Uitgerekend in juni 2017

Hallo allemaal!

Ik ben Christien 23 jaar en ga nu week 7 in van ons eerste wondertje! Vind het super spannend en nog erg onwerkelijk, denk dat het besef er pas is bij de eerste echo!

Vind het erg interessant om alle verhalen te lezen van jullie en wil graag mee praten!

Ben al bij de ha geweest en heb de vk een berichtje gestuurd, nog even wachten op reactie en anders bel ik in de loop van de week :)

Kwaaltjes op dit moment, heel erg moe, gevoelige borsten en heb nog maar 2x een vleugje misselijkheid gehad (hopelijk blijft het daar ook bij) haha.

Ouders en vrienden weten nog van niks, willen het met sinterklaas vertellen dmv kadotjes. Ben dan 12 weken zwanger !
 
Heb af en toe echt wel heftige menstruatiekrampjes! Geen oud bloed meer tot nu toe en ook geen helder bloed,het is net n btje als twee weken terug toen had ik er ook echt last van! Zit maar met n hete kruik op Mn buik, soms is t wel jammer dat je naast paracetamol niks mag
 
Gefeliciteerd Christien! Welkom by de club ;)

Jazz wat fijn dat je geen bloed meer hebt! Toch een veiliger gevoel! Oioioi m'n tegels zijn me enorm geworden :eek: nou als hier wat mis zou  zijn dankzij ik ook niet zoveel last van kwaaltjes hebben ga ik vanuit!

Ja en het probleem hier is dat ik ook nog eens allergisch ben voor paracetamol ben  dus ik mag helemaal nix nemen :( grr..

Vanaf nu is het uren aftellen.. morgen 11:15 de echo spannend hoor!
 
Geen bloed vind ik wel n prettig idee al wordt ik wel wat onrustig van die menstruatiepijn, ik moet wel zeggen dat als ik normaal ongesteld moest worden ik daar ook altijd wel heel erg veel last van had! Maar dan neem ik altijd ibuprofen en dan zakt t weg, helaas werkt paracetamol bij mij hier niet tegen... Maarja als ik morgen gewoon n goed gegroeid kindje zie en n kloppend hart is t de pijn wel waard! Ik ben ook echt de uren aan het aftellen, blij als ik vnvnd naar bed kan en morgen terecht kan! Ik heb naast de buikpijn namelijk helemaal niet veel kwaaltjes, naast het wat moe zijn dan... Maar goed die heb ik vanaf t begin al niet... morgen zullen we eindelijk wat meer weten!
 
@jazz ik heb nu al 2 weken bruin bloed verlies. En al 2 x een positieve echo gehad, de kleine was zelfs 6 mm gegroeid! Ik loop in het ziekenhuis.. dus heb elke week een echo.
Zolang het bruin bloed verlies is, is het niets ergs!!! Het kan al komen als je hoest, door de druk bij ontlasting of door het vrijen.
Ook ik heb menstruatieklachten, maar dat is puur dat je lichaam ruimte maakt voor de kleine (zei mijn gyn)



Ik heb sinds gisteren hele dagen last van lichte irriterende misselijkheid.. :( en ben zeer moe! Iemand nog tips tegen misselijkheid?

Vrijdag mag ik weer voor een echo. Ik had afgelopen woensdag een echo.. en ze dacht er 2 te zien..dan ben ik 8 weken.  maar was niet duidelijk, dus ben benieuwd vrijdag!!! Spannend....
 
Jazz: die menstruatie pijn is puur omdat je lichaam ruimte probeert te maken voor je kleintje . De een krijg steekjes, de ander menstruatie pijn. Hoort er echt bij hoor! Ik hoop voor je dat je lekker zult slapen straks, nog 15 uur en dan krijg je je kleintje weer te zien! Droom daar maar lekker over!

@Plientjeee: kleine beetjes eten nemen en je rust pakken als het kan. Dat werkt bij mij wel. Niet in 1x hele grote hoeveelheden eten, want dat werkt bij mij juist tegen.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar enorme vermoeidheid heb ik helaas ook. Het overvalt je echt enorm, en inmiddels lijkt het alsof ik in een enorme vermoeidheidsdip blijf hangen. Afgelopen nacht 10 uur geslapen en rond lunchtijd wilde ik het liefste weer mijn bed in stappen. Soms is het goed om er aan toe te geven. Op andere momenten merk ik dat het ook goed is als je dan iets moet en je dus niet in bed kunt. En dan kom je er ook wel gewoon door. Nu wel lekker in mijn mandje, op tijd slapen!
 
Oh ja, ik had nog een vraag! Ik denk er over na om in het 2e trimester op vakantie te gaan naar de zon, maar een zonnig land in de winter hier vinden is best lastig. Europa valt sowieso af vanwege de kou,  Midden- en Zuid-Amerika vallen af vanwege dat zika virus,  in Azië heb je veel landen waar malaria heerst. Iemand suggesties welk zonnig land wel kan?
 
Terug
Bovenaan