Uitgerekend in juni 2017

Plaatst ie weer niet alles... zucht! Ik ga zo lekker richting bed, idd nog 15 uur en dan weten we eindelijk weer meer! Nanda jij ook heel veel succes morgen!
 
Hoi! Ik ben ook nieuw hier. Ik ben 32 jaar en mijn vriend en ik zijn al ruim 14 jaar samen. In september besloten we dat de tijd daar was voor onze eerste...en wat een geluk, meteen in verwachting. Alhoewel ik het eigenlijk ook nog heel erg spannend vind. Ik hou van mijn ouders, maar ze zijn niet bepaald het toonbeeld van goed ouderschap. Mijn schoonouders wel, die hebben we het zelfs al verteld. En mijn beste vriendin. Verder is het nog voor iedereen geheim, komende week heb ik mijn intakegesprek en eerste echo bij de verloskundige. Als alles goed blijkt te zijn kan ik het daarna op zich gaan vertellen. Maar dan is het zo officieel, dus misschien houden we het nog een paar weekjes langer voor ons.

Kwaaltjes vallen mee, ben sommige dagen wel erg moe, vooral als ik niet werk probeert mijn lijf het er volgens mij van te nemen. Soms blijf ik de halve dag in bed, andere dagen maken mijn vriend en ik lange wandeltochten.. ik kijk per dag wel hoe het gaat.

Kirsten: misschien is een canarisch eiland iets voor je? Malaria komt daar niet voor. Het is er niet superwarm (ca. 20 graden in januari/februari), maar vaak toch wel lekker, en je kunt bijvoorbeeld op Tenerife de mooie rotsentuin bezoeken of de El Teide op.
 
Hallo,

Ik lees mee met jullie berichten in de hoop dat ik er zelf ook iets van kan leren.

Zelf ben ik nu 8 weekjes zwanger. De huisarts is op de hoogte en de afspraak met de verloskundige heb ik over twee week (11 november).

Het is mijn eerste zwangerschap die er mag zijn en vind het ook heel erg spannend. Ik weet intussen zeker dat het er is, want ik voelde mij afgelopen twee week zo ontzettend misselijk en de laatste week ook nog erg moe erbij. Eerst dacht ik het te kunnen redden met de hele dag door eten, maar dag hielp afgelopen week ook niets. Gelukkig sinds gisteren iets minder misselijk.

Ik doe ook mee met moeders voor moeders.

mijn zelf uitgerekende beval datum is 12 juni. Maar het kan ergens tussen 9 en 12 juni zijn, aangezien we niet kunnen uitgaan van mijn laatste menstruatie (deze is erg onregelmatig en houd ik daarom ook niet bij).

Ik hoop dat ik wat van jullie kan leren.

Groetjes Angela
 
Welkom angela, wilgekatje, christien en plientje en heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Hier weer een beroerde nacht, maar zal ook wel de spanning zijn..

Nanda en Jazz succes, we zien vast allemaal wat moois vandaag!!
 
Dag mommies!

Hier ook een beroerde nacht veel menstruatieachtige pijn, rugpijn en zenuwen.. Nog Ffies rond 11 uur na verloskundige! erg benieuwd of het hartje klopt en alles goed is! vandaag oppasdag dus ben op m'n lieve nichtje van 1 aan het oppassen.. gaat de tijd gelukkig wat sneller! :D

Als alles er vanavond goed uitziet gaan we het vanavond aan onze broers en zussen vertellen! super spannend allemaal..  maaaaar nu eerst de echo maar eens afwachten
 
De zenuwen gieren door Mn lijf! Ik hoop zo dat alles nog goed is! Ik mag om 12:00 uur!

Duimen voor goed nieuws allemaal!
 
Terug
Bovenaan