Uitgerekend in juni 2017

Hoi dames! Ik voeg me ook bij dit forum. Ik ben 8 weken zwanger.. Heb veel last van kwaaltjes helaas! Vandaag zowat de hele dag in bed gelegen... het hoort er bij!
 
Hoi dannie welkom bij het forum .

Ik heb zelf ook veel last van kwaaltjes en heb heel de week al niet kunnen werken. .   Het hoort erbij maar ik ben zo jaloers op de vrouwen die dit niet hebben en nu al echt kunnen genieten
 
Racidaa, je kan ook proberen te genieten van je kwaaltjes, er gebeurt enorm veel met jou lichaam en die van de kleine uk! ik heb zelf ook enorme rugpijn, echt veel pijn aan m'n borsten, misselijk met vlagen af en toe overgeven.. En enorme opgezette buik (lijkt wel of ik al halvewege ben ;) haha) maar het hoort er bij! als je er even doorheen zit door de pijn of misselijkheid moet je er gewoon even goed bij stil staan dat het grootste wereldwondertje in jou buik zit en misschien alwel lekker aan het trappelen is..

ik word bij die gedachte al helemaal verliefd en dan kan ik wel janken van geluk!!
 
Gisteren mijn echo gehad, was echt een magisch moment, maar heb daarover al in een ander topic geschreven. Ik zit nu precies op 10 weken... Uitgerekende datum 1 juni, dacht eerder zelf 4 juni, maar ben dus al ietsje verder dan verwacht!

Qua kwaaltjes heb ik het nog best goed, bij vlagen moe en misselijk (afgelopen zondag de halve dag in bed en de andere halve dag op de bank gelegen), maar gelukkig lukt werken nog wel zonder al te veel gedoe. Heb nu geleerd om vaak kleine beetjes te eten, dat helpt bij mij. Een bakje kwark, een appeltje, een volkoren of lijnzaadcracker met kaas, etc.

Wel heb ik een tijdje terug wat VR-spellen gespeeld (met zo'n virtual reality bril). Eén spel leek wel een kermisattractie zoveel bewoog er om me heen (ook al zit je gewoon op de bank en beweeg je zelf eigenlijk niet), na afloop moest ik spugen pff. De rustige spelletjes (puzzels enzo) kunnen wel, maar die drukke spellen heb ik voorlopig afgeleerd haha.

De misselijkheid en vermoeidheid schijnt tussen de 12 en 16 weken bij de meeste vrouwen af te nemen omdat je lijf dan veel minder hcg hormonen aanmaakt. Ik duim voor iedereen hier die veel last heeft van de vermoeidheid en misselijkheid mee dat dit snel overgaat!
 
Ik hoop dat jullie toch lekker kunnen genieten..! Ondanks de kwaaltjes.
Bij mij gaat het af en aan.. maar kan prima werken.

Morgenmiddag weer een echo. Dan ben ik ongeveer 8 weken en morgen hopelijk ook goed te zien of het er 1 of 2 zijn.. vorige week konden ze het niet duidelijk genoeg zien. Ben best zenuwachtig!
 
Hoi hoi

Gisteren echo gehad ik heb het hartje zien kloppen :) vandaag 6 weken en 1 dag dat zou komen op 29 juni

Hier heel weinig kwaaltjes, tuurlijk fijn maar ook word ik er onzeker van. ....ben blij als ik rond die 11 a 12 weken ben en alles gewoon goed is❤

Ik ga werken vandaag en het hele weekend totaal geen zin in maar ja moet he haha
 
Hoi dames,

Blijven jullie werken als de baby er is? Ik ben vanaf februari werkloos, stiekem ook wel fijn om dan optimaal te kunnen genieten... werken komt wel weer!
 
Terug
Bovenaan