Uitgerekend in juni 2017

Ja,ik eigenlijk ook Haha! Net n week geleden dat ik het gezien heb, maar vind elke echo toch weer fijn! Ik heb n algemene mail gekregen dus staat wel bij dat je met n volle blaas moet komen... ach ik zie het wel!
 
Hé dames,

Zoals meerdere heb ik ook even geen tijd gehad om iets te plaatsen, wel al jullie verhalen mee gelezen. leuk dat er nieuwe meiden bij zijn en dat oude weer een berichtje achter laten!

Kirsten, goed te lezen dat je kleintje nog steeds veilig zit! Ik wens echt voor jou dat deze baby blijft zitten. Nog maar 1.5 week en dan zit je al in een wat veiligere zone!

Quirine, hoe was je echo?

Wipwap, heel veel succes! Spannend die echo vrijdag. Hopen dat je een mooi hartje ziet kloppen.

Bij mij ging het sinds vorige week eigenlijk een stuk beter! Minder misselijk, kan weer normaal eten. Wel minder behoefte aan bepaalde dingen. Wel nog steeds erg moe en veel plassen! Gelukkig valt het s nachts mee of ik wordt er gewoon niet wakker van want ik slaap echt heel diep. Dat had ik eerst nooit, dan moest ik altijd 2x per nacht naar de wc.
Dat klinkt allemaal prima toch? Tot gisteren…. Smorgens bij het naar de wc gaan ineens bloed! Helder bloed. Ik was meteen helemaal in paniek! Dit had ik niet eerder gehad tijdens mijn zwangerschap, ik had er wel bij sommige van jullie over gelezen maar als je het dan zelf hebt schrik je je ineens kapot! Dus meteen de verloskundige gebeld zodra die bereikbaar waren. En ik mocht een paar uur later al komen! Pas bij de 4e keer naar de wc gaan was het bloeden gestopt. Bij de echo viel er een last van me af, Een bewegend kindje!! Met alles erop en eraan! armpjes, beentjes, gezichtje en flink aan het bewegen!! Wauw! Dit was echt prachtig om te zien! Bij de vorige echo was het nog een vaag vlekje waarin alleen de verloskundige een baby in zag haha! Maar nu is het echt een mini mensje! En groeit volgens schema. Poeh wat ben ik blij! Volgende week woensdag de termijn echo en daarna gaan we het iedereen vertellen!! Spannend!

Twijfel over de combinatie test…. Wat doen jullie?
 
Jeetje IsaGB wat een heftig verhaal. Kan me voorstellen dat de schrik enorm is. Wat fijn dat je dan ook vrij snel bevestiging hebt gekregen dat het toch goed zit.

Ik doe de NIPT in plaats van combinatie. Heb een gehandicapte zus, dus wil het goed laten onderzoeken in plaats van een kans te laten berekenen. Bovendien ben ik veel te nieuwsgierig om nog weken te wachten wat het geslacht is, maar dat is bijzaak. Ik laat vrijdag bloed prikken en dan binnen 2 weken de uitslag. Waarschijnlijk had ik wel voor de combinatie gekozen als ik geen gehandicapte zus zou hebben.
 
Wij hebben besloten geen combinatietest te doen, omdat het slechts maar een kansberekening is.. wij gaan er maar vanuit dat het wel goed komt! Bij de NIPT weet je inderdaad veel meer maar ik vind 600€ veel geld
 
Jeetje Isa, wat is dat schrikken zeg! Wat fijn dat alles wel goed zit! Wat een opluchting!

Hier gaat het elke dag ietsje beter. De voorhoofdsholte ontsteking is denk ik wel weer over en de oorontsteking ook. De verkoudheid blijft wel echt heel lang aanhouden, maar dat zal ook wel weer voorbij gaan.

Ik ga sowieso de combinatietest doen. Na de echo die ik op 22 nov heb maak ik gelijk een afspraak.
 
Grrr weer n half bericht!

Het gaat vaker goed dan fout dus daar hopen we gewoon op! Zo'n kansberekening zou mij juist stres bezorgen dus dan weet ik liever niks
 
Wij doen geen combinatie test m'n man wil dat niet! bij ons komt er niets voor in de familie en we gaan van het positieve uit =D
 
Terug
Bovenaan