Uitgerekend in juni 2017

Woow m wat een levensverhaal! Voor jullie is het echt een wonder dat het zo gelukt is! Probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat.

Quirine, ik wist helemaal niet dat ze dat al zo vroeg konden zien?! Leuk hé!

Wipwap, zie je nou je weet wat je voelt! Heel fijn dat het een mooie echo was!

Met mij gaat het goed, bedankt voor de lieve reacties! Ik was echt heel blij dat we die echo mochten komen maken. Hierdoor kon ik ook mooi wat vragen stellen. Zoals over sporten, mijn vriend dacht dat ik niet zo fanatiek mocht sporten maar het schijnt geen kwaad te kunnen. Je lichaam geeft het vanzelf aan, maar ik vind het zelf toch verstandiger om niet te fanatiek te doen...lijkt me gewoon niet zo goed om flink te springen en te steppen. Verder uitleg gekregen over bloedverlies en dat was ook wel prettig. Nu ben ik minder bang bij het afvegen. En natuurlijk een mooie baby'tje gezien en daar geniet ik nu elke dag van!

Woensdag mogen we voor de officiële termijn echo (10 wk 3 dg)

goed idee Kirsten om die eens goed te gaan vergelijken! Ga ik me zeker in verdiepen.
 
Ow ja! Wij hebben zaterdag voor het eerst samen geshopt voor de baby! Super leuk! 1 zomer en 1 winter ledikant dekentje, kruikzak, Aankleedkussenhoes en een omslagdoek van 1 lijn gekocht van cottonbaby. Echt heel mooi! Belachelijk duur wel maar ja we vonden het te mooi haha! En nog veel meer gekocht hoor maar zal niet een hele lijst niet plaatsen haha! En dan hebben we nog lang niet alles! Heerlijk!! Lekker shoppen voor die kleine hihi
 
Ja we hadden geluk: normaal morgen ze het niet zeggen met 12 weken omdat er foutjes gemaakt kunnen worden, maar ze deed het toch :p en voordeel het was onze 10 weken echo, bleek dat we opeens 2 weken verder waren. Dus helemaal blij :)

wij hebben dit weekend ook voor het eerst geshopt. Me man is zich rot geschrokken van de prijzen :p

ik heb jaren bij prenatal en bugaboo gewerkt dus ben er aardig bekend mee.

vandaag voor het eerst zwangerschapsbroek aan. Love iT!

fijne dag!
 
Wat fijn dat alles goed gaat bij jullie dames! Hier ook voel me steeds beter! buikpijn zakt steeds meer af minder misselijk heb eigenlijk alleen nog maar rugpijn en pijnlijke borsten! heerlijk om me weer wat vettere voelen!

Van het weekend een ziekenhuis bezoekje gehad was erg benauwd en zat tegen een longontsteking aan :( even aan de zuurstof gezeten, kuurtje prednison en antibiotica gekregen en voel me al weer aanzienlijk beter fijn!

Spannend hoor morgen weer een echo! hoop dat het er nu niet meer uitziet als een koffieboon maar dat het meer een mini mensje is geworden :D ben morgen 9 weken en 2 dagen als het goed is :D en volgende week weer een echo bij de vk! lekker genieten  dat we onze Uk mooi vaak kunnen bekijken :)
 
Hallo allemaal,

Wij zijn in verwachting van een tweede.Vandaag de termijn echo gehad. 10w4d. Alles ging helemaal goed. Baby was actief. Uitgerekende datum is 8 juni.
 
Gefeliciteerd!!!

ik ben echt aan het aftellen tot maandag! Dan krijg ik Mn 12 weken echo, spannend! Heb na Mn 9 weken echo niks meer gezien... verloskundige zei zelfs dat ik eigenlijk geen echo meer hoefde omdat ik mijn termijnecho met 9 weken al gehad had.... maar ze vond van 9 weken tot de 20 weken echo ook wel heel lang duren gelukkig!
 
Bedankt voor de reacties over het sporten! Ik probeer het nu rustig aan te doen, maar toch wat fit te blijven. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel een paar keer heb afgehaakt ivm vermoeidheid/geen energie!



Ik ben bij CZ verzekerd en daar kan je je pakket ten alle tijden wijzigen naar het gezinnenpakket. Dit heb ik meteen gedaan omdat je dan extra echo's zoals de termijnecho en curussen vergoed krijgt! Heel handig!



De mevrouw van moeders voor moeders komt donderdag dus ik ben erg benieuwd. Vindt het wel een heel mooi doel!
 
Hoihoi.. denk nu alweer tijdje geleden dat ik wat geschreven heb hier.

ik heb vandaag eindelijk de termijnecho! Ik hoop dat alles ok is.. ben gelukkig niet meer zo moe als eerst, ook niet meer echt zo misselijk af en toe nog wel. De onderkant van m'n buik is helemaal hard geworden.. vraag me af of dat mn baarmoeder is ?!?!

Ik ben zo nieuwsgierig naar de echo! Hoop dat alles oke is! Ben vooral een beetje onzeker geworden door dat ik me iets beter boel dan in het begin.. gek he?! Al hoewel ik nog met vlagen misselijk ben. Trouwens ik denk dat sinds ik zwanger ben, ik allergisch ben voor of brood of chocopasta?! Omdat ik in het begin niets kon eten en het alleen maar brood met chocopasta werd lijkt het nu alsof ik er allergisch voor ben.. misschien dat de reden dat ik ook zo vaak moest overgeven.... het begint namelijk met een niesaanval en dan moet ik overgeven..



hoe is t met iedereen!?



groetjes,

cait
 
Terug
Bovenaan