Uitgerekend in juni 2017

O en ook welkom en gefeliciteerd voor Sanne!
<p style="text-align: left;">Leuk Lyn! Ben benieuwd! Ik hoop stiekem dat ze dat ook gaan doen maar denk het niet, aangezien ik op 22 nov een afspraak voor een echo heb...</p>
 
Zie dat ie weer niet alles geplaatst heeft!  Ben vandaag precies 9 weken! Volgende afspraak zal dus niet meer in het ziekenhuis maar bij de verloskundige zijn! Oude bloedverlies zijn kleine bloedvaatjes die knappen en de buikpijn omdat er zo hard gewerkt wordt. Van 8,7 mm naar 2,4 cm en het hartje klopte zo snel als het zou moeten!
 
Wat super jazz!

Ja hier alles super! het eerst wat ik bij de echo zag.. was een super mooi knipperend hartje!! wat is dat fijn om te zien! het is nog een mooi misvormde uk van 1 cm en 7 weekjes jong maar het zag er super uit!

over 2 weekjes 15e weer een echo by de gynaecoloog.. Ben erg benieuwd of het dan al meer mensje is.. En dan week daarna mag ik weer na de verloskundige dus ik mag al redelijk snel weer 2x hihi
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Wil je weten wat de hormonen met je doen? Ik heb er een klein stukje over geschreven voor een wedstrijd, wellicht herkenbaar:</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"><iframe class="wp-embedded-content" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px;" title="“Onder invloed van hormonen” — Editio" src="http://mijn.editio.nl/schrijfwedstrijd/onder-invloed-van-hormonen/embed/#?secret=ngdqqZMqjr" width="500" height="487" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" sandbox="allow-scripts" data-secret="ngdqqZMqjr"></iframe></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Als jullie het een goed verhaal vinden zouden jullie dan willen stemmen door op het hartje rechts in beeld te klikken? Alvast bedankt!</p>
 
Hoi meiden,



ik heb best lang niet van me laten horen. Dat komt omdat ik soms erg onzeker en bang word van de verhalen die ik hier lees over bloed verlies etc. Daarom heb ik voor mijzelf besloten ik doe even een stapje terug want ik voel me er niet elke keer oke mee als ik sommige dingen lees. Dat neemt niet weg dat ik het natuurlijk niet verschrikkelijk vind voor degene die met tegen slagen te maken hebben. Maar ik ben iemand die alles erg snel tot zich toe trekt.

vanaf vanmorgen 7 uur me laatste nachtdienst gewerkt en nu heb ik een maand vakantie. Pas in december weer werken.

donderdag vliegen we naar Thailand het zika virus is daar nihil en het weerhoudt mij er totaal niet van om niet te gaan. GGD zei ook dat het meer in zuid Amerika is en dat ik me geen zorgen hoefde te maken ze gaven toestemming om te gaan.



ik wens jullie al het goeds toe blessings voor jullie allemaal.
 
Terug
Bovenaan