Uitgerekend in juni 2017

Wat fijn Kirsten dat t weer n goede echo was! Dan lopen wij bijna gelijk dus ik ben maandag 10 weken. Al zei de verloskundige van de week aan telefoon dat zijden termijnecho pas vanaf 10 weken doen dus dat de dag nog iets kan veranderen. Wat n verschil tussen ziekenhuis en verloskundige...ik heb donderdag een intake, ben benieuwd! Krijg je bij n intake ook een echo? Ik zou dan al 10 weken en 3 dagen zijn dan... spannend hoor! Ik moet ook inderdaad snachts steeds plassen, 3 x per nacht ofzo, irritant!!!!
 
@wipwap, heb je mijn verhaal gelezen? Ik had een complete miskraam met veel bloed. Nadien echo en baarmoeder was leeg, heb t zelf gezien.. maar nu toch bijna 16 weken zwanger van de uk die zich blijkbaar goed verstopt had en er met die echo dus ook al zat..

Test je nog positief? Is t streepje nog net zo dik? Heb je bloed verloren en/of stolsels? Zo niet, kan je baarmoeder ook niet leeg zijn want ook al wordt t een miskraam dan zou je iets zien wat je nog moet gaan verliezen.. ik hoop echt zo voor je dat t er goed ingenesteld zit!!!



@christien; als ze het niet goed kunnen zien kun je een inwendige echo doen. Heb ik ook gehad en is minder erg dan ik had verwacht zolang je je maar ontspant.

Wat betreft t plassen.. pffff ook met 16 wk moet ik nog steeds 3 x per nacht 2 trappen op en af. Werk ik ook n beetje aan mn conditie.

Ik moet maandag trouwens weer bloedprikken, want ze zijn t in t ziekenhuis kwijtgeraakt ofzo. Alles gaat mis bij mij lijkt t wel.. ik weet dus nog steeds niet of ik nog bloedarmoede heb of dat mijn glucose wel ok is.

Dinsdagavond heb ik weer een echo en mijn man en 3 bonuskids gaan mee. Ze zien dan voor t eerst hun broertje of zusje
 
@wipwap wat een heftig verhaal . . .  Ik duim voor je mee dat alles goed gaat !

@danni ,  heel grappig dat we dan alle 2 werkloos zijn . .  Lekker genieten dan joh en alles lekker op het gemakje klaar maken . .

Qua angst voor een miskraam ben in nu best wel zeker  . . .  Misschien is dat ook omdat ik me zo slecht voel en ik daarom wat zekerder wordt .  Kindje is zo hard aan het werk met groeien.  Ook alle echo 's zijn gewoon goed dus ben blij dat ik die angst los heb kunnen laten .

Vlokkentest gaan wij niet doen . . .  We hopen dat het kindje gezond is en zo niet is dat ons pad die wij moeten belopen en vinden wij onze weg wel daarin !
 
Gisteren echo gehad. Het is er gewoon 1! De zwarte vlek was gewoon een eierstok.. haha. Verder was alles goed! Zag al echt een handje met vingertjes. Zo geweldig.

In mei verloopt mijn contract, ik ga er vanuit dat die niet verlengt wordt. Ik zou het wel prima vinden! Maar, mocht die verlengt worden zou dat ook natuurlijk harstikke fijn zijn.
 
Hallo allemaal,

Na een paar weken meelezen, zojuist besloten me toch maar aan te melden voor het forum. Interessant om te lezen hoe iedereen het zwanger zijn en alles daar om heen ervaart. Ik ben zelf zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 3 juni. Ik vind het allemaal nog maar wat spannend. Bij 8.5 week de eerste echo gehad, dat zag er allemaal goed uit. Op 17 november het tweede bezoek aan de verloskundige met een uitgebreidere intake.

Geniet allemaal van jullie zwangerschap en tot schrijfs!
 
@kirsten de zwangerschapsbh biedt meer steun en ik heb een cupmaat groter aangeraden gekregen van de verkoopster. Vorige week zat deze nog ietsjes ruim maar nu past het erg goed. Echt niet te geloven, na nog geen 7 weken al een volledige cupmaat groter...

Als het zo doorgaat heb ik over een week weer een nieuwe nodig...

 
Terug
Bovenaan