Uitgerekend in juni 2017

Zo, even een paar dagen niet gekeken en er zijn aardig wat meiden bij gekomen! Gefeliciteerd allemaal!

@Lyn V: de oorzaak van mijn miskramen is niet bekend. Ik heb alles laten onderzoeken en er komt niks boven water wat maakt dat het mis gaat. Feit is dat ik wel zwanger kan worden (nu natuurlijk al de 5de keer) en ergens gaat het rond de 5e / 6e week mis. Je zult begrijpen dat dit een spannende week voor mij is.

Mijn HCG was vorige week donderdag 1286, wat een goede waarde was voor dat moment (4 weken en 6 dagen). Zondag maakte ik de fout om nog een Clearblue test te doen en die sprong niet door naar 3+ weken. Daardoor schoot ik natuurlijk direct in de stress stand. Achteraf had ik die test niet moeten doen, want dan was er geen aanleiding geweest om te denken dat het mogelijk fout is.

Ik mag morgen weer naar de gyn, ik hoop zeer dat er nu iets te zien is op de echo en dat het hartje klopt. Ik probeer heel positief te blijven, maar dat is met alle hormonen best lastig. Het ene moment voel ik me wat misselijk, dan weer niet, dan heb ik last van mijn borsten, dan weer niet. Pfff, en ik alles denk ik dat het mis gaat. Hopelijk morgen dus goed nieuws, duimen jullie met mij mee? Het zou zo onwijs fijn zijn als dit kleine ukkepukje gewoon 9 maanden in mijn buik gaat blijven zitten en gezond ter wereld komt in juni!
 
Oh wat fijn Isa, gefeliciteerd!

Ik heb wel eerst contact opgenomen met mijn huisarts, maar dat was omdat ik medicijnen gebruik tegen astma, die ik niet tijdens zwangerschap mag gebruiken.  Ze zei dat ik mij in week 7 of 8 kon gaan inschrijven bij de verloskundige, maar dat heb ik zojuist alvast gedaan. Huisarts zei ook dat ik waarschijnlijk pas de eerste echo krijg als ik 12 weken ben. Is het bij jullie ook pas zo laat?

Ik vind het allemaal zo spannend. We gaan zondag alvast onze ouders het nieuws vertellen (met zo een huisregels bord bij opa en oma).

Ik zal voor je duimen kirsten! maar ik heb zondag ook een clearblue test gedaan en die gaf aan 2-3. Dus 4 a 5 weken. Dus dan hoef je je geen zorgen daarover te maken toch? Denk dat de test pas dit weekend 3+ zal zeggen.

Liefs
 
Lientje, dank je!! Ben ook helemaal happy! Wat een leuk idee zo'n bord!
Ik heb vandaag toch maar een aanmeldformulier ingevuld op de site van de verloskundigepraktijk. En ze belde me meteen op om de afspraak te plannen! Ze zei dat het al vanaf 7 weken kon, ik heb hem een weekje later kunnen plannen. Vond ik toch een veiliger idee. Stel je voor dat het hartje niet klopt omdat het te vroeg is!! Dat zou schrikken zijn!
Dus wij mogen woensdag 26 oktober (net als jullie Chantal!!
 
Spannend he isa.

Ik merk wel aan mezelf dat ik mij erg onzeker voel op dit moment.

voel mij gelukkig erg goed en dus weinig klachten tot nu toe.

en dat maakt mij tegelijkertijd ook onzeker.

het liefst zou ik het weekend weer een test doen.

Voelt nog zo onwerkelijk. Zal er bij horen denk ik al die twijfels en onzekerheid.

Herkennen jullie dit?
 
Kirsten, ben je al bij de gynaecoloog geweest?? En hoe was de echo? Ik hoop zo dat het goed zit!
Ja Chantal dat is heel herkenbaar! Ik vind het ook nog zo onwerkelijk. Maar ik heb wel "last" van wat kwaaltjes wat me dan wel weet gerust stelt. en zo af en toe de foto van test weer eens bekijken helpt ook haha

>hoe gaat het met iedereen??
 
Hoi allemaal,

Allereerst gefeliciteerd!!!

Hier een berichtje vanuit Tenerife.

Ja klopt! Ik heb de dag voordat ik de auto instapte naar Schiphol gecheckt en het was dus een positieve test!! Nog steeds kunnen we het niet geloven.

Ik heb namelijk pcos waarbij de kans bij mij zeer klein is om natuurlijk zwanger te worden. Ik werd maar 1x id 2 a 3 maanden ongesteld (en dan maar de vraag of er een eisprong tussen zat) waarvoor ik op mijn 23e de pil slikte (ben nu 27) om er wat regelmaat in te krijgen. Maart dit jaar gestopt met de pil .. toen cyclussen van 28-35 dagen gehad. 4 aug mn laatste periode gehad ... dus geen idee wanneer mijn ei precies is gesprongen .. maar de 23e was de test iig nog negatief. Dus gok ik dat ik begin juni ben uitgerekend.

Verder ben ik echt uitgeput elke dag en slaap veel. Vaak een raar gevoel in mn maag. En ja .. moet je dan eten of niet? Vanmorgen echt voor t eerst enorm misselijk geweest .. misschien omdat ik daarvoor geen hap door mn keel kreeg. Verder zit ik snel vol. Dat waren mijn klachten :)

Hoop er ook eigenlijk niet zo veel meer te krijgen.

Ik lees graag met jullie mee!



Groetjes,

Daphne
 
Terug
Bovenaan