Uitgerekend in juni 2017

Hoihoi,

hier even een update..

ben afgelopen vrijdag naar de verloskundige geweest, en de baby was nu 15mm en ben nu opweg naar de 9 weken! Het hartje klonk goed, en alles was top!

Alleen nog steeds onwijs moe.. het bleek toen ook dat ik een ijzer tekort heb! Verder nog vaak misselijk.. hoop dat het snel over is! Heb het inmiddels wel aan iedereen verteld en iedereen vind het onwijs leuk! Vooral mijn oma en opa, want die worden natuurlijk overgroot ouders
 
Hallo dames! Even niet meer op het forum geweest. Zo'n drukke week gehad en flink ziek geweest. Oorontsteking, verkouden, voorhoofdsholte ontsteking.. en 5 optredens in 8 dagen.. gelukkig is de oorontsteking wel bijna weg, maar de verkoudheid lijkt maar niet over te gaan! Daarnaast de misselijkheid en het spugen.. pffff ik ben blij als dit over een paar weken allemaal weg is! Het gekke is dat ik ook flinke kokhalsreflexen heb zonder misselijkheid. Dus niet altijd misselijk, maar wel veel spugen. Alsof de spieren in m'n keel extra gevoelig zijn ofzo. Bij het zingen van bepaalde klinkers of bij tandenpoetsen ofzo. Herkent iemand dit? Heel irritant bij optredens. Zowel gisteren als eergisteren tijdens het zingen echt laat van gehad!

Woensdag ben ik als het goed is 10 weken. Nog twee weken wachten op de echo bij de vk. Ben benieuwd!

Wij gaan in januari naar Marokko. Heel veel zin in!
 
hallo kirsten,

nee tot op heden geen bloedding ghead of zelfs een enkele reden waarom ik zou moeten denk dat ik niet meer zwanger ben. Als ik de echo nog niet had gehad, dan was ik nu gewoon volvertrouwen zwanger... ik wacht maar gewoon af tot vrijdag, in de hoop dat het meer dagen de tijd heeft om iets te laten zien. Ze zei wel dat er vrijdag echt iets te zien moet zijn anders moeten we al nadenken hoe we het willen opwekken of wat dan ook.

Ik ben nog steeds misselijk door de dag heen, cupmaat grotere borsten etc. dat geeft me wel vertrouwen. Dan maar hopen dat ik gewoon nog een paar weken vroeger zwanger ben, dan dat ik nu dacht.

Dat wordt genieten voor jullie in Zuid-Afrika!

@Lyn V;

ja wat bizar zeg, jouw verhaal.. ik heb het nog eens allemaal nagelezen. dan heb je even veel te verwerken! Ik heb geen test meer gedaan.. durf dat niet zo goed. maar als ik naar mijn lichaam kijk dan is er niets veranderd. Ik heb nog niet eens bruine afscheiding gezien. Spier en spier wit. verder..wachten we maar gewoon af. Zolang ik van alles nog voel, raak k niet in paniek.

bedankt voor jullie steun!

 
Ik heb donderdag met 10 weken en 3 dagen Mn intake bij de verloskundige, krijg je bij die intake ook een echo? Ik heb met 9 weken al een termijnecho gehad maar de verloskundige zei dat zij een termijnecho pas vanaf 10 weken doen dus dat mijn uitgerekende datum zou kunnen veranderen... iemand enig idee hoe dat zit?
 
Hi Jazz,



Ik heb een overzicht gekregen van de vk met wanneer ik voor wat verwacht wordt. Ik heb mijn intake gesprek eind volgende week (bijna 12 weken) en daar staat geen echo bij. Een vriendin van mij (zit bij een andere vk) heeft wel iedere keer een echo gehad, dus ik hoop maar van harte dat het bij mij ook is. Wil het kindje echt weer graag zien (ook weer ter bevestiging).

Groetjes Mellanie
 
Terug
Bovenaan