten tot 31 okt. Tot de echo.. Nouja afwachten maar haha zit nix anders op..
 
Nanda:probeer positief te blijven ik ben ook 5 weken en 1 dag.

ik geniet er volop van en me kwaaltjes zijn er soms wel en soms niet ik neem er genoegen mee. Ik zou het heel erg naar vinden als ik me heel me zwangerschap druk gemaakt hebt wat er wel allemaal niet kan gebeuren. Dan geniet je echt niet lijkt mij..

daarnaast probeer ikzelf te kijken ernaar hoevaak het wel goed gaat. Aankomende dinsdag start ik bij stichting moeders voor moeders heb er ontzettend veel zin in.

 
@ Nanda: bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook. Morgen ben ik pas 5 weken. En ik herken het gevoel van angst ook. Maar ik probeer ervan te genieten en de angst een beetje los te laten (zoals Zitha zegt)

Afgelopen maandag na mijn avonddienst had ik wel echt een gespannen gevoel onderin mijn buik + krampen. De volgende ochtend nog steeds! Maar dat is nu weer afgenomen. Af en toe een krampje.

Ik mag gelukkig de 27e weer voor een echo, om 10:00uur. En daarna ga ik een paar daagjes weg :)
 
Hi dames!

Lyn wat n ontzettend bizar maar goed nieuws ook! Wauw al 13 weken en alles goed!

Ik trok de spanning zo slecht en ging echt als n soort rollercoaster met Mn gevoelens dat ik vanochtend t ziekenhuis gebeld heb en vanmiddag al terecht kon voor een echo! Ik ben iets minder ver als gedacht en ze kon het nog niet met precisie zeggen maar ze dacht nu rond de 6 weken en 4 dagen! Alles zag er keurig uit en heb een kloppend hartje gezien! Ben zooooo opgelucht! Je hoeft dus inderdaad helemaal geen kwaaltjes te hebben
 
Terug
Bovenaan