Uitgerekend in juni 2017

<p style="text-align: center;">Irritant dat soms maar de helft geplaatst wordt!</p>
<p style="text-align: center;">Maar natuurlijk nog geen garanties maar wel een enorme opluchting dat er wel iets zit en er tot nu toe gewoon goed uit ziet!
 
Zitha, precies zo sta ik er ook in! Gewoon genieten van de gedachten dat er een baby'tje in je buik groeit. Ik denk ook niet dat kwaaltjes veel zeggen, de één is de ander niet! Positiviteit doet je baby goed!

Frann, leuk dezelfde dag!! Nog maar een weekje!! Haha

fijn Jazz dat je direct terecht kon! En nog veel geweldiger: je hebt het hartje zien kloppen!! Hopelijk geeft je dit rust, dat zal je goed doen. Niet te veel piekeren, het zit veilig in jouw buik.

Hebben jullie dit ook: de hele tijd honger en toch misselijk en ook snel vol? Echt een gek gevoel! Kan dus weinig eten want dan zit ik vol en toch voel ik honger haha!
 
Bedankt voor jullie felicitaties.. tis zo bizar kan het nog steeds amper geloven. Ik was bang een leeg vruchtzakje te zien en dan zie je ineens een compleet kindje draaien en zwaaien!

Ik ga niet naar het 'uitgerekend in april' groepje want iedereen zit daar op fb en dat heb ik niet.. ik blijf gewoon hier gluren hoe t met jullie gaat!

@jazz goedzo dat je gebeld hebt! En fijn dat je een hartje hebt gezien :)
 
@isa ik heb dat ook!! Dan heb ik honger, ga ik eten, heb ik na een klein beetje weer genoeg gehad en weer misselijk. Mijn buik is gegroeid maar ik ben al 3 kilo afgevallen
 
Zitha en frann dankjewel ja denk dat ik me er gewoon bij neer moet leggen en meer moet gaan genieten!

Lyn je moet ook gewoon hier lekker mee blijven kletsen! Gezellig

Jazz wat fijn! Een mooie goede echo met een mooi kloppend hartje!

Isa, dat heb ik ook! Heel vaak honger een gevoel eet ik een klein beetje en dan zit ik al vol.. M'n darmen zijn ook behoorlijk bezig opgeblazen gevoel m'n buik staat ook voluit terwijl ik in de afgelopen  4 weken bijna 5 kg kwijtgeraakt ben. Maar ik kan het goed missen gezien ik zeker niet de slankste ben!
 
Ik gad afgelopen weekend juist steeds honger Haha en als jk dan gegeten had alweer honger! Das nu wel weer minder
 
Hallo meiden

Op de echo is niks meer te zien hoewel de hcg waarden evengoed stijgen. Het moet een miskraam zijn maar ik snap er helemaal niets meer van. Nu 1 dag wachten en dan gaan ze weer kijken. Ik ga nu maar uit van het ergste.

We weten in elk geval dat het zwanger worden kan zonder hulp van buitenaf. Gewoon op een  natuurlijke manier. Dat is al fijn om te weten.

Groetjes Anita
 
Och Anita, dat is niet leuk :(

Maar ze moeten wel goed gaan zoeken daarbinnen.. want bij mij zat er dus nog wel 1 die ze gewoon over t hoofd hadden gezien..

Hoe dan ook.. je weet inderdaad dat je zwanger kunt worden..

Ik blijf toch nog ff voor je duimen!! Sterkte!
 
Terug
Bovenaan