Uitgerekend in juni 2017

Hoi dames.

Ik probeer ook zo veel mogelijk te genieten maar doordat ik me gewoon hele dagen slecht voel ,  ziek overgeven duizelig slapjes is het soms even moelijk .  Het is een geweldig wondertje wat in me groeit en waar je nu al zo dankbaar mee ben. .  Alleen had hij of zij mama wel iets minder ziek mogen maken,  ik merk wel als je dingen moet doen op een dag dat het dan minder goed gaat ,  honden uitlaten en dan weer gaan liggen anders gaat het niet goed. .  Wat fijn voor de dames die hun eerste echo hebben gehad. .  Bijzonder moment hea , ,  wat wordt het dan meer werkelijkheid . .  Iedereen heel veel succes met de laatste weken tot de 12.  Heb vertrouwen in je lichaam . .  Mij helpt het om te zeggen van als het nu misgaat was het kindje niet goed en heeft iemand hierboven ervoor gekozen om het niet om de wereld te zetten
 
Racidaa ik snap wat je bedoeld.. is lastig om te genieten zo, ik had het ook veel liever anders gehad. Zo ben ik de hele dag bezig met eten. Als ik even niet eet dan voel ik me nog slechter.... Wel toevallig allebei werkloos dan haha maar dan kunnen we wel rustig aan doen.
 
Dag dames,

Ik ben tussen de 7 en 8 weken zwanger. na 2 lange weken hadden we gisteren onze eerste echo. ik had er zoveel zin in, niet gespannen omdat k er veel vertrouwen in heb.

Tot onze schock bleek mijn baarmoeder leeg te zijn en konden we niets zien. ook niet met inwendige echo. dit kan 2 dingen betekenen.. of mijn eisprong was later waardoor ik priller zwanger ben dan verwacht en er daarom niets te zien is. óf k heb al een miskraam. vandaag over een week terug. dan moét er iets te zien zijn en anders stellen ze vast dat k een miskraam heb. kan zo zijn dat k komende week ga bloedden. en anders is t heel veel geluk hebben en zien we wel wat. er was overigens alleen vruchtwater te zien..

Dit was een klap in mijn gezicht omdat k er zoveel vertrouwen in had. herkent iemand dit verhaal?

Groetjes
 
Annemarie, dan zijn wij even lang zwanger, ik ben vandaag 6 weken.

Wanneer heb jij de echo?

Zijn er dames die ook zo'n last van de borsten hebben? Ik heb al een zwangerschapsbh gehaald, dit helpt wel iets maar alsnog zeer gevoelig. Heeft er iemand nog tips?

Hebben jullie ervaring met positiekleding, wanneer ga je ongeveer over op positiekleding?

welke apps gebruiken jullie?
 
Hey!

Vind t leuk om alle berichten te lezen. Ik zit nu op bijna 8 weken (zondag), en heb 25 nov. De eerste echo. Ik heb wat overgewicht dus ben eigenlijk best wel bang dat we niks kunnen zien op de echo... zijn er meer dames die dit hebben? Zijn er ook dames die nadenken over een combinatie echo?  Of deze hebben gedaan en hier wat over kunnen vertellen?

Over de kwaaltjes, valt het nog mee, vooral gevoelige borsten, vaker plassen moe en af en toe een vleugje misselijkheid. Wel heb ik na 1 dag ontzettend vet haar, hormonen?
 
Hee Christien

Hier ook een dame met overgewicht.. Ben ook bijna 8 weken! heb bij week 5 een inwendige echo gehad en toen was er al wet iets zichtbaar een vlekkie! nu heb ik maandag weer een echo gehad 7w. En via de buik was het wat minder goed te zien maar ook omdat m'n placenta meer naar achteren ligt maar via een inwendige echo een super mooi plaatje! goed te zien! het was nog een boontje maar er was ook al een mooi kloppend hartje te zien! dus komt vast helemaal goed! :D wat leuk trouwens wij zijn op de zelfde dag uitgerekend tot nu toe volgens mij!  :D ik mag 15nov. en 23nov. weer spannend hoor! en dat vette haar ken ik ook ja mag m'n haar wel iedere dag wassen!
 
Wat weer een verhalen zo zeg, leuk! Ben even afwezig geweest, nogal druk en probeer overal tussendoor zo veel mogelijk mijn rust te pakken. Heb een eigen bedrijf, dus dat is best lastig.

Woensdag had ik in het ziekenhuis een goede echo en morgen ga ik weer naar de echo praktijk waar ze het zo goed kunnen zien. Ik zit nu op 10 weken, probeer er vertrouwen in te hebben maar blijf enorm onzeker. Voor iedere echo toch wel weer bang dat er ineens iets niet goed is. Maar goed, er is geen reden om te denken dat het niet goed is dus daar moet ik maar op vertrouwen.

Plassen jullie je ook zo suf 's nachts? Ik blijf maar lopen... Heel irritant!

Overigens nog bedankt voor de tips qua vakantiebestemming. Ik wil echter wel heel graag richting de zon en die ga je in december toch echt niet in Europa vinden. Het wordt dus Zuid-Afrika ;-)

@WipWap: jeetje, heftig zeg. Nee, hier geen ervaring mee. Heb je tussentijds bloedingen gehad dan? Anders zou ik niet weten waar je al een miskraam gehad zou moeten kunnen hebben. Ik wens je heel veel sterkte, de week die je nu in gaat zal helaas heel zwaar voor je zijn... Als je het niet trekt, gewoon zelf aan de bel trekken en een eerdere echo vragen hoor. Of naar een praktijk gaan waar de apparatuur gewoon heel goed is. In mijn geval bijv. is het echt een stuk minder goed zichtbaar in het ziekenhuis dan in de echopraktijk, dat maakt het echt lastiger. Sterkte in ieder geval!

Welkom alle nieuwe dames, geniet van je zwangerschap!

Qua zwangerschapskleding ben ik nog niet begonnen, maar moet toch echt wel bijna nu iets gaan bestellen. Iemand riep dat BonPrix veel voor weinig heeft, daar maar eens neuzen!

@Brit: helpt zo'n zwangerschaps BH echt? Wat is het verschil met een gewone? Mijn borsten zijn ook mega gevoelig, word je niet heel vrolijk van.

 
Terug
Bovenaan