Uitgerekend in juni 2017

Alles is goed!!!! baby groeit goed, heeft al een skeletje :) Hartje zien kloppen

Volgende week dinsdag weer een echo en morgen bloedprikken voor suiker en HB

Pfff wel een geruststelling hoor
 
Wat een goede berichten over de echo's/controles vandaag! Mooi :)

Ik heb morgen mijn eerste echo. Vroege echo. Ben dan ongeveer 8 weken (maar dat zullen ze dan wel preciezer kunnen zeggen). Merk dat ik het heel spannend vind! Hopelijk is alles goed.
 
Hey Racidaa,

Ik kon ook door mijn kwaaltjes van week 6 tm 13 niet werken en nu met 15 wk ben ik nog steeds heel moe en vaak duizelig
 
Dag dames!

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik ben nu zelf 7 weken zwanger.. alleen twijfel ik er zelf nu over.. heb namelijk sinds 25 augustus geen menstruatie meer gehad.. in principe zou ik nu dan ook veel langer zwanger moeten zijn, maar we zijn er achter gekomen dat het waarschijnlijk een late eisprong is geweest (onregelmatige cyclus) ik ben toen ook meerdere keren in het ziekenhuis geweest om bloed te prikken om te kijken of het hcg bleef stijgen en dit was idd zo. Ik heb toen ook 16 oktober mn eerste echo gehad en daar was er een vlekje te zien, toen zij de gyna ook dat het waarschijnlijk pas 5 weken was.. ik heb afgelopen vrijdag weer een echo gehad, en daar was ook echt wat te zien! Het vruchtje, het hartje enzv. Alleen weet ik nou niet hoeveel weken ik ben.. en de echo die ik voor het laatst heb gehad is gemaakt door een andere gyna.. op het echo'tje staat er onder in 6.0 en het vruchtje was 5.4mm.. maar goed.
 
Nog een toevoeging aan m'n verhaal. Ik voel me ook super slecht deze twee weken.. Misselijk met overgeven.. en voel me ook echt suf en vermoeid! En alles wat met eten te maken heeft wil ik niet ruiken laat staan eten.. heb het er dan ook erg moeilijk mee.. Want ik ben wel een echte eter.. vroeg me af of er toevallig iemand is met advies? Overgeven is wel iets minder geworden en de misselijkheid, maar dan ruik ik weer eten of iets anders en heb ik weer eens te vroeg gejuicht
 
Caithlyn gefeliciteerd! Bij mij dachten ze 2 weken terug dat het vruchtje 8,7 mm was en ik dus 6 weken en 5 dagen. 12 dagen later bleek ik dus al verder te zijn en 9 weken! Tegen mij zeiden ze dat ze het nog niet juist konden voorspellen als het zo klein is.. maar je zult wel ergens rond de 6 weken zitten want vanaf die week is er hartactiviteit... waarschijnlijk als je over 2 weken weer n echo krijgt kunnen ze het wel goed voor je schatten!
 
Terug
Bovenaan